Tab S11 İade Edilmeli mi

7mit

80+
Katılım
20 Kasım 2023
Mesajlar
371
Reaksiyon skoru
188
Merhaba tab s11 aldım 25k ya trendyol satıcısından aldıktan sonra kumlu ekran şikayetlerini gördüm kutuyu açmadım ders amaçlı alacağım sizce iade edip s10fe mi alsam
 
S11 harika bir tablet. S10FE'den de çok üstün. Kumlu ekran dediğiniz şey belli yüzde gri renklerdeki tipik OLED davranışı mı? Canınızı sıkmayın bence bunun için.
Hocam ekran kalitesi için aldım yarın ekrana bakınca pixel pixel olursa çok moralim bozulur gibi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alacağım son cihaz olabilir
 
Hocam ekran kalitesi için aldım yarın ekrana bakınca pixel pixel olursa çok moralim bozulur gibi
Pixel pixel olmak nedir hocam? S11'i sayısız kere mağazalarda inceledim. Kendim de S9 sahibiyim. S11'in ekranı gerek parlaklık, gerek de OLED kalitesi olarak iyi bir panel kullanıyor. Bu fiyat bandında alabileceğiniz OLED panel ürünler zaten 1 elin 5 parmağını geçmez; S11 de onlardan birisi. Dümdüz bakışta bir "kumlanma" ya da "pixel pixel" görüntü mümkün değil. Dediğiniz şey PPI ile alakalı sanıyorum. S11'in PPI'ı gayet yeterli.
 
Pixel pixel olmak nedir hocam? S11'i sayısız kere mağazalarda inceledim. Kendim de S9 sahibiyim. S11'in ekranı gerek parlaklık, gerek de OLED kalitesi olarak iyi bir panel kullanıyor. Bu fiyat bandında alabileceğiniz OLED panel ürünler zaten 1 elin 5 parmağını geçmez; S11 de onlardan birisi. Dümdüz bakışta bir "kumlanma" ya da "pixel pixel" görüntü mümkün değil. Dediğiniz şey PPI ile alakalı sanıyorum. S11'in PPI'ı gayet yeterli.
Hocam bende mediamarktta beğendim ama reddit ve membersde dile getirilen bir sorun
 
Hocam ekran kalitesi için aldım yarın ekrana bakınca pixel pixel olursa çok moralim bozulur gibi
özellikle bakmadıkça görmen imkansıza yakın onu. bende öyle bişey varmı diye baktığımda gördüm 2 yılık aletimde vs. s11 oldukça iyi bence o fiyata bende s9plus var hala ilk günkü gibi. 15 16 ya kadar değişmem gibi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bende mediamarktta beğendim ama reddit ve membersde dile getirilen bir sorun
sen o veteranlara onlar kötülemeye yer arayan mükemmeliyet bağımlısı insanlar ipad veya 3ç marka niye kullanmıyolar hala konuşup öyle dşün bulabildikleri tek sorun o
 
özellikle bakmadıkça görmen imkansıza yakın onu. bende öyle bişey varmı diye baktığımda gördüm 2 yılık aletimde vs. s11 oldukça iyi bence o fiyata bende s9plus var hala ilk günkü gibi. 15 16 ya kadar değişmem gibi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sen o veteranlara onlar kötülemeye yer arayan mükemmeliyet bağımlısı insanlar ipad veya 3ç marka niye kullanmıyolar hala konuşup öyle dşün bulabildikleri tek sorun o
Bu sorun ipad pro m4 lerce de olmuş ama nasıl bişey bilemiyorum
 
Hocam bende mediamarktta beğendim ama reddit ve membersde dile getirilen bir sorun
Hocam inanın, S11'e çok çok hakimim. 1 sene içinde sayısız tablet değiştirdim. Xiaomi Pad 8, Honor Magicpad 2 (Oled), Redmagic Astra, S10 Ultra, S9... Açık ara en iyi panel Redmagic ve Samsung'da. Zaten Xiaomi Pad 8 IPS panel; tablette IPS panelin yakınından dahi geçmeyin.

Huawei Matepad Pro 12.2 de kullandım. Açık ara en iyi panel bunda bu arada. Ama işlemcisi aşırı alt seviye.

S11'in hemen her reddit postunu okumuşumdur. OLED kumlanması denen bir şey var, evet. Tipik bir OLED davranışı bu. Çoğunlukla low gri ya da high gride ortaya çıkar. Ancak bunu gündelik kullanımda görmeniz, hissetmeniz, MÜMKÜN DEĞİL.
 
Hocam inanın, S11'e çok çok hakimim. 1 sene içinde sayısız tablet değiştirdim. Xiaomi Pad 8, Honor Magicpad 2 (Oled), Redmagic Astra, S10 Ultra, S9... Açık ara en iyi panel Redmagic ve Samsung'da. Zaten Xiaomi Pad 8 IPS panel; tablette IPS panelin yakınından dahi geçmeyin.

S11'in hemen her reddit postunu okumuşumdur. OLED kumlanması denen bir şey var, evet. Tipik bir OLED davranışı bu. Çoğunlukla low gri ya da high gride ortaya çıkar. Ancak bunu gündelik kullanımda görmeniz, hissetmeniz, MÜMKÜN DEĞİL.
Magicpad 2 ile arada kalmıştım o mu daha iyi olurdu acaba her şeyim samsung diye aldım şuan 25k para verdim 2 aylık maaşım stres oluyorum o yüzden
 
Magicpad 2 ile arada kalmıştım o mu daha iyi olurdu acaba her şeyim samsung diye aldım şuan 25k para verdim 2 aylık maaşım stres oluyorum o yüzden
O dediğiniz OLED kumlanması asıl Honor Magicpad 2'de ünlü hocam. En çok ve net o yaşar bu durumu.

Ancak şu an kafaya taktığınız şey doğal bir davranış, bir arıza, kronik sorun, görüp; ah bee diyeceğiniz bir problem değil. IPS paneller nasıl IPS bleeding yaşıyor ve onun kaderiyse; OLED'de de gri tonlarda kumlu hissiyat vardır; az ya da çok.
 
O dediğiniz OLED kumlanması asıl Honor Magicpad 2'de ünlü hocam. En çok ve net o yaşar bu durumu.

Ancak şu an kafaya taktığınız şey doğal bir davranış, bir arıza, kronik sorun, görüp; ah bee diyeceğiniz bir problem değil. IPS paneller nasıl IPS bleeding yaşıyor ve onun kaderiyse; OLED'de de gri tonlarda kumlu hissiyat vardır; az ya da çok.
Hocam son yorumun nedir açayım mı kutuyu 😂
 
Hocam son yorumun nedir açayım mı kutuyu 😂
S11 fiyatında alınabilecek, işlemcisi gayet güçlü, panel kalitesi oldukça iyi, güncelleme desteği ve diğer tüm özellikleri ile alınabilecek en iyi tablettir. Kumlanma denilen şey OLED panel kaderidir ve çok spesifik şartlar sağlanmadığı sürece görülemez.

Bunları bilerek, istediğinizi yapmakta özgürsünüz.
 
Geri
Top