Öneri Bu Ram 2.Nesil mi 1.Nesil mi?

Katılım
10 Mayıs 2026
Mesajlar
36
Reaksiyon skoru
0
Lexar thor rgb ram modelinde 1ve2. Modelleri var farkları ney bilmiyorum ama akakçe sitesinde hepsiburada çıkmıyor ama hepsiburada satıcısı 2ndgen yazmış doğru mudur sizce?
1000037521.webp
1000037522.webp
 
yeni sisteme mi alacaksınız yoksa suan kullandıgınız sısteme alacaksanız o ramın marka modelini atarsanız bakalım uyumlu mu? dıye
Yok yeni sistem topluyordum da sadece ram kaldı almadığım birde soğutucu ram konusunda viper modeli daha iyi biliyorum herkes onu öneriyor ama rgb model istiyorum bu model uygub mudur merak ettim anakart b850 modeli
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yeni sisteme mi alacaksınız yoksa suan kullandıgınız sısteme alacaksanız o ramın marka modelini atarsanız bakalım uyumlu mu? dıye
İşlemci ve ekran kartınıda merak ederseniz 7800x3d ve 5070 ti rame param kalmadı gpu konusunda biraz pişmanlık çeksemde iş işten geçti ve iade edebilseydim ederdim
 
Geri
Top