Ekran Kartımı Satmak İstiyorum ama Bir Sorun Var

ben-hur

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
246
Reaksiyon skoru
37
yeni sisteme geçeceğim için boşta duran sistemimi satmak istiyorum ama ekran kartında bir sorun var 6yıl önce donanım arşivi videosundan görüp ince hesaptan almıştım el capitan ekran kartı rx 5600xt hatta 2020de hesabı bu sorun yuzunden açmıştım ve sonra çözmüştüm 6yıl bu şekilde kullandım sorun şu 1. fotoğrafta voltaj p3 kısmında 989 voltaj değeri var bu değerde yani fabrikasyon değerinde %100yükte oyunlarda atma ve siyah erkana geçip pc yeniden başlatma sorunu var eski adı wattman hatası ama 2.fotoğraftaki gibi voltajı 908 yaptığımda sorun çözlüyor 0 atma takılma 6 yıl bu şekilde kullandım değer vere vere bu şiekilde buldum değeri 6 yıl önce ama şimdi satma zamanı geldi ama nasıl satıcam bilmiyorum bu sorunla bana bir yol gösterin bu şekiled satsam erkan kartının değeri düşermi sonucta yapcağı çok basit alıcak adamın driverdan değer girecek
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2026-06-24 144048.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-24 144048.webp
    5.2 KB · Hit: 23
  • Ekran görüntüsü 2026-06-24 144509.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-24 144509.webp
    5.1 KB · Hit: 21
Çözümü basit olsa bile stok değerlerde çalışmayan kartı normal fiyattan alan çıkacağını sanmıyorum. Zor satarsın ve fiyat düşer. Başka pcde denedin mi?
 
Çözümü basit olsa bile stok değerlerde çalışmayan kartı normal fiyattan alan çıkacağını sanmıyorum. Zor satarsın ve fiyat düşer. Başka pcde denedin mi?
6yıl bu şekilde kullandım hocam başka pc takmaya gerek yok soun voltajda fabrikasyon hatalı girmişler bu modellerde hep
 
6yıl bu şekilde kullandım hocam başka pc takmaya gerek yok soun voltajda fabrikasyon hatalı girmişler bu modellerde hep
Kendinizi alıcı yerine koyun aynı parayı verir miydiniz? Ufak indirim yapmadan satmaniz zor olur.
 
Kendinizi alıcı yerine koyun aynı parayı verir miydiniz? Ufak indirim yapmadan satmaniz zor olur.
hcoam bende fikir almak için açtım konuyu ekran akrtı şuan 2.el 5500 6000 civarı sahibinden letgoda 4500tl 5000tl arası fiyata satsam bu sorundandolayı 500tl kırsam fiyatı yugunmudur
 
hcoam bende fikir almak için açtım konuyu ekran akrtı şuan 2.el 5500 6000 civarı sahibinden letgoda 4500tl 5000tl arası fiyata satsam bu sorundandolayı 500tl kırsam fiyatı yugunmudur
Deneyip görmek lazım hocam. Aklındaki fiyata ilana koy acelen yoksa beklersin acelen varsa ufak indirim yaparsın. Ben her türlü undervolt yapacağım için sorun etmem ama kimisi bozuk gözüyse bakabilir.
 
Deneyip görmek lazım hocam. Aklındaki fiyata ilana koy acelen yoksa beklersin acelen varsa ufak indirim yaparsın. Ben her türlü undervolt yapacağım için sorun etmem ama kimisi bozuk gözüyse bakabilir.
öyle yapıım hocamda beni korkutan şey nasıl anlatıcam bilmeyen adama bu sorunu beni biraz o korkutuyor
 
öyle yapıım hocamda beni korkutan şey nasıl anlatıcam bilmeyen adama bu sorunu beni biraz o korkutuyor
Bilmeyen birinin pek yanaşacağını sanmıyorum. Undervolt yapmak basit iş zaten. Stabil değeri bildikten sonra değer girilecek herkes yapabilir.
Yapay zeka bu tarz bir açıklama öneriyor.
"Kart aktif olarak kullanılmaktadır. Bilinen tek durumu, stok ayar olan 1780 MHz / 989 mV değerinde bazı sistemlerde siyah ekran veya sürücü çökmesi yaşayabilmesidir.

AMD Adrenalin üzerinden 1780 MHz / 908 mV olarak kullanıldığında tamamen stabil çalışmaktadır. Kartı yaklaşık 6 yıl boyunca bu ayarla kullandım ve herhangi bir sorun yaşamadım."
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,373
Mesajlar
11,076,524
Üyeler
198,114
Son üye
atd070707
Geri
Top