Gta 6 80$ Olacak!

nasıl yani? TL ile satan yer var mı?
oyun xbox store vs psn store da satılıcagı için bize yansıması ne olucak görmeden bir şey diyemem demiştim bizim xbox ve psn euro kuru üzerinden alıyor oyunları 100 dolar degil de 100 euro + kdv olarak bakmak lazım
 
Oyun disc olarak çıkmayacak dediniz ya bende ps5 cd versiyonu gereksiz kalmış gibi oldu demek istedim.
Yani sadece bu oyun için alacaksanız evet öyle ama cd li olunca oyunu oynayıp satabilme imkanıda oldupu için daha mantıklı kalıyor.
 
nasıl yani? TL ile satan yer var mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


KDV dahil fiyat 100 dolar olur zaten, globale 60 dolar'a çıkıp TR'ye KDV farkı denip 72 dolar'a satılan oyun gördün mü
psn ve xbox store oyunları dolar degil euro kuru ile alıyor
 
psn ve xbox store oyunları dolar degil euro kuru ile alıyor
80 dolar+kdv(%20)+dijital hizmet vergisi(%7,5)+kur risk payı ile standart sürüm 4500 - 4600 tl olacağını tahmin ediyorum.
 
Son düzenleme:
Psn euro değil pound olarak baz alıyor,biz İngiltere’ye bağlıyız.80 dolar+kdv(%20)+dijital hizmet vergisi(%7,5)+kur risk payı ile standart sürüm 4500 - 4600 tl olacağını tahmin ediyorum.
hayır euro dubai ofisi yönetiyor ingiltere degil degişti o
 
Türkçe yok,gazzedeki araplar için boykot yapılacağına milyar dolarlık şirkete yapın oynayacaksanızda crackleyin
 
hayır euro dubai ofisi yönetiyor ingiltere degil degişti o
Yanlış bilgi için kusura bakma hiç görmemiştim.Fiyat 4.599 olacak muhtemelen veya 4.999.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Türkçe yok,gazzedeki araplar için boykot yapılacağına milyar dolarlık şirkete yapın oynayacaksanızda crackleyin
Ps5 de mi crackleyelim kral
 
Yanlış bilgi için kusura bakma hiç görmemiştim.Fiyat 4.599 olacak muhtemelen veya 4.999.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ps5 de mi crackleyelim kral
alıp almamak sana kalmış ama ben pc için konuşuyorum genel olarak
 
Playstation Türkiye'de oyunları İngiliz sterlini kurundan çevirip satıyor diye biliyorum. 80 dolardan daha pahalı olma ihtimali var mı ?
O değişmiş artık Euro baz alınıyormuş ama zaten sterlinken bile dolar karşılığı baz alınıp sterlin fiyatı veriliyordu.Fakat kdv ve kur farkı garantisi yüzünden zaten daha pahalı olacak bizde.
 
ne diyon ya
1782327348173.webp
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,439
Mesajlar
11,077,196
Üyeler
198,134
Son üye
Semih3169
Geri
Top