🔥İndirim Gıgabyte Anakart AMD Am5 Atx X870 Aorus Elıte Wıfı7 | 13.835 TL

1-2 K Daha Esnetebilirsen Bütçeni Al Gitsin .


20 Faz Var . :kizginpeepo:
Hocam çok uçup kaçmak istemiyorum açıkçası. Ufak ufak yükselteyim derken taksit ve indirimlere denk geldim birçok parçayı aldım. Anakarttan bari biraz kısayım diye düşündüm. Çok da anlamıyorum açıkçası, mazur görün cahilliğimi. 8 10k civarına alacağım kart ile bunun arasında beni etkileyecek ne fark var?
 
Hocam çok uçup kaçmak istemiyorum açıkçası. Ufak ufak yükselteyim derken taksit ve indirimlere denk geldim birçok parçayı aldım. Anakarttan bari biraz kısayım diye düşündüm. Çok da anlamıyorum açıkçası, mazur görün cahilliğimi. 8 10k civarına alacağım kart ile bunun arasında beni etkileyecek ne fark var?
ne alıcaksın yaz , ona göre yazalım
 
Hocam çok uçup kaçmak istemiyorum açıkçası. Ufak ufak yükselteyim derken taksit ve indirimlere denk geldim birçok parçayı aldım. Anakarttan bari biraz kısayım diye düşündüm. Çok da anlamıyorum açıkçası, mazur görün cahilliğimi. 8 10k civarına alacağım kart ile bunun arasında beni etkileyecek ne fark var?
Faz Anlamında Daha Güçlü Bir Tercih Oluyor 10K Aralığında Ürün Var Aslında Ama Marka Seni Cezbederse Oda .

 
ne alıcaksın yaz , ona göre yazalım
İndirim ve taksit seçenekleri varken gözünüze çarpan 8-10k bandında f/p olacak bir atx kart olarak sordum hocam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Faz Anlamında Daha Güçlü Bir Tercih Oluyor 10K Aralığında Ürün Var Aslında Ama Marka Seni Cezbederse Oda .

Bu modele bakmıştım. Cuma günü indirime girerse diye bekliyordum. Anlık olarak daha iyi ve indirimde varsa değerlendirebilirim.
 
İndirim ve taksit seçenekleri varken gözünüze çarpan 8-10k bandında f/p olacak bir atx kart olarak sordum hocam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu modele bakmıştım. Cuma günü indirime girerse diye bekliyordum. Anlık olarak daha iyi ve indirimde varsa değerlendirebilirim.
Faz Anlamında Daha İyisi Varmı Sanmıyorum Hocam Bu 19 FAZ'dı Galiba .
 
Faz Anlamında Daha İyisi Varmı Sanmıyorum Hocam Bu 19 FAZ'dı Galiba .
Gece indirimlere bakarak tekrar düşüneceğim, teşekkür ederim.
Bir ufak sorum var bir de genel bir yorum isteyeceğim. A32 Plus kasa indirimde, ben de lian li V100R almayı düşünüyordum. İkisi arasında da çok gidip geldim. Hangisini önerirsiniz?
Son olarak taichi 9070xt, gigabyte M27UP monitör, enermax rev 3psu, 7800x3d işlemci tercihlerim oldu. Bu kadar bütçe ayırmışken anakartı da olabildiğince iyi mi tercih etmeliyim?
 
Gece indirimlere bakarak tekrar düşüneceğim, teşekkür ederim.
Bir ufak sorum var bir de genel bir yorum isteyeceğim. A32 Plus kasa indirimde, ben de lian li V100R almayı düşünüyordum. İkisi arasında da çok gidip geldim. Hangisini önerirsiniz?
Son olarak taichi 9070xt, gigabyte M27UP monitör, enermax rev 3psu, 7800x3d işlemci tercihlerim oldu. Bu kadar bütçe ayırmışken anakartı da olabildiğince iyi mi tercih etmeliyim?
Tercih Meselesi Ama Ben " ASUS A32 PLUS " Tercih Ederdim .
 
Anakarti kullanıyorum. çok hoş görünümlü ve çok stabil bir anakart. otomatik sessizleştirme mevcut. Fanlar sürekli yükselip düşmüyor. intel sistemimde kafayi yiyen sıvı sogutma fanlari bu anakartta çıtı çıkmıyor :d
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,150
Mesajlar
11,084,770
Üyeler
198,245
Son üye
ulkem.cifci
Geri
Top