Gta 6 80$ Olacak!

  • Beğen
Reaksiyonlar: Loky
Donanım hazır, depolama yok şaka gibi. Dram krizi kriz geçirtiyor.
 
Fiyat konusunda düşünceniz nedir ?
Ben güzellik yaparlar belki dedim ama şaşırmadım da 80 olmasına.

100 $ standart olacak 120$ olacak Vatan'dan bilgi geldi kanziciler kapak oldu en azından ondan mutluyum :kekw:

6-7 senedir bekliyordum çıkmasını direkt ultimate çekerim gibi. 1 hafta erken indirme ve kozmetikler sunuyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tr fiyatı 4999₺ olacaktır.
90 euro veya pound üzerinden hesaplanır gibi bir de bizde ekstra 5 euro falan pahalı oluyordu bazı oyunlar artık nasıl olur bilmiyom.
 
Aula F75 duruyordu kenarda onu satıp ultimate edition patlatalım
 
Fizikselde disc olmayacakmış.
 
Geri
Top