Yaz ayların da bu sıcaklıklar normal. Ama undervolt öneririm kesinlikle AMD kartlara. Hem performans kaybın olmuyor aksine FPS'in artıyor. Ek olarak hem sıcaklıkların düşüyor hem çektiği güç düşüyor hem fan hızın düşüyor sessiz oluyor.
6900 XT yaptım 3-5 daha yüksek FPS alıyorum çektiği güç 100W düştü. Sıcaklığım 50 olmuyor bu havalarda.
6900 XT yaptım 3-5 daha yüksek FPS alıyorum çektiği güç 100W düştü. Sıcaklığım 50 olmuyor bu havalarda.