🔥İndirim Xfx Mercury RX 9070 XT Beyaz 38.871₺

Güvenlik bandı ne durumda hocam? Hotspot ne durumda? Kafandaki fiyat nedir?
Güvenlik bandı mı kaldı hocam. Kaç yıllık kart termal macun yenileniyor illa ki. Hotspot oyunlara göre değişiklik gösteriyor. Genelde en çok zorlayan oyunda bile 85 i geçmiyor. Termal padleri de yenilediğim için çok iyi çalışıyor şu anda. Açıkçası fiyat hakkında bir şey diyemem. 2. Ele hakim değilim varsa aklına fiyat belirtebilirsiniz. Çok hafif cw si var. Onu da söylemek lazım. Aldığımdan beri öyle
 
Ben geçen hafta 2.elde 1 senelik 9070XT Nitro+ ı 29K ya aldım, kartın üzerinde toz bile yoktu sıfır gibi tertemiz. Üstelik referanslı insanlardan aldığınız zaman CW var mı diye sorma şansınız da oluyor ve kartta hiç CW yok, normalde top tier kartlarda çok fazla CW çıkıyor ve bir ton iade vs. uğraşmak zorunda kalıyorsun, 2.elde böyle bir avantajın da var direkt CW sız kart alıyorsun.

Ayrıca bunlar zaten çok yeni kartlar, piyasadaki en eski 9070XT 1 senelik hatta 2.eldeki çoğu kart 3-5 aylık, millet neden ısrarla sıfır da sıfır diye 33-35K ya giriş seviyesi 9070XT almaya çalışıyor aklım almıyor...

2. El ile sıfırı karşılastırmayın. Sıfır gibi ile sıfır aynı şey değil bu 1 . 2. Si peşin alacak durumu olmayanlar taksitlen alıyor benim gibi. Hani ısrarla alma durumu yok. Milletin bir karta peşin para bağlama durumu bazen olmayabiliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Üstüne peşin fiyata taksitle aldığın karta aylık verdiğin para işin sonunda seni daha da karlı duruma sokuyor. Gelip burda akıl vermeyin. Herkesin durumu bir değil.
 
2. El ile sıfırı karşılastırmayın. Sıfır gibi ile sıfır aynı şey değil bu 1 . 2. Si peşin alacak durumu olmayanlar taksitlen alıyor benim gibi. Hani ısrarla alma durumu yok. Milletin bir karta peşin para bağlama durumu bazen olmayabiliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Üstüne peşin fiyata taksitle aldığın karta aylık verdiğin para işin sonunda seni daha da karlı duruma sokuyor. Gelip burda akıl vermeyin. Herkesin durumu bir değil.B
Araba yada ev almıyorsun sonuçta, 20-30K lık ürünü peşin alacak maddi durumun yoksa aslında o ürüne sahip olacak seviyede değilsin demektir. Taksit, çek, senet vs. zorlayarak almanın da bir anlamı yok, kenarda paran olur yine gider taksitle vs almayı tercih edersin eyvallah ama cebinde paran yok 30K lık kartı taksit kovalıyorsun aşırı komik bir durum.

Asgari ücretle çalışıp 200K ya 36 taksit iphone alanlarla birebir kafa.

Ha bu arada yazdıklarımı ''akıl verme'' olarak algılaman da baya komik. Herkes senin gibi taksit kovalamıyor, cebinde parası olup 2.ele güvenmediği için sıfır almak isteyenlerde var onlar için yazdım. Senin akla ihtiyacın olmadığı için görmezden gelerek bildiğin şekilde kart alabilirsin.
 
Araba yada ev almıyorsun sonuçta, 20-30K lık ürünü peşin alacak maddi durumun yoksa aslında o ürüne sahip olacak seviyede değilsin demektir. Taksit, çek, senet vs. zorlayarak almanın da bir anlamı yok, kenarda paran olur yine gider taksitle vs almayı tercih edersin eyvallah ama cebinde paran yok 30K lık kartı taksit kovalıyorsun aşırı komik bir durum.

Asgari ücretle çalışıp 200K ya 36 taksit iphone alanlarla birebir kafa.

Ha bu arada yazdıklarımdan ''akıl verme'' gibi bir şey çıkarman da komedi. Herkes senin gibi taksit kovalamıyor dostum, cebinde parası olup 2.ele güvenmediği için sıfır almak isteyenlerde var onlar için yazdım. Senin akla ihtiyacın olmadığı için görmezden gelerek bildiğin şekilde kart alabilirsin.
Insanları aşağılamayı bırakırsan sağlıklı bir şekilde konuşabiliriz ama sanmıyorum bunu yapabileceğimizi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu taksitle kart kovalamayı birtek ben yapmıyorum imkanı olan veya olmayan herkes yapıyor. Bu devirde Abdullah abinin de dedigi gibi peşin fıyatına taksitle bir urun almak yapilabilecek en mantikli şey. Sen ise bunu bir seviye olarak görüyorsün. Peşin alabilenler ve alamayanlar olarak.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yani ne desem boş
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2 saattir bunu mu yazıyorsun cidden iyi geceler
 
Insanları aşağılamayı bırakırsan sağlıklı bir şekilde konuşabiliriz ama sanmıyorum bunu yapabileceğimizi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu taksitle kart kovalamayı birtek ben yapmıyorum imkanı olan veya olmayan herkes yapıyor. Bu devirde Abdullah abinin de dedigi gibi peşin fıyatına taksitle bir urun almak yapilabilecek en mantikli şey. Sen ise bunu bir seviye olarak görüyorsün. Peşin alabilenler ve alamayanlar olarak.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yani ne desem boş
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2 saattir bunu mu yazıyorsun cidden iyi geceler
Yazdıklarımı tekrar oku, kimseyi aşağılamıyorum. Biz taksit ülkesi olmuşuz, taksitle dünyayı versen alacak bir millet haline geldik o yüzden ev, araba yada zaruri beyaz eşya gibi ürünler hariç bir ürünü peşin alacak maddi durumum yoksa o ürünü almaya hiç bir şekilde yeltenmiyorum evet peşin alacak maddi durumum olunca da taksitli yakalarsam taksitli alıyorum ama bu o ürünü almaya maddi durumum yettiği anlamına geliyor. Kim nasıl alıyorsa alsın beni ilgilendirmiyor, bu benim fikrim sadece. Dileyen asgari ücretle 500 bin borca girip sistem de kurabilir onun bileceği iş, ben sadece işin olması gereken mantıklı kısmını söylüyorum.
 
Yazdıklarımı tekrar oku, kimseyi aşağılamıyorum. Biz taksit ülkesi olmuşuz, taksitle dünyayı versen alacak bir millet haline geldik o yüzden ev, araba yada zaruri beyaz eşya gibi ürünler hariç bir ürünü peşin alacak maddi durumum yoksa o ürünü almaya hiç bir şekilde yeltenmiyorum evet peşin alacak maddi durumum olunca da taksitli yakalarsam taksitli alıyorum ama bu o ürünü almaya maddi durumum yettiği anlamına geliyor. Kim nasıl alıyorsa alsın beni ilgilendirmiyor, bu benim fikrim sadece. Dileyen asgari ücretle 500 bin borca girip sistem de kurabilir onun bileceği iş, ben sadece işin olması gereken mantıklı kısmını söylüyorum.
Bu enflasyon seviyesinde taksitle ürün almak mantıklı ben de onu anlatmaya çalışıyorum. Senin anlattığın ve yaptığın eğer ki imkan varsa mantıklı bir hareket zaten. Benim takıldığım kısım kendi imkanın dahilinde 2. Elden aldığın kartla bizim indirim kovalayıp taksitle aldığımız kartı karşılaştırıp bunun mantıklı olduğunu söylemen. Sana göre mantıklı olabilir ama bize göre değil ve imkan yok olay bu. Çok saçma yerlere geldi zaten konu. Iyi forumlar.
 
Yazdıklarımı tekrar oku, kimseyi aşağılamıyorum. Biz taksit ülkesi olmuşuz, taksitle dünyayı versen alacak bir millet haline geldik o yüzden ev, araba yada zaruri beyaz eşya gibi ürünler hariç bir ürünü peşin alacak maddi durumum yoksa o ürünü almaya hiç bir şekilde yeltenmiyorum evet peşin alacak maddi durumum olunca da taksitli yakalarsam taksitli alıyorum ama bu o ürünü almaya maddi durumum yettiği anlamına geliyor. Kim nasıl alıyorsa alsın beni ilgilendirmiyor, bu benim fikrim sadece. Dileyen asgari ücretle 500 bin borca girip sistem de kurabilir onun bileceği iş, ben sadece işin olması gereken mantıklı kısmını söylüyorum.
Bu ülkede paran olsa da peşin almak mantıklı değil. Haliyle insanlar taksit kovalıyor. Paran var yok konusu da değil. Sahibinden üzerinde bir ilana güvenmek ve garanti temiz ürün alabilecekken işini şansa bırakmak herkesin içinden gelmiyor. Gelse bile ödemesini vade farkıyla taksitle yapmak istemeyebilir. Vade farkları yüksek maliyetli ve sadece taksit için bunu vermek mantıklı değil. Sırf 6 taksitle almak için 2 saattir kartımın sisteme düşmesini bekliyorum :D İstesem tek çekimde alabilirim ama kime erkeklik yapıyorum tek çekim alarak? Olabiliyorsa 9-12 olsun. Bir yıl kullanır 2. elde maliyeti üzerine verirsin. Niyetin kötü olmasa da dilin kırıcı olmuş.
 
Beyazini alacagimdan degil de merakimdan soruyorum. Bu vatan indirimleri 1-2 saat mi suruyor her baktigimda fiyat farkli. 51.369tl gosteriyor
 
Beyazini alacagimdan degil de merakimdan soruyorum. Bu vatan indirimleri 1-2 saat mi suruyor her baktigimda fiyat farkli. 51.369tl gosteriyor
Vatanın sahibinin kumae oynadığına inanmaya başladım. Kumarda kaybedip parası çıkmayınca rastgele bir zamanda herşeyi dip fiyat yapıp stok eritiyorlar.
 
Karta çirkin diyenleri eşrefle kiniyorum :))
bu arada 370wattda takılmasına ragmen soğutmada cok basarili. Alanlara hayırlı olsun.
 

Ekler

  • 21719.webp
    21719.webp
    986.1 KB · Hit: 41
Geri
Top