Enermax Revolution 1000w Sahipleri Bakabilir mi?

SalimBdk

80+ Silver
Katılım
3 Mayıs 2020
Mesajlar
2,928
Reaksiyon skoru
1,155
Bu ürünün fanı hakkında kullananlardan bilgi almak istiyorum mümkünse video atsalar tam yukteyken falan çok iyi olur
 
Ben kullanıyorumda bence sessiz video atayım diyecem yüke sokunca benim ekran kartında coil whine var ve fanları nispeten sesli bu sebepten onun sesi duyulur anlayamazsın neyin ne olduğunu ilk aldığımda inceleme için uzay montaj denemiştim ve oradada dediğim gibi fandan daha çok hafif hava sesi var ve bendekindemi sorun var bilmiyorum benim sistem 600 w a yakın çekiyor psu ısınıyor ama fan devrini arttırmıyor zero fan olmadığı için ilk çalıştığı devirde devam ediyor bunu nasıl ölçtün dersende çalıştırırken elimi tutuyorum aynı üfleme 1 2 saat oyun oynadıktan sonra tutuyorum havayı sıcak üflüyor ama yine aynı debide aklında bir soru varsa alın hocam kullanın olmadı çakın iadeyi ben internette hakkında bişey olamadan aldım memnunum yani elimdeki ekran kartı max 350 400 w çekiyor ısısını zaptedemiyorum üstünde olsa elimde bi 5090 canını ala ala test edicem ama yok .
 
Revo 3 modelinin 850-1000 versiyonu var diye biliyorum sadece ülkemizde. DF modelini diyor olabilir misin
 
Bu ürünün fanı hakkında kullananlardan bilgi almak istiyorum mümkünse video atsalar tam yukteyken falan çok iyi olur
Yaklaşık iki ay önce forumdaki arkadaşların da tavsiyesiyle rev III 1000w psu aldım hocam. Şimdilik herhangi bir sıkıntı yaşamadım ses konusunda kesinlikle bazılarının iddia ettiği gibi öyle gürültülü falan çalışmıyor ayrıca kablo kalitesini de çok beğendim ancak şunu da ekleyeyim ben bu işlerden çok anlayan biri değilim şu yükte bu desbeldydi boşta fanı şöyleydi gibi testler yapmadım. Pc yi günlük işlerim için kullanıyorum oyun oynuyorum ve dediğim gibi memnunum tam olarak f/p bir ürün.
 
Geri
Top