30 FPS sanırım GTA da slimGta 6 için Ps5 Slim yeterli olur mu sizce? Pro çok pahalı slim alacağım ama oyun gta 6 olunca şüphelerim var sizce nasıl olur?
Şuan net bir bilgi yok ama düz ps5in performans modunda 60 fps oynatacağını düşünüyorum. Ps5 pro almaya bence gerek yok pro bile olsa pc performansının yanından geçmeyecek sonuçta, düz ps5 ile bir şekilde bitirip 1 sene sonra pcde adam gibi oynarım kafasındayım.Gta 6 için Ps5 Slim yeterli olur mu sizce? Pro çok pahalı slim alacağım ama oyun gta 6 olunca şüphelerim var sizce nasıl olur?
imkan varsa pro al geçGta 6 için Ps5 Slim yeterli olur mu sizce? Pro çok pahalı slim alacağım ama oyun gta 6 olunca şüphelerim var sizce nasıl olur?
Alaka seviyesi yardıingilizcen iyiyse ve bu serinin hayranıysan alınır ama ingilizcen yoksa veya giriş seviyesiyse alınmaz
konsolda türkçe yama yapılamıyor bilgisayara geldiğinde rahatca oynar ingilizcesi zayıfsa o konuyuda baz alması için yazdımAlaka seviyesi yardı
Tamam o konuda haklılık payın varda gta tamamen bi hikaye oyunu değilki daha çok free takılma ve online oyunu. Biz küçücük cocultuk daha Türkçe okuma yazma bilmiyoduk vice city oynuyodukkonsolda türkçe yama yapılamıyor bilgisayara geldiğinde rahatca oynar ingilizcesi zayıfsa o konuyuda baz alması için yazdım
işte bu sebepten artık oyunları anlayarak oynamak istiyorum misal son zamanlarda expedition 33 ü oynadım oynanışı gerçekten eğlenceli ve zor ama hikayesi muazzam bir şey ve bu güzel şeylerden birini alıp birini alamasak ( misal hikayeyi anlamasak ) kaçırırız çok büyük yazık olurTamam o konuda haklılık payın varda gta tamamen bi hikaye oyunu değilki daha çok free takılma ve online oyunu. Biz küçücük cocultuk daha Türkçe okuma yazma bilmiyoduk vice city oynuyoduk
İşte ne istedigine baglı gta 5 te 3000 saatim var hikaye kısmında lamarla 2 arabayı caldıgımız yerden öteye gitmedim. Online a en erken o zaman giriliyor cunku.işte bu sebepten artık oyunları anlayarak oynamak istiyorum misal son zamanlarda expedition 33 ü oynadım oynanışı gerçekten eğlenceli ve zor ama hikayesi muazzam bir şey ve bu güzel şeylerden birini alıp birini alamasak ( misal hikayeyi anlamasak ) kaçırırız çok büyük yazık olur
bendede tam tersi hikayeyi oynadım online kısmı hiç sarmadıİşte ne istedigine baglı gta 5 te 3000 saatim var hikaye kısmında lamarla 2 arabayı caldıgımız yerden öteye gitmedim. Online a en erken o zaman giriliyor cunku.