❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

Sen baya bir geç kalmışsın hocam tebilon sinerji sabahtan iptal oldu bile incehesapta şimdi iptal ediyor hepsini
sabah tan ıptal edılmedı sıparıslerım yenı ıptal edıldı benım
 
Valla şu olay çok üzücü bişey arkadaşlar ya, bu adamlar listelemeyi kârla yapıyor iseler, zaten hali hazırda bu ramlarden demek ki 5 kat fiyat yazıyorlar. Otomatik %50 kâr yazılıyor diye yazmıştı birisi, maliyeti 4 bin olan şeyleri bize 20 den kitliyorlar :/
 
Terbiyesizlik bu arada, bana sormaları lazım. Benim kasaya 5090 sığmıyor belki? Mağdur olurum ve thhye giderim öyle bir durumda.
Benim kasaya sigiyor ama bende 5090 yerine lightning z edition istiyordum oem paket versinler o zaman sanada ben mahkemeye gidiyorum boyle bir rezillik olamaz.
 
Valla şu olay çok üzücü bişey arkadaşlar ya, bu adamlar listelemeyi kârla yapıyor iseler, zaten hali hazırda bu ramlarden demek ki 5 kat fiyat yazıyorlar. Otomatik %50 kâr yazılıyor diye yazmıştı birisi, maliyeti 4 bin olan şeyleri bize 20 den kitliyorlar :/
Bu bence dogru olmayabilir cunku avrupada daha da pahali. Tabii illa kar marji vardir ama 4klik seyi 20k yazmiyorlardir bence. Avrupada oyle bir sey olsa denetimle cakim cakim cakarlar onu yapana
 
Valla şu olay çok üzücü bişey arkadaşlar ya, bu adamlar listelemeyi kârla yapıyor iseler, zaten hali hazırda bu ramlarden demek ki 5 kat fiyat yazıyorlar. Otomatik %50 kâr yazılıyor diye yazmıştı birisi, maliyeti 4 bin olan şeyleri bize 20 den kitliyorlar :/
Öyle bir kâr yok bilgisayar sektöründe. Hiçbir zaman olmadı.
 
Geri
Top