Tab S11 İade Edilmeli mi

S11 fiyatında alınabilecek, işlemcisi gayet güçlü, panel kalitesi oldukça iyi, güncelleme desteği ve diğer tüm özellikleri ile alınabilecek en iyi tablettir. Kumlanma denilen şey OLED panel kaderidir ve çok spesifik şartlar sağlanmadığı sürece görülemez.

Bunları bilerek, istediğinizi yapmakta özgürsünüz.
Size güvenip açıyorum hocam gerisini yazıcam buraya
 
Size güvenip açıyorum hocam gerisini yazıcam buraya
Hocam o fiyat segmentinde ya IPS panel alırsınız ya da S11 ve Magicpad OLED'e sahip olan. Magicpad dediğiniz kumlanmayı çok yaşar çünkü OLED dahi olsa giriş-orta seviye bir OLED paneli var. Samsung ise orta-üst seviye bir panel kullanıyor.

Olay burada kılçık aramakla alakalı. Kılçık ararsanız, bulursunuz. Bunu yapmadığınız sürece, sizi mutlu edecektir. Bu her ürün için böyledir. NZXT'nin bir sıvı soğutmasını aldım bak, çok da ucuza. Ama led'lerinde hotspotting hissediyorum. İnternete baktım, insanlarda da varmış ama konudan bahsetmemişler bile. Beni aşırı irite ediyor, ama ederi bu; oluru bu. Kullanmaya devam ölene kadar. Teknolojik ürünlerin amacı budur, ürün ölene kadar kullanırız; sonra o ürün/markaya dair bir negatif hissimiz oluşursa sonrakinde başka ürün tercih ederiz.

Hiçbir ürün sizi ölene kadar taşımayacak. Birkaç senelik şeyler için bu kadar takıntı yapmamak gerek.
 
Merhaba tab s11 aldım 25k ya trendyol satıcısından aldıktan sonra kumlu ekran şikayetlerini gördüm kutuyu açmadım ders amaçlı alacağım sizce iade edip s10fe mi alsam
iade edip s10 fe almayı aklından bile geçirme zaten bu çok çok daha iyi
birinde tft panel var giriş seviye ips panel birinde oledin üst serisi var yüksek parlaklıklı vs
tft gecikmesi aşırı fazla olede alışınca çok belli oluyor
sanki kaydırıyorsun ama 1 saniye sonra kaymaya başlıyor gibi neredeyse
 
iade edip s10 fe almayı aklından bile geçirme zaten bu çok çok daha iyi
birinde tft panel var giriş seviye ips panel birinde oledin üst serisi var yüksek parlaklıklı vs
tft gecikmesi aşırı fazla olede alışınca çok belli oluyor
sanki kaydırıyorsun ama 1 saniye sonra kaymaya başlıyor gibi neredeyse
Kutuyu şimdi açtım sıfır sorun iyi ki iade etmemişim 😄
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam o fiyat segmentinde ya IPS panel alırsınız ya da S11 ve Magicpad OLED'e sahip olan. Magicpad dediğiniz kumlanmayı çok yaşar çünkü OLED dahi olsa giriş-orta seviye bir OLED paneli var. Samsung ise orta-üst seviye bir panel kullanıyor.

Olay burada kılçık aramakla alakalı. Kılçık ararsanız, bulursunuz. Bunu yapmadığınız sürece, sizi mutlu edecektir. Bu her ürün için böyledir. NZXT'nin bir sıvı soğutmasını aldım bak, çok da ucuza. Ama led'lerinde hotspotting hissediyorum. İnternete baktım, insanlarda da varmış ama konudan bahsetmemişler bile. Beni aşırı irite ediyor, ama ederi bu; oluru bu. Kullanmaya devam ölene kadar. Teknolojik ürünlerin amacı budur, ürün ölene kadar kullanırız; sonra o ürün/markaya dair bir negatif hissimiz oluşursa sonrakinde başka ürün tercih ederiz.

Hiçbir ürün sizi ölene kadar taşımayacak. Birkaç senelik şeyler için bu kadar takıntı yapmamak gerek.
Hocam Allah razı olsun cesaretlendirdin çok güzel ekran bi problem yok karanlıkta da baktım gözüme bişey çarpmadı
 
Kutuyu şimdi açtım sıfır sorun iyi ki iade etmemişim 😄
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam Allah razı olsun cesaretlendirdin çok güzel ekran bi problem yok karanlıkta da baktım gözüme bişey çarpmadı
mura effectmiş dediğin şey aynı woledlerdeki gray banding gibi şansa üretim partisine bağlı çıkıyor galiba
hayırlı olsun good lock indir galaxy storedan, samsungun orijinal uygulaması, içinde güzel ayarlar var
özellikle multiscreen ayarları güzel
 
Kutuyu şimdi açtım sıfır sorun iyi ki iade etmemişim 😄
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam Allah razı olsun cesaretlendirdin çok güzel ekran bi problem yok karanlıkta da baktım gözüme bişey çarpmadı
İyi günlerde kullanın hocam. Tipik, ürün karakteristik davranışı şeyler için can sıkmayın. IPS ürün alınca nasıl IPS bleeding'e razı oluyorsak; OLED'in de birkaç böyle tarafı var. Ama bizim gündelik kullanım hatta dikkatli kullanımda dahi fark edemeyeceğimiz şeyler bunlar.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: 7mit
İyi günlerde kullanın hocam. Tipik, ürün karakteristik davranışı şeyler için can sıkmayın. IPS ürün alınca nasıl IPS bleeding'e razı oluyorsak; OLED'in de birkaç böyle tarafı var. Ama bizim gündelik kullanım hatta dikkatli kullanımda dahi fark edemeyeceğimiz şeyler bunlar.
Hocam ekran kırmızı çizginin valla s23U var 2k amoled ekran o yüzden tft panele falan asla bakamam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

mura effectmiş dediğin şey aynı woledlerdeki gray banding gibi şansa üretim partisine bağlı çıkıyor galiba
hayırlı olsun good lock indir galaxy storedan, samsungun orijinal uygulaması, içinde güzel ayarlar var
özellikle multiscreen ayarları güzel
Ayarları tamamen karanlık ortamda açtım gri bölgelerde bi sorun hissetmedim
 
Hocam ekran kırmızı çizginin valla s23U var 2k amoled ekran o yüzden tft panele falan asla bakamam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ayarları tamamen karanlık ortamda açtım gri bölgelerde bi sorun hissetmedim
samsung notes telefonla tabletle birbirini eşitliyor çok kullanışlı oluyor, en sevdiğim özelliği o
 
ya trendyol satıcısından aldıktan sonra kumlu ekr

Hocam ekran kırmızı çizginin valla s23U var 2k amoled ekran o yüzden tft panele falan asla bakamam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ayarları tamamen karanlık ortamda açtım gri bölgelerde bi sorun hissetmedim
Biraz geç gördüm ama zaten işin sonunda güzel sona ulaşmışsın öncelikle hayırlı olsun. Asıl konuya geleyim kutuyu açsanda açmasan da iade hakkın var bundan yana korkmana gerek yok samsung markasına fazlasıyla güvenebilirsin ben telefonunu kulaklığını(buds 2 pro) kullanıyorum efsane keyif alıyorum. Hatta şöyle söyleyim kulaklığımda çok küçük bir sorun vardı diye garanti bitimine az kala gönderdim 1 dert var ise 1000 dert yazdım yenisini gönderdiler :D . Apple diye övdülleri markanın panelini samsung üretiyor şuna da deyineyim bizim insanımız kendi seçimi diye bir şey yok farklı insanların seçimi diye bir şey ve bundan dolayı gidip iphone alıyor ama samsung telefonumda 17pro nun yapamadığı veya rezalet yaptığı ai işlerini 24fe ile rahatça yapabiliyorum ve daha fazlasını da yapabiliyorum.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: 7mit
kumlu ekran dediğiniz şey nedir? bende tab s9 ultra var 3 yıldır kullanıyorum böyle bir şeyi ilk defa duyuyorum
 
kumlu ekran dediğiniz şey nedir? bende tab s9 ultra var 3 yıldır kullanıyorum böyle bir şeyi ilk defa duyuyorumkoyu renklerde gece bozulma oluyormuş
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Maalesef bu durum bende de var koyu gri ekranda belli oluyor rahatsız edici değil ama olmaması gereken Bi durum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,928
Mesajlar
11,082,569
Üyeler
198,219
Son üye
somonEmekcisi
Geri
Top