5800x3d 10. Yıl Versiyon Satışta! (Kazık Fiyat)

Mujka

80+ Silver
Katılım
19 Kasım 2022
Mesajlar
4,000
Reaksiyon skoru
2,020
Türkiye'ye gelmiş ama 7800x3d ile aynı olması gereken fiyat 9800x3d'den bile pahalı maalesef.


 
Son düzenleme:
Türkiye'ye gelmiş ama 7800x3d ile aynı olması gereken fiyat 9800x3d'den bile pahalı maalesef.
10. Yıl olmasının vasfı ne kutu üstündeki yazı veya içinden bişeymi çıkıyorki :D açıkçası AM4 için 10k üstü işlemci almanın bile ne kadar mantıklı olduğunu sorgularım. Ölü platform olmasa bile artık eskimeye başladı. Hala bir çok AM4 işlemcisi işini yerine getirebiliyor.
 
Türkiye'ye gelmiş ama 7800x3d ile aynı olması gereken fiyat 9800x3d'den bile pahalı maalesef.
Açıklanan fiyat 350$ dı zaten onu TL ye çevirince bile 16K yapıyor. Ben böyle olacağını o açıklamadan sonra anlamıştım zaten ama büyük ihtimalle 14-15K bandına düşer bir süre sonra. Tabi o fiyattan bile ne kadar mantıklı bilemiyorum.
 
Sahibinden'de 2. ele 15K'ya koyanlar için bahane oldu. "Aynı işlemci kardeşim, bunda fazladan sticker var sadece, sıfırı 24 küsür bin lira bak, bedavaya veriyorum." diyecekler. Korkunç.
 
Sahibinden'de 2. ele 15K'ya koyanlar için bahane oldu. "Aynı işlemci kardeşim, bunda fazladan sticker var sadece, sıfırı 24 küsür bin lira bak, bedavaya veriyorum." diyecekler. Korkunç.
konuyu açtıktan sonra pişman oldum belki görmezlerdi :D
 
Sahibinden'de 2. ele 15K'ya koyanlar için bahane oldu. "Aynı işlemci kardeşim, bunda fazladan sticker var sadece, sıfırı 24 küsür bin lira bak, bedavaya veriyorum." diyecekler. Korkunç.
Kim alıcakki hocam ram pahalı diye am 5 e geçmiyoruz am 4 dede gidip şu paraları veren adama kötü kelimeler kullanırım yani ölü soket ölü işlemci am 5 in başlangıç seviyesi işlemci kadar performansı var . Amd de bu arada rekabet olmadığı için kudurdukca kuduruyo ilk 9950x3d 2 fiyaskosu bide bu bunlar hangi arzın talebi .
 
Kim alıcakki hocam ram pahalı diye am 5 e geçmiyoruz am 4 dede gidip şu paraları veren adama kötü kelimeler kullanırım yani ölü soket ölü işlemci am 5 in başlangıç seviyesi işlemci kadar performansı var . Amd de bu arada rekabet olmadığı için kudurdukca kuduruyo ilk 9950x3d 2 fiyaskosu bide bu bunlar hangi arzın talebi .
7800x3d ile aynı fiyat olsa alan olurdu belki de bu fiyatlar çok komik.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,655
Mesajlar
11,079,501
Üyeler
198,172
Son üye
esquivom
Geri
Top