kaan0513
80+ Bronze
- Katılım
- 4 Mayıs 2023
- Mesajlar
- 1,827
- Reaksiyon skoru
- 573
- Bütçe
- 40000
Merhaba arkadaşlar sistemim 7600x işlemci, 4070ti super ekran kartı ve hali hazırda G6 Oled 2k Monitörüm var. 4k ya geçmek gibi düşüncem var fakat başlıkta da belirttiğim gibi 27"-32" arasında kararsızım. Rekabetçi FPS oyunları oynamıyorum. Sadece AAA Hikayeli oyun oynuyorum. Gamepad ile oynanan oyunlarda rahatlık sağlayacaktır. Fakat Fallout 4 gibi klavye mouse isteyen oyunlar için 32" çok mu yakın olur? Ya da 27" 4k çok mu keskin olur? Deneyim sahibi kişilerden öneri isteyeceğim.