🔥İndirim MSI Mpg X870e Edge Tı Wıfı Am5 15.889 TL Amazon(9 Taksit)

oyun icin hissedeceginizi sanmiyorum. Gen5ler biraz daha isiniyor, onu kontrol atinda tutacak heatsink de fena olmaz.

Ben m1de 4TB 990 Pro, m2de 2TB 970 Evo Plus ve sata 850 Evo kullaniyorum. Bir tane daha 4TB 990 Prom var ilerde onu da takacagim.

Oyun dosya boyutlari belli eger iyi fiyata yuksek kapasiteli gen4 ssd bulabiliyorsaniz, daha pahali ve daha dusuk kapasiteli gen5den daha mantikli olur. Bu soyledigim oyun icin gecerli.
Ben de gen4 990 pro 2TB almak istiyorum fakat şu an aktif fiyatı 9100 pro ile aynı seviyede bekleyeceğiz artık
 
Bir fark yok ama buradaki en önemli etken güvenilir olması bende zamanında 25tl ye felan almıştım ve yıllar geçti sıkıntı yaşamadım 2 farklı cihazda kullandım formatladım tekrar kullandım felan hiçbir şey olmadı.
Hocam o zaman 70-80 dusunmeyip sağlam lisans dan 130 liraya alayım ya 4 Ekmek parası ucuz olcak diye bir şey olmasın sisteme
 
AMD ve Intel nedenli su durumlar ya. Anakart ureticilerinin de eli kolunu bagliyorlar.
Orada şöyle bir detay geliyor son kullanıcı ayrımı bütçe ayrımı ve soket değişimi ilk olarak ekstra hat direkt olarak işlemcinin soket değişimine itecek 2. olarak hem işlemci bazında hem anakart bazında, özellikle anakart bazında inanılmaz derecede fiyat artışı olacak ve bu saydığım etkenler son kullanıcıyı etkileyecek yani kullanıcının sistem toplamaya olan talep azalacak fiyatlardan dolayı yani ucuz yollu sistem toplama artık ortadan kallacak firmalarda bu durumun yaşanmasını istemiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam o zaman 70-80 dusunmeyip sağlam lisans dan 130 liraya alayım ya 4 Ekmek parası ucuz olcak diye bir şey olmasın sisteme
Sisteminize hiçbir şey olmaz sadece elinize kod ulaşmamış olur o kadar yoksa bir key den dolayı sisteminiz yıkılmaz yani.
 
Orada şöyle bir detay geliyor son kullanıcı ayrımı bütçe ayrımı ve soket değişimi ilk olarak ekstra hat direkt olarak işlemcinin soket değişimine itecek 2. olarak hem işlemci bazında hem anakart bazında, özellikle anakart bazında inanılmaz derecede fiyat artışı olacak ve bu saydığım etkenler son kullanıcıyı etkileyecek yani kullanıcının sistem toplamaya olan talep azalacak fiyatlardan dolayı yani ucuz yollu sistem toplama artık ortadan kallacak firmalarda bu durumun yaşanmasını istemiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sisteminize hiçbir şey olmaz sadece elinize kod ulaşmamış olur o kadar yoksa bir key den dolayı sisteminiz yıkılmaz yani.
iste veriyolu paylasimi istemiyorlarsa gitsinler server cpu alsinlar diyorlar.

Gigabyte benim de alternatiflerimde olabilirdi, aldiginiz anakartta veriyolu paylasimi da her kullaniciyi uzmez Ama 20 sene once aldigim anakarti revizyonlara ayirip kritik bios updatei eski revizyona vermedigi aklima geldi. Websitelerine bakiyorum bazi modellerde hala revizyon yaziyorlar ama en azindan yeni bios updatei veriyorlar sanirim. Bir de bir partide epey sorun yasamislardi (Intel Z390lar oldugu donemdi galiba) sonra duzelttiler mi o anakartlari bilmiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam o zaman 70-80 dusunmeyip sağlam lisans dan 130 liraya alayım ya 4 Ekmek parası ucuz olcak diye bir şey olmasın sisteme
Retail olmasina dikkat edin, saticita onceden sorun pazarligini yapin israr edin. Piyasada Microsoftun sattigi haric hicbiri Microsofttan almiyordur zaten.
 
bi anakart için bu parayı gözden çıkarmak yerine işlemci için çıkarmak daha mantıklı geliyor bana.
 
iste veriyolu paylasimi istemiyorlarsa gitsinler server cpu alsinlar diyorlar.

Gigabyte benim de alternatiflerimde olabilirdi, aldiginiz anakartta veriyolu paylasimi da her kullaniciyi uzmez Ama 20 sene once aldigim anakarti revizyonlara ayirip kritik bios updatei eski revizyona vermedigi aklima geldi. Websitelerine bakiyorum bazi modellerde hala revizyon yaziyorlar ama en azindan yeni bios updatei veriyorlar sanirim. Bir de bir partide epey sorun yasamislardi (Intel Z390lar oldugu donemdi galiba) sonra duzelttiler mi o anakartlari bilmiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Retail olmasina dikkat edin, saticita onceden sorun pazarligini yapin israr edin. Piyasada Microsoftun sattigi haric hicbiri Microsofttan almiyordur zaten.
evet baktım bende retailller dahada pahalıymış. Bir güncelleştirmeleri falan yapayım bende her şey sorunsuzsa alayım hocam. Windows 11 kurmadım metin2 oynuyorum daha stabil dediler win10 pro kurdum
 
evet baktım bende retailller dahada pahalıymış. Bir güncelleştirmeleri falan yapayım bende her şey sorunsuzsa alayım hocam. Windows 11 kurmadım metin2 oynuyorum daha stabil dediler win10 pro kurdum
win11 icin win10 pro keyi de kullanilabiliyordu, retailse giris yapilan maile islemistir. Yeni key alacaksaniz fazla paralar vermeyin, daha ucuza da retail keyler vardi, ara ara fiyatlari indiriyorlar.
 
Anakart iyi güzel ve fiyat da mantıklı ama ram fiyatları böyleyken işlemci/anakart upgrade'i yapmak insanın içinden gelmiyor.
 
iste veriyolu paylasimi istemiyorlarsa gitsinler server cpu alsinlar diyorlar.

Gigabyte benim de alternatiflerimde olabilirdi, aldiginiz anakartta veriyolu paylasimi da her kullaniciyi uzmez Ama 20 sene once aldigim anakarti revizyonlara ayirip kritik bios updatei eski revizyona vermedigi aklima geldi. Websitelerine bakiyorum bazi modellerde hala revizyon yaziyorlar ama en azindan yeni bios updatei veriyorlar sanirim. Bir de bir partide epey sorun yasamislardi (Intel Z390lar oldugu donemdi galiba) sonra duzelttiler mi o anakartlari bilmiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Retail olmasina dikkat edin, saticita onceden sorun pazarligini yapin israr edin. Piyasada Microsoftun sattigi haric hicbiri Microsofttan almiyordur zaten.

bi anakart için bu parayı gözden çıkarmak yerine işlemci için çıkarmak daha mantıklı geliyor bana.
Bu anakart için para çıkaranlar zaten işlemci içinde çıkarıyor yani düşük seviyeli bir işlemci seçmiyorlar her bir şeyin alıcısı olur ama ben buna para vermem açıkçası 3k daha verip gigabyte x870e aero x3d alırım.
 
Bu anakart için para çıkaranlar zaten işlemci içinde çıkarıyor yani düşük seviyeli bir işlemci seçmiyorlar her bir şeyin alıcısı olur ama ben buna para vermem açıkçası 3k daha verip gigabyte x870e aero x3d alırım.
2 anakartta da aynı veriyolu kısıtlaması yok mu hocam.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,686
Mesajlar
11,079,895
Üyeler
198,179
Son üye
vurma adam
Geri
Top