Aula Leobog Seiya (Star Vector) Mekanik Klavye Switchi 100 Adet 873tl (Kuponlar Aktif)

Şöyle temu zamanı gibi ucuza keycap satılmıyor mu ya 500 700'e güzel bir şey atalım cebe.
Hocam bol renkli keycap ilginiz varsa 700 liraya sattığım güzel bir keycap seti var elimde ilgilenirseniz ulaşın. Alt kısımları ışık geçiriyor, üst kısımları baskılı.

Tuşları rastgele yerleştirdim fakat Temu'dan teslim aldığım halinde bir eksiği yok.

1782341606933.webp
 
Hocam bol renkli keycap ilginiz varsa 700 liraya sattığım güzel bir keycap seti var elimde ilgilenirseniz ulaşın.

Tuşları rastgele yerleştirdim fakat Temu'dan teslim aldığım halinde bir eksiği yok.

Alıntıyı görüntüle
Işığı geçirmiyorsa valla artık dayanamıyorum böyle keycaplere. geçiriyor olsa bile çok renkli be hocam, benim full siyah pembe sisteme pek uymaz gibi ddfnmgkjlfdnmg
 
Işığı geçirmiyorsa valla artık dayanamıyorum böyle keycaplere. geçiriyor olsa bile çok renkli be hocam, benim full siyah pembe sisteme pek uymaz gibi ddfnmgkjlfdnmg
Bunlar daha tok hissettiren keycap'ler ve sesi daha toklaştırıyor.

Ben de hissiyatını çok sevsem de de sırf ışık geçirmediği için satılığa çıkardım. :D
 
Bunlar daha tok hissettiren keycap'ler ve sesi daha toklaştırıyor.

Ben de hissiyatını çok sevsem de de sırf ışık geçirmediği için satılığa çıkardım. :D
Evet ya bende zamanında öyle keycaplere sarmıştım, evde şuan 8-9 çeşit o türden var, ışık geçiren yaklaşık bi 12 felandır galiba. temu zamanında kendimden geçmiştim keycap alırken
 
Evet ya bende zamanında öyle keycaplere sarmıştım, evde şuan 8-9 çeşit o türden var, ışık geçiren yaklaşık bi 12 felandır galiba. temu zamanında kendimden geçmiştim keycap alırken
Vaktinde Temu'dan ne alışveriş yaptı isek cebimize kar kaldı.

Şimdi düşününce, bundan bir buçuk sene önce Temu'dan Aula F75 klavyeyi 570 TL'ye almıştım, şimdi 870TL'ye satılan switchler için indirim konusu açmışım. :D
 
Vaktinde Temu'dan ne alışveriş yaptı isek cebimize kar kaldı.

Şimdi düşününce, bundan bir buçuk sene önce Temu'dan Aula F75 klavyeyi 570 TL'ye almıştım, şimdi 870TL'ye satılan switchler için indirim konusu açmışım. :D
O mükemmel ötesi 500tl aula klavye zamanında bütün çevreme pcsi olmayana bile aldırdım. 500tlye daha iyisini bulmaya imkan yok bence, bir mucize olmadığı sürece de aulayı geçebilecek kadar ucuz bir klavye göreceğimi düşünmüyorum.
 
O mükemmel ötesi 500tl aula klavye zamanında bütün çevreme pcsi olmayana bile aldırdım. 500tlye daha iyisini bulmaya imkan yok bence, bir mucize olmadığı sürece de aulayı geçebilecek kadar ucuz bir klavye göreceğimi düşünmüyorum.
1782342190394.webp

Ülkemizde son durum...
 
cehennem hayır bu fiyat ne lan. bu fiyata daha iyisi bulunamaz mıydı ya
Tasarımı için tercih ettim fakat gradient tasarımda, satın aldığım tarihteki son bir aydaki en iyi fiyattı.

Alüminyum modeller tek çekimde 3200 3300 liraya bulunabiliyordu fakat dediğim gibi keycaps tasarımı için tercih ettiğim bir modeldi.
 
Tasarımı için tercih ettim fakat gradient tasarımda, satın aldığım tarihteki son bir aydaki en iyi fiyattı.

Alüminyum modeller tek çekimde 3200 3300 liraya bulunabiliyordu fakat dediğim gibi keycaps tasarımı için tercih ettiğim bir modeldi.
Temu kapatıldığından beri kalbimin keycap tarafı büyük hasar yedi, büyük bir boşluk var o tarafta. bir gün yurt dışı geri açılacak ve o 200tl 300tl eden plastik krallara geri kavuşucam
 
Güzel fiyat alınır. Bendeki Aula F87 Pro V2'de Star Vector switch var sesi güzel.
 
Geri
Top