Gta 6 80$ Olacak!

Yanlış bilgi için kusura bakma hiç görmemiştim.Fiyat 4.599 olacak muhtemelen veya 4.999.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ps5 de mi crackleyelim kral
Şu şekil alınıyor psn Dubai ofisi kendi içinde Türkiye içini belirlediği Euro kuru ne ise oyunlar ondan fiyatlanıyor ve vergis eklenmiş oluyor eğer ültimate edition alacaksanız 100 Euro yu 58 ile çarpın 5899 ultimate olur gibi geliyor eğer insaflılar ise direkt güncel kurdan hesaplar yazarlar
 
Şu şekil alınıyor psn Dubai ofisi kendi içinde Türkiye içini belirlediği Euro kuru ne ise oyunlar ondan fiyatlanıyor ve vergis eklenmiş oluyor eğer ültimate edition alacaksanız 100 Euro yu 58 ile çarpın 5899 ultimate olur gibi geliyor eğer insaflılar ise direkt güncel kurdan hesaplar yazarlar
Evet yayıncıdan yayıncıya değişiyor ama 45,7 ile 57,1 arası baz alınıyor yani üst sınır baz alınırsa standart versiyon 4.600 ultimate ise 5700 civarı oluyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tahminimden daha ucuza çıktı genel olarak ben ultimate sürümü 120-130 dolar arası bekliyordum çünkü oyuna harcanan bütçenin boyutu güncel 70 dolarlık oyunların onlarca katı (3 milyar dolar civarı).Demekki sürümden kazanmayı tercih ettiler.
 
Evet yayıncıdan yayıncıya değişiyor ama 45,7 ile 57,1 arası baz alınıyor yani üst sınır baz alınırsa standart versiyon 4.600 ultimate ise 5700 civarı oluyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tahminimden daha ucuza çıktı genel olarak ben ultimate sürümü 120-130 dolar arası bekliyordum çünkü oyuna harcanan bütçenin boyutu güncel 70 dolarlık oyunların onlarca katı (3 milyar dolar civarı).Demekki sürümden kazanmayı tercih ettiler.
evet bende şok oldum zaten tüm dünya standart sürümü 100 dolar bekler iken rockstar games babalıgını yaptı ve 80 dedi ultiye 100 dedi şimdi gta6 80 birime çıkıyorse diger oyunların 80 istemeye artık yüzü olmaz diye düşünüyorum ben
 
80$ iyi fiyatmış kendimi 120-150$ bandına hazırlamıştım
 
ultimate edition 4999 olarak düştü xbox da

1782334973886.webp
 
Düz 4k çekmişler bence iyi fiyat ya veya çok hypelandım diye mi iyi geldi fiyatı :D
 
Türkce yok ve 80 dolar.
 
Bence fiyat iyi 15 senede bir çıkacak ve 15 sene boyunca her türlü kendini oynatacak oyun icin 5k adama koymaz ama bir sıkıntı var ps5 im yok :)
 
Ültimate Almak İsterken 3d dogrulama istedi hemen parayı çekicek sandım 5000 hesapta yoktu sadece dogrulama içinmiş oyun çıkmadan 10 gün önce çekimi yapacakmış alacaklara duyrulur xbox dan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1782335325874.webp


1782335347050.webp


ROCKSTAR GAMES ÖZEL FİYATLAMASI
 
Ültimate Almak İsterken 3d dogrulama istedi hemen parayı çekicek sandım 5000 hesapta yoktu sadece dogrulama içinmiş oyun çıkmadan 10 gün önce çekimi yapacakmış alacaklara duyrulur xbox dan
Xbox pre-orderlarda böyle yapıyor. PS direkt çekiyor.
 
5 euro ucuz muamele çekmişler bize afied olsun.
 
Xbox pre-orderlarda böyle yapıyor. PS direkt çekiyor.
xbox adamdır özel fiyatlama ile geldi zaten bekledigimin altında geldi fiyatlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

5 euro ucuz muamele çekmişler bize afied olsun.
ek gta+ 1 aylık veriyor oda aylık kaç lira ise oyun fiyatından düş
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1782335542722.webp


vergisinie bak şaka gibi oyun 4165 tl dahada uyguna gelmiş bize
 
ek gta+ 1 aylık veriyor oda aylık kaç lira ise oyun fiyatından düş
onu da hemen açmayın bu arada ne zaman kullanmak istiyorsanız o zaman açın. 31 Mart 2027'ye kadar duruyor GTA 6 ultimate alınca.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,450
Mesajlar
11,077,386
Üyeler
198,137
Son üye
claude_prompt
Geri
Top