Asus Tuf 9070xt VRAM Sıcaklığı Yüksek

Yaz ayların da bu sıcaklıklar normal. Ama undervolt öneririm kesinlikle AMD kartlara. Hem performans kaybın olmuyor aksine FPS'in artıyor. Ek olarak hem sıcaklıkların düşüyor hem çektiği güç düşüyor hem fan hızın düşüyor sessiz oluyor.

6900 XT yaptım 3-5 daha yüksek FPS alıyorum çektiği güç 100W düştü. Sıcaklığım 50 olmuyor bu havalarda.
 
Aynen güzel bir yapalım yardımcı oluruz
 
Asus tuf nasıl o kadar anlamıyorum sapphire pulse 9070xt kullanıyorum samsung vram var uv ile kullanıyorum oyun farketmeksizin oynadığım her oyunda maximum çıktığı değerler gpu 51 hotspot 63-69 vram ise maximum 76 görüyor 1 derece üstüne çıkmıyor genelde vram sabit 72 74 de kalıyor bu bile bana fazla geliyor kışın gpu 50yi görmediğim için.Buraya furmark ekliyorum hem undervolt hali ile hem stok hali ile (4 5 dk test yaptım sıcaklıklar sabit kalıp artmadığı için kapattım gerekde yok zaten)
 

Ekler

  • 1000116553.webp
    1000116553.webp
    279.3 KB · Hit: 10
  • 1000116554.webp
    1000116554.webp
    88.5 KB · Hit: 12
Asus tuf nasıl o kadar anlamıyorum sapphire pulse 9070xt kullanıyorum samsung vram var uv ile kullanıyorum oyun farketmeksizin oynadığım her oyunda maximum çıktığı değerler gpu 51 hotspot 63-69 vram ise maximum 76 görüyor 1 derece üstüne çıkmıyor genelde vram sabit 72 74 de kalıyor bu bile bana fazla geliyor kışın gpu 50yi görmediğim için.Buraya furmark ekliyorum hem undervolt hali ile hem stok hali ile (4 5 dk test yaptım sıcaklıklar sabit kalıp artmadığı için kapattım gerekde yok zaten)
Uv yapmışsın ondan olabilir bide benim yaşadığım yer ve odam sıcak 31-33 derece arası bi oda sıcaklığı var +10 derece daha sıcaktır en kötü senin yerden diye düşünüyorum onuda ekleyince aynı raddeye geliyo
 
Uv yapmışsın ondan olabilir bide benim yaşadığım yer ve odam sıcak 31-33 derece arası bi oda sıcaklığı var +10 derece daha sıcaktır en kötü senin yerden diye düşünüyorum onuda ekleyince aynı raddeye geliyo
Benim odada vantilatörü açmadan duramıyorum çok nem var dışarısı da 29 derece gösteriyor sabahları.Uv var evet de uv olmadan da aman aman ısınmıyor 5 6 derece daha sıcak oluyor vram ile gpu
 
Son düzenleme:
Benim odada vantilatörü açmadan duramıyorum çok nem var dışarısı da 29 derece gösteriyor sabahları.Uv var evet de uv olmadan da aman aman ısınmıyor 5 6 derece daha sıcak oluyor vram ile gpu
Furmark testi yapıyorum bende atarım bir kaç dakikaya
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim odada vantilatörü açmadan duramıyorum çok nem var dışarısı da 29 derece gösteriyor sabahları.Uv var evet de uv olmadan da aman aman ısınmıyor 5 6 derece daha sıcak oluyor vram ile gpu
Sabitlendi şuan 2-3 dkdır aynı bu şekilde benimde %68 fan devri ile
 

Ekler

  • Screenshot_2026-06-25-00-10-41-516_com.miui.gallery.webp
    Screenshot_2026-06-25-00-10-41-516_com.miui.gallery.webp
    546.5 KB · Hit: 8
Furmark testi yapıyorum bende atarım bir kaç dakikaya
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sabitlendi şuan 2-3 dkdır aynı bu şekilde benimde %68 fan devri ile
Sorun yok da 2400rpm kafa ütüler uv ve fps kısıtlaması yaparsanız 15 20 derece düşüş olur oyunlarda
 
Sorun yok da 2400rpm kafa ütüler uv ve fps kısıtlaması yaparsanız 15 20 derece düşüş olur oyunlarda
Aşırı ses duymuyorum beni rahatsız etmedi şahsen kasa fanlarımda o civarda dönüyor zaten kulaklık takıyorum uv yapacağım müsait bi zamanımda fps kısıtlaması değil de
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,602
Mesajlar
11,078,851
Üyeler
198,155
Son üye
Zeina
Geri
Top