1200W olanını kullanıyorum mükemmelBu ürünün fanı hakkında kullananlardan bilgi almak istiyorum mümkünse video atsalar tam yukteyken falan çok iyi olur
Revo 3 modelinin 850-1000 versiyonu var diye biliyorum sadece ülkemizde. DF modelini diyor olabilir misin1200W olanını kullanıyorum mükemmel
Revo 3 modelinin 850-1000 versiyonu var diye biliyorum sadece ülkemizde. DF modelini diyor olabilir misin
Şuan stokta yok![]()
Enermax Revolution D.F. X 1200W 80+ Gold Full Modüler 120Mm Fanlı Argb Güç Kaynağı (Ert1200Ewt)
Enermax Revolution D.F. X 1200W 80+ Gold Full Modüler 120Mm Fanlı Argb Güç Kaynağı (Ert1200Ewt) ürününü idefix kalitesiyle satın almak için hemen tıklayın! Tüm Power Supply (PSU) ürünleri için idefix`i ziyaret edin.www.idefix.com
evet zamanında almıştım hocam 6 Bin liraya çok ucuzdu.Şuan stokta yok
Yaklaşık iki ay önce forumdaki arkadaşların da tavsiyesiyle rev III 1000w psu aldım hocam. Şimdilik herhangi bir sıkıntı yaşamadım ses konusunda kesinlikle bazılarının iddia ettiği gibi öyle gürültülü falan çalışmıyor ayrıca kablo kalitesini de çok beğendim ancak şunu da ekleyeyim ben bu işlerden çok anlayan biri değilim şu yükte bu desbeldydi boşta fanı şöyleydi gibi testler yapmadım. Pc yi günlük işlerim için kullanıyorum oyun oynuyorum ve dediğim gibi memnunum tam olarak f/p bir ürün.Bu ürünün fanı hakkında kullananlardan bilgi almak istiyorum mümkünse video atsalar tam yukteyken falan çok iyi olur