2. El Ekran Kartı Önerisi

Bu fiyat segmentini bilmem ama, içi ne sebeple olursa olsun açılmış kartlara asla içim sinmez.
 
garanti süresi +1 yıl dan fazla süredir açılmamış kart önermem asıl zaten alev alev yanan seri garanti bittikten sonra düzenli aralıklarla açılıp bakımları yapıldıysa alınabilir ama bunlar ısınıyordu diye hatırlıyorum daha detaylı bilen arkadaşlar yardımcı olacaktır ama fiyat fena değil
 
Attığınızda açılmış hocam dikkat edin
nerden gorunuyor hocam onu anlamadım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

garanti süresi +1 yıl dan fazla süredir açılmamış kart önermem asıl zaten alev alev yanan seri garanti bittikten sonra düzenli aralıklarla açılıp bakımları yapıldıysa alınabilir ama bunlar ısınıyordu diye hatırlıyorum daha detaylı bilen arkadaşlar yardımcı olacaktır ama fiyat fena değil
furmark testi attı 15 dkda 82 derece goruyor kart
 
bundan vazgeçtim hocam o zaman, bu fiyatlarda onerecegınız kart var mı 2.el
Maalesef, hiç hakim olmadığım bir bütçe aralığı. Ekran kartı sıcaklığına takılmayın, hotspot'u 95-98'e vursun gerekirse. Bu bir sorun teşkil etmez. İçi açılmamış olsun yeter. Siz değiştirirsiniz macununu gerekirse. Bu tarz eski kartlarda sıcaklık, macun kuruması normal.
 
Hocam alacağınız seriyi araştırın misal 5700xt ısınan bi seri ve hotspotları yüksek oluyor o kartların çıkış tarihinden bu yana hard kullanılmamış veya mining görmemiş bile olsa termal macunu pump out yapar o seride çipler dikdörtgen olduğu için pump out yapmaya çok yatkın aylarca soba gibi çalışmış bi kart almaktansa ben bakımlı tercih ederim güvenlik etiketi tapar değilim bilinçli bi kullanıcıdan düzenli bakım yapılmış kart tercih etmenizi öneririm tabi açılmamış ve sıcaklık dereceleri optimal bi kart varsa ilk tercih o olmalı
 
Hocam alacağınız seriyi araştırın misal 5700xt ısınan bi seri ve hotspotları yüksek oluyor o kartların çıkış tarihinden bu yana hard kullanılmamış veya mining görmemiş bile olsa termal macunu pump out yapar o seride çipler dikdörtgen olduğu için pump out yapmaya çok yatkın aylarca soba gibi çalışmış bi kart almaktansa ben bakımlı tercih ederim güvenlik etiketi tapar değilim bilinçli bi kullanıcıdan düzenli bakım yapılmış kart tercih etmenizi öneririm tabi açılmamış ve sıcaklık dereceleri optimal bi kart varsa ilk tercih o olmalı
bilişim mağazası ne kadar güven olur bilmem o yüzden bu kartı eledim direkt
 
bilişim mağazası ne kadar güven olur bilmem o yüzden bu kartı eledim direkt
Hocam uzak durun onlardan zaten adamlar malı satana kadar sahip çıkıyor dükkandan çıktıktan sonra kimseyi tanımıyor bide çoğu kartta bi sıkıntı varsa gizliyor salağa yatıyor yada gerçekten çoğu ***** tecrübelerimle sabit şu sözlerim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,815
Mesajlar
11,081,451
Üyeler
198,197
Son üye
bilalinthehouse
Geri
Top