Msi Gamıng Trıo 5070-Xfx Mercury RX 9070 XT

Sapphire Pure 9070 XT var. Az önce 1 saat kadar BF6 indirip oynadım.Şu an %100 kullanımda;
GPU Clock :3000-3100 MHz
Vram Clock : 2725 Mhz
Fan:1800-1900 RPM
Gpu :58 Hotspot : 78 Vram :80-82 arası. Havalar serinken daha düşük tabi.
XFX ne kadar yok edebilir?
Evet az önce arkadaşa da söylediğim gibi sistem toplarken denk gelseydi mercury alırdım ama Pure de öyle giriş seviye falan değil.
Dümdüz giriş seviye hocam diğer markaların en düşük kartlarının dandik olması pure ve pulse u orta segmente taşımaz
 
aynı w kullanımda 700-1000 rpm olur galiba
Default fan ayarları değil, kendim ayarladım fan eğrisini.
Bu arada 1 saat kadar oynadım BF6 yı. 2K ultra ayarlada FSR kapalı 150-160 FPS aldım. Gerçekten çok kaliteli bir oyunmuş ama bizden geçmiş ya hiç ayakta kalamadım :)
 
xfx merch diyoruz msi lighning z ya da evga kingpin falan demiyoruz. binning yapılmıyor bu kartlara ne denk gelirse silikon olarak
S Tier kartlara daha iyi silikonların geldigi şehir efsanesi olsada karşılaşılan bir durum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Default fan ayarları değil, kendim ayarladım fan eğrisini.
Bu arada 1 saat kadar oynadım BF6 yı. 2K ultra ayarlada FSR kapalı 150-160 FPS aldım. Gerçekten çok kaliteli bir oyunmuş ama bizden geçmiş ya hiç ayakta kalamadım :)
Ne vardı sizde
 
Kardesim en basta vapor chamber yok her ne kadar bana reklam stratejisi olarak gelsede. İkinci olarak senin attıgın normal mercury gordugum kadarıyla vatanda satılan manyetik model 2 ayrı fan türünde çıkıyor bu kart fabrikadan. Silikon meselesinde benim bildigim fabrikalar test edip ona göre ayırıyorlar kartları farzı misal orta seviyeler pure pulse kaliteliler nitroya gibi her ne kadar doğrulanmamış olsada testlere göre böyle gözüküyor. Manyetik fanlar geleneksel fanlara göre çok daha uzun ömürlü eski amd kartlarda gördüğümüz fan problemini bu kart yaşamayacaktır temizlemeside cabası. Ayrıca evet xfx tamamen metal pure modelinin arkası hariç kalan yerler plastik
Ekran görüntüsü 2026-06-25 233807.webp
 
S Tier kartlara daha iyi silikonların geldigi şehir efsanesi olsada karşılaşılan bir durum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ne vardı sizde
benim dediğim lightning z ve kingpin için mi dediniz bunu
 
Dümdüz giriş seviye hocam diğer markaların en düşük kartlarının dandik olması pure ve pulse u orta segmente taşımaz
Asus Prme daki sıcaklıkları görünce :) Pure benim gözümde kraldır valla.
AMD de Sapphire candır ya. Pulse Pure Nitro farketmez. Öyle SFF kartlar gibi ince de değil, soğutma bloğu baya büyük.
Ekran görüntüsü 2026-06-25 233850.webp

 
benim dediğim lightning z ve kingpin için mi dediniz bunu
Hayır herhangi bir serinin modelleri için rog tuf prime gibi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Asus Prme daki sıcaklıkları görünce :) Pure benim gözümde kraldır valla.
AMD de Sapphire candır ya. Pulse Pure Nitro farketmez. Öyle SFF kartlar gibi ince de değil, soğutma bloğu baya büyük.
Alıntıyı görüntüle
sıcaklıkları hakkında bi yorumum yokki dostum benim 6800 pulse 55 dereceydi kendi fan ayarımla 6800lerde az görülen bir sıcaklık
 
e tamam onlarda binning yapılmıyor işte ben de öyle dedim
Tamam bende diyorumki doğrulanmamış bir durum ama bakıldıgında üst seviye kartlarda daha iyi silikon çıkma olasılıgı daha yüksek. Kesin bir veri vermedim sabah beri uzaktan bakıldıgında böyle oldugunu söylüyorum
 
Ne vardı sizde
Pure var. Siyah sistem toplasaydım Nitro+ alırdım, önceki sistemimde 7900 GRE de nitro ile kullandım. 6600 de 2 fanlı pulse kullandım.
Sapphire hiç bana giriş seviyesi hissettirmedi onu demeye çalışıyorum. Evet Mercury çok iyi. Beyaz alacaksan çok da bi seçenek yok.
Şu an alacak olsam Mercury beyaz alırdım, güzel gözüküyor diye
 
Tamam bende diyorumki doğrulanmamış bir durum ama bakıldıgında üst seviye kartlarda daha iyi silikon çıkma olasılıgı daha yüksek. Kesin bir veri vermedim sabah beri uzaktan bakıldıgında böyle oldugunu söylüyorum
yani oc sürümler o oc'ye dayanabilsin diye en rezil olanlar konulmuyor olabilir ama dediğin gibi kesin veri yok
 
Geri
Top