Enermax Revolution 1000w Sahipleri Bakabilir mi?

SalimBdk

80+ Silver
Katılım
3 Mayıs 2020
Mesajlar
2,923
Reaksiyon skoru
1,151
Bu ürünün fanı hakkında kullananlardan bilgi almak istiyorum mümkünse video atsalar tam yukteyken falan çok iyi olur
 
Ben kullanıyorumda bence sessiz video atayım diyecem yüke sokunca benim ekran kartında coil whine var ve fanları nispeten sesli bu sebepten onun sesi duyulur anlayamazsın neyin ne olduğunu ilk aldığımda inceleme için uzay montaj denemiştim ve oradada dediğim gibi fandan daha çok hafif hava sesi var ve bendekindemi sorun var bilmiyorum benim sistem 600 w a yakın çekiyor psu ısınıyor ama fan devrini arttırmıyor zero fan olmadığı için ilk çalıştığı devirde devam ediyor bunu nasıl ölçtün dersende çalıştırırken elimi tutuyorum aynı üfleme 1 2 saat oyun oynadıktan sonra tutuyorum havayı sıcak üflüyor ama yine aynı debide aklında bir soru varsa alın hocam kullanın olmadı çakın iadeyi ben internette hakkında bişey olamadan aldım memnunum yani elimdeki ekran kartı max 350 400 w çekiyor ısısını zaptedemiyorum üstünde olsa elimde bi 5090 canını ala ala test edicem ama yok .
 
Revo 3 modelinin 850-1000 versiyonu var diye biliyorum sadece ülkemizde. DF modelini diyor olabilir misin
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,104
Mesajlar
11,084,264
Üyeler
198,239
Son üye
Can öztürk
Geri
Top