Nays Kapanıyor R.I.P

DeveloperRedneck

80+ Silver
Katılım
13 Temmuz 2021
Mesajlar
3,784
Reaksiyon skoru
1,925
Birçoğumuzun favorisi nays kapanıyor.

Nays uygulaması 31 Temmuz 2026 tarihinde kapanıyor. Bankacılık işlemlerinize İşCep ya da Maximum Mobil üzerinden devam edebilirsiniz.
Detaylara göz atın mutlaka:
 
2 Hafta kadar önce kart ile bakiye yüklemeyi birden habersiz kaldırmışlardı, meğer bunun habercisiymiş. Olsun en azından şimdiye kadar kazandırdığı Cashbackler ile iyi anılacak bir uygulama oldu :D

WhatsApp Image 2026-06-24 at 14.30.30.webp
 
Bu Parolapara da kaldırılmış, içeride bakiye vardı onu nasıl alırım? 500 tl mi ne vardı içeride galiba. Nays'ın gitmesine çok üzüldüm ilk zamanlar yükle kazandan iyi para kazandırmıştı döneme göre. :)
 
Ah be, ilk açıldığı dönem deli gibi kullanıyorduk. Hala fatura ödemek ve aylık bazı kampanyalar için kullanıyordum.

Pratik güzel bir hizmetti, yazık oldu.
ne güzel 3 ay erttelemeli kredi çekiyordum

kapanmadan bi 5 bin çeksem ne olur ? eylülde ödemeli
 
Uygulamaya girip paramı çekeceğim güncelleme var diyor ama güncelleme yok ortada. Sanırım iş bankası benim hesaptaki 67 liraya çökmek için kumpas kurmuş
 
nays hesabı açanların otomatik iş bankası hesabı açılıyormuş demin girdim nays niyetine işbankası hesabı açmışız :kekw: :kekw: :kekw:
Kimlik doğrulaması falan yapmamıştım ben ilk zamanlar hesap açmıştım onaylı hesabı beleşe vermişti neredeyse. Bu bilgilerle nasıl adıma iş bankası hesabı açacaklar ki garipmiş 😅
 
son 1 yıla yakın zaten avantajlı herhangi bir şey yoktu her kullnıcak olduğumda bişeyleri değiştiriyolardı bakiye yüklücem yok onu yap yok bunu yap. para gödericem müşteri ol şu ol şunu yap. sıkmıştı zaten. kararsız dengesiz bir firmaydı. direkt iş bankası içinden yaptır madem herşeyi zorunlu bırakıcan. iyi olmuş o açıdan. bi ara furya olmuştu bu ve benzer şeyler. şimd tek tek hepsi kapanıyor. direkt kredi kart servislerine adapte ediyorlar örneğin world de 300 tl puan konusu gibi. içinde kalan paramıda aktardım kimlik istiyor para aktarımı iin saçma sapan işler. neyseki kimlik bilgilerimizin gizliliği diye bişey kalmadıda umrumuzda değil artık...
 
Ne güzel nays'a parayı yükeyip diğer bankalara eft havale ücreti olmadan gönderim yapıyordum üzdü.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,173
Mesajlar
11,085,032
Üyeler
198,253
Son üye
BladeHunteRR
   
Geri
Top