I3-12100f İçin Sıvı Soğutucu Vs Kule Tipi Soğutucu

Crays

80+
Katılım
2 Şubat 2026
Mesajlar
158
Reaksiyon skoru
31
İ3-12100F var, stok fan 65-70 derece civarı oyunlarda, ama fan çok ses yapıyor. Kule tipi geçecektim, bana 1000'tl lik sıvı soğutucu önerdiler. Hangisini almalıyım? yada tamamen başka bi modelmi almalıyım ? Tecrübeli biri yazarsa sevinirim.
https://www.akakce.com/islemci-sogu...h-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,909002497.html
https://www.akakce.com/islemci-sogu...n-x-120-refined-se-argb-fiyati,670343713.html
1000 tl sıvı soğutmamı alınır git bu alttakini cuma günü indirime girdiğinde al 1300 tl yada 1400 tl gelir bu fiyata rakipsiz

https://www.incehesap.com/segotep-f...tucu-lga-1851-ve-am5-am4-uyumlu-fiyati-75465/

bu arada senin sorun hava soğutma emin misin w değerini diyordun ne oldu o iş ?
 
İ3-12100F var, stok fan 65-70 derece civarı oyunlarda, ama fan çok ses yapıyor. Kule tipi geçecektim, bana 1000'tl lik sıvı soğutucu önerdiler. Hangisini almalıyım? yada tamamen başka bi modelmi almalıyım ? Tecrübeli biri yazarsa sevinirim.
https://www.akakce.com/islemci-sogu...h-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,909002497.html
https://www.akakce.com/islemci-sogu...n-x-120-refined-se-argb-fiyati,670343713.html
Markasız sıvı soğutma başa beladır, 120mm de kule tipinden kötü soğutur zaten. Kule tipi al geç.
 
1000 tl sıvı soğutmamı alınır git bu alttakini cuma günü indirime girdiğinde al 1300 tl yada 1400 tl gelir bu fiyata rakipsiz

https://www.incehesap.com/segotep-f...tucu-lga-1851-ve-am5-am4-uyumlu-fiyati-75465/

bu arada senin sorun hava soğutma emin misin w değerini diyordun ne oldu o iş ?
kasaya sığarmıki 2 fan ? thermalright olanı alsam direk benim ses sıkıntı sıcaklıklar 65-70 derece stok fan çok ses yapiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Markasız sıvı soğutma başa beladır, 120mm de kule tipinden kötü soğutur zaten. Kule tipi al geç.
en iyi F/P kule tipi bu attığımmıdır onu alıyımmı
 
kasaya sığarmıki 2 fan ? thermalright olanı alsam direk benim ses sıkıntı sıcaklıklar 65-70 derece stok fan çok ses yapiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


en iyi F/P kule tipi bu attığımmıdır onu alıyımmı
Kulenin linki açılmıyor.
 
662 tl bedava kesinlikle alınır bence kacirma
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben Msi aldım 4 ısı borulu vatanda indirimdeydi ben almadan önce denk gelseydim bunu alirsim
 
Sadece Intel uyumlu. Uygun fiyatlı arıyorsan al gitsin. İ3 çok az güç harcıyor.
Trendyol plus ile 662 TL.
LGA 1700 benimki uyarmı thermalright x120 refined mı bumu https://www.trendyol.com/thermalrig...u-p-883267651?boutiqueId=61&merchantId=105369
 
Son düzenleme:
Lga 1700 uyar. Fiyatı uygun ve yeterli diye benim attığımı alirdim.
banada öyle geldi 6 bakır boruluda marka kalitesiz hissetirdi sorun çıkarırmı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bide içinden çıkan macun kötüymüş yanına F/P hangi macun alınır
 
banada öyle geldi 6 bakır boruluda marka kalitesiz hissetirdi sorun çıkarırmı
Aynı soğutucuyu i7 6700k ile kullanıyorum. İşimi görüyor. Kalitesi fiyatına göre fena değil.
1000041323.webp
 
İ3-12100F var, stok fan 65-70 derece civarı oyunlarda, ama fan çok ses yapıyor. Kule tipi geçecektim, bana 1000'tl lik sıvı soğutucu önerdiler. Hangisini almalıyım? yada tamamen başka bi modelmi almalıyım ? Tecrübeli biri yazarsa sevinirim.
https://www.akakce.com/islemci-sogu...h-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,909002497.html
https://www.akakce.com/islemci-sogu...n-x-120-refined-se-argb-fiyati,670343713.html
i5 12 var bende stok fanla 98 derece goruyordum İncehesap gaming gecesindeb 600tlye kule tipi aldım bitfenix yük altında 56 derecede ve markasız sıvı soğutucu beladır uzak dur hem i3 12 için gerekli değil
 
Geri
Top