ben-hur
80+
- Katılım
- 24 Mart 2020
- Mesajlar
- 246
- Reaksiyon skoru
- 37
yeni sisteme geçeceğim için boşta duran sistemimi satmak istiyorum ama ekran kartında bir sorun var 6yıl önce donanım arşivi videosundan görüp ince hesaptan almıştım el capitan ekran kartı rx 5600xt hatta 2020de hesabı bu sorun yuzunden açmıştım ve sonra çözmüştüm 6yıl bu şekilde kullandım sorun şu 1. fotoğrafta voltaj p3 kısmında 989 voltaj değeri var bu değerde yani fabrikasyon değerinde %100yükte oyunlarda atma ve siyah erkana geçip pc yeniden başlatma sorunu var eski adı wattman hatası ama 2.fotoğraftaki gibi voltajı 908 yaptığımda sorun çözlüyor 0 atma takılma 6 yıl bu şekilde kullandım değer vere vere bu şiekilde buldum değeri 6 yıl önce ama şimdi satma zamanı geldi ama nasıl satıcam bilmiyorum bu sorunla bana bir yol gösterin bu şekiled satsam erkan kartının değeri düşermi sonucta yapcağı çok basit alıcak adamın driverdan değer girecek