mirliva'nın inceleme videosuna bakabilirsin. o videoda ayar gösteriyorduÜrünü yeni aldım ilk defa iem kullanıyorum defaultta leş gibi müzik dinlerken kulaklarım kanadı resmen ayar öneriniz var mı ? CS2 de ses kasmak ve müzik dinlemek için.
Swarın videosunda ayar gösteriyordu sanırım hocam onuda dener misiniz?hocam mevcuttakinden daha kötü oldubune böyle
gecmis olsun hocam inceleme kanalları bu ürünlerde neredeyse hepsi sponsor oldugu icin olmıyan seye var diyorlar dusunursun urunu oldugundan nasıl yanlıs gosteriyorlar yapamzlar vs. evet yapıyorlar gayette tt de 5000 takipcili kanala bile isbirligi kodu veriyorlar öven övene bunların ürünleriniÜrünü yeni aldım ilk defa iem kullanıyorum defaultta leş gibi müzik dinlerken kulaklarım kanadı resmen ayar öneriniz var mı ? CS2 de ses kasmak ve müzik dinlemek için.
Benim yaptığım ayar vardı akşam eve gidince söyleyeyim size hocamsadece öneri yapıyor ayar yok![]()
ses konusunda bim 100 tl kulaklık sesi alıyorum bu biraz üzücü üründe bass vs hiç yok diyebilirim direk yok zero 2 eq kullanıyorum şuan mirlavdan aldım ayarı technopattada bir kaç kişi ayar paylaşmış onlarıda kaydettim güzel kulaklık rahatsız etmiyor diyebilirim fakat silikon cidden kulağıma oturmuyor tam oturmadığı içinde ses uzaktan geliyordu bende yedek başlıklar arasında en ufak sünger mi desem hafızalı süngeri taktım şekil alıyor çünkü o rahatlattı beni tam oturdu kulağımaSwarın videosunda ayar gösteriyordu sanırım hocam onuda dener misiniz?
iyi olur onuda denerimBenim yaptığım ayar vardı akşam eve gidince söyleyeyim size hocam
ses konusunda bim 100 tl kulaklık sesi alıyorum bu biraz üzücü üründe bass vs hiç yok diyebilirim direk yok zero 2 eq kullanıyorum şuan mirlavdan aldım ayarı technopattada bir kaç kişi ayar paylaşmış onlarıda kaydettim güzel kulaklık rahatsız etmiyor diyebilirim fakat silikon cidden kulağıma oturmuyor tam oturmadığı içinde ses uzaktan geliyordu bende yedek başlıklar arasında en ufak sünger mi desem hafızalı süngeri taktım şekil alıyor çünkü o rahatlattı beni tam oturdu kulağımagecmis olsun hocam inceleme kanalları bu ürünlerde neredeyse hepsi sponsor oldugu icin olmıyan seye var diyorlar dusunursun urunu oldugundan nasıl yanlıs gosteriyorlar yapamzlar vs. evet yapıyorlar gayette tt de 5000 takipcili kanala bile isbirligi kodu veriyorlar öven övene bunların ürünlerini
wraithte alan kişi yorumlarında öve öve yalayıp yutmuşlar kulaklığı uzaktan yakından alakası yok yorumların ürünlegecmis olsun hocam inceleme kanalları bu ürünlerde neredeyse hepsi sponsor oldugu icin olmıyan seye var diyorlar dusunursun urunu oldugundan nasıl yanlıs gosteriyorlar yapamzlar vs. evet yapıyorlar gayette tt de 5000 takipcili kanala bile isbirligi kodu veriyorlar öven övene bunların ürünlerini
umarım memnun kalırsın knk kablo kulak ustunden geciyor rahatsızlık veriyormu bide oyunlarda kulak ustu kulaklıgından ne farklı hissetiriyor seni ileriye tasıyan bi ozelligi varmı bilgilendirirmisin mesela sunları yapamıyordum veya duyamıyordum artık boyle vs.ses konusunda bim 100 tl kulaklık sesi alıyorum bu biraz üzücü üründe bass vs hiç yok diyebilirim direk yok zero 2 eq kullanıyorum şuan mirlavdan aldım ayarı technopattada bir kaç kişi ayar paylaşmış onlarıda kaydettim güzel kulaklık rahatsız etmiyor diyebilirim fakat silikon cidden kulağıma oturmuyor tam oturmadığı içinde ses uzaktan geliyordu bende yedek başlıklar arasında en ufak sünger mi desem hafızalı süngeri taktım şekil alıyor çünkü o rahatlattı beni tam oturdu kulağıma
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
iyi olur onuda denerim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ses konusunda bim 100 tl kulaklık sesi alıyorum bu biraz üzücü üründe bass vs hiç yok diyebilirim direk yok zero 2 eq kullanıyorum şuan mirlavdan aldım ayarı technopattada bir kaç kişi ayar paylaşmış onlarıda kaydettim güzel kulaklık rahatsız etmiyor diyebilirim fakat silikon cidden kulağıma oturmuyor tam oturmadığı içinde ses uzaktan geliyordu bende yedek başlıklar arasında en ufak sünger mi desem hafızalı süngeri taktım şekil alıyor çünkü o rahatlattı beni tam oturdu kulağıma
valla konforlu mu evet başta ama kulağımı rahatsız etti sanki böyle pandemideyken sıkı lastikli maske üzerine gözlük takıyormuşumda kulağımı kesiyormuş lastik gibi hissettim ama şimdi düzeldi o durum alıştım sanırımumarım memnun kalırsın knk kablo kulak ustunden geciyor rahatsızlık veriyormu bide oyunlarda kulak ustu kulaklıgından ne farklı hissetiriyor seni ileriye tasıyan bi ozelligi varmı bilgilendirirmisin
type C li versiyonu aldım hatamı ettim acabaDAC ile kullanıyorsun değil mi ?
Bu arada biraz alışma süreci tanımanı öneririm. IEM ve kulaküstü aralarında geçince çok fark oluyor. O ses farkına biraz kulağı alıştırmak gerekiyor. Alışınca çok fark ettiğini söyleyebilirim.hocam mevcuttakinden daha kötü oldubune böyle
meyergaming.com
Ses miktarını kulaküstüne göre biraz kısman gerekiyor. Ben Wraith EvoX ses kartıyla %40-60 arası. KlasseGear Feel ise %20-40 arası değişiyor. Kalitesine göre ses daha az gürültülü diyebilirim. Ucuz olanlarda biraz daha şiddetli ve daha az net ses diyelim. Daha iyi ürünlerde daha fazla sesi ayırt edebiliyorsun. Yukarıdaki ses kartı ve Wraith EvoX kombinasyonunda, sesler çok daha net ve anlaşılrı geliyor onu da belirteyim. Ses kartından önce o kadar net gelmiyordu.valla konforlu mu evet başta ama kulağımı rahatsız etti sanki böyle pandemideyken sıkı lastikli maske üzerine gözlük takıyormuşumda kulağımı kesiyormuş lastik gibi hissettim ama şimdi düzeldi o durum alıştım sanırım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
type C li versiyonu aldım hatamı ettim acaba
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
sesi muazzam yüksek bu arada kulaklarım acıyor son seste müzik dinlersem yada oyun oynarsam sağır eder insanı ama max seste yada ona yakında diyelim cızırtı yapıyor gibi sağdan öyle ses aldım daha demin
Sense nasıldır bilmiyorum, ama EvoX bence biraz kulağı yoran kötü bir tasarıma sahip. Feel'i de sırf o yüzden kullanıyorum, bu arada o kadar rekabetçi oynamadığımdan hikayeli oyunlarda falan rahat oluyor. EvoX tabii ki de ses tarafında rekabetçi oyunlarda ₺1000-1500'lerden daha iyi. Ama rekabetçi oyunlarda da kulaküstlerinde daha iyi ses kasıyorum onu da belirteyim.ses konusunda bim 100 tl kulaklık sesi alıyorum bu biraz üzücü üründe bass vs hiç yok diyebilirim direk yok zero 2 eq kullanıyorum şuan mirlavdan aldım ayarı technopattada bir kaç kişi ayar paylaşmış onlarıda kaydettim güzel kulaklık rahatsız etmiyor diyebilirim fakat silikon cidden kulağıma oturmuyor tam oturmadığı içinde ses uzaktan geliyordu bende yedek başlıklar arasında en ufak sünger mi desem hafızalı süngeri taktım şekil alıyor çünkü o rahatlattı beni tam oturdu kulağıma
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
iyi olur onuda denerim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ses konusunda bim 100 tl kulaklık sesi alıyorum bu biraz üzücü üründe bass vs hiç yok diyebilirim direk yok zero 2 eq kullanıyorum şuan mirlavdan aldım ayarı technopattada bir kaç kişi ayar paylaşmış onlarıda kaydettim güzel kulaklık rahatsız etmiyor diyebilirim fakat silikon cidden kulağıma oturmuyor tam oturmadığı içinde ses uzaktan geliyordu bende yedek başlıklar arasında en ufak sünger mi desem hafızalı süngeri taktım şekil alıyor çünkü o rahatlattı beni tam oturdu kulağıma
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
wraithte alan kişi yorumlarında öve öve yalayıp yutmuşlar kulaklığı uzaktan yakından alakası yok yorumların ürünleYalandan al bu çok iyi ha diyip milleti yeme politikası izlemişler belkide beğenen vardır elbette ama yorumdakiler kadar bir beğeni sunmadı bana ama iyi oldu iem konforlu daha üst seviye ne alsam diye düşünmeye başladım ses kartı ayrıca alcam Cloud 2 kablolu kulaklık ile karşılaştırıyorum cloud 2 açık ara ses kasmada seste önde belki adaletsiz bir karşılaştırma ama cidden c2 daha iyi
valla hocam dedim pahalı iyilerden ilk almak yerine dedim f-p ucuza kaçayım çünkü ilk defa kullanacağımdan dolayı iem belki sevmem belki rahatsız eder belki alışamam diye düşündüm o yüzden ucuzu tercih ettim pahalı alıp evde yatmasındansa ucuz mal evde yatsın daha iyi memnun kalmazsamBu arada biraz alışma süreci tanımanı öneririm. IEM ve kulaküstü aralarında geçince çok fark oluyor. O ses farkına biraz kulağı alıştırmak gerekiyor. Alışınca çok fark ettiğini söyleyebilirim.
Ekolayzer ayarlarından anlasam öneri yapardım. Belki KEYMO'nun şu ayarları da denenebilir.
Anakartında ses kartına göre yapıyor, aynı ses kartınız varsa deneyim benzer olacaktır. Type-C aldıysan da içerisinde farklı bir ses kartı var. EQ ayarından bağımsız PEACE uygulamasında hazır ayarlar da var, oradaki IEM ayarlarını da kurcalayabilirsiniz.
Bu arada bütçen varsa KARNE10 koduyla şu ses kartını ayrıca öneririm. İçinde hazır EQ ayarları var ve ses kartı kendi başına kaliteyi artırıyor. Şu an kulağımda fazla ağırlık yapmadığından KlasseGear Feel ile kullanıyorum. Onda düz DAC veya daha ucuz ses kartında %40-50 ses seviyesinde kullanırken, şu an %30 bile şiddetli geliyor. Hatta videodaki ses kayıt kalitesi kötüyse, direkt kulağımda hataları fark ediyorum.
![]()
EPZ TP35 Pro DAC Taşınabilir Ses Kartı
EPZ TP35 Pro DAC Taşınabilir Ses Kartı özel fırsatlarla MeyerGaming’de. Hemen keşfet!meyergaming.com
Kodla ₺3700 geliyor, ama IEM tarafında daha ürün alacaksan bence temele böyle sağlam bir ses kartı almanı öneririm. İleride alacağın daha kaliteli IEM'lerde net olarak fark yaratır.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ses miktarını kulaküstüne göre biraz kısman gerekiyor. Ben Wraith EvoX ses kartıyla %40-60 arası. KlasseGear Feel ise %20-40 arası değişiyor. Kalitesine göre ses daha az gürültülü diyebilirim. Ucuz olanlarda biraz daha şiddetli ve daha az net ses diyelim. Daha iyi ürünlerde daha fazla sesi ayırt edebiliyorsun. Yukarıdaki ses kartı ve Wraith EvoX kombinasyonunda, sesler çok daha net ve anlaşılrı geliyor onu da belirteyim. Ses kartından önce o kadar net gelmiyordu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Sense nasıldır bilmiyorum, ama EvoX bence biraz kulağı yoran kötü bir tasarıma sahip. Feel'i de sırf o yüzden kullanıyorum, bu arada o kadar rekabetçi oynamadığımdan hikayeli oyunlarda falan rahat oluyor. EvoX tabii ki de ses tarafında rekabetçi oyunlarda ₺1000-1500'lerden daha iyi. Ama rekabetçi oyunlarda da kulaküstlerinde daha iyi ses kasıyorum onu da belirteyim.
Ben övmek adına demiyorum, ama IEM için gerçekten alışmak için biraz süre tanıyın. Çünkü o ucuz kulaklıkları alanlar, Gamepower, Rampage veya Havit'in kulaküstü, CMedia ses kartlı kulaklıklarını kullanıp buna geçiyorlar. O kulaklıklara göre doğal olarak daha iyiler.
hocam peace + apo kurdum ordan mirlivanın videoyu attı konuda arkadaş onu izledim oradan hazır eq olarak zero 2 yi kullanıyorum mirlivanın ayarlarıyla iyi gibiBu arada biraz alışma süreci tanımanı öneririm. IEM ve kulaküstü aralarında geçince çok fark oluyor. O ses farkına biraz kulağı alıştırmak gerekiyor. Alışınca çok fark ettiğini söyleyebilirim.
Ekolayzer ayarlarından anlasam öneri yapardım. Belki KEYMO'nun şu ayarları da denenebilir.
Anakartında ses kartına göre yapıyor, aynı ses kartınız varsa deneyim benzer olacaktır. Type-C aldıysan da içerisinde farklı bir ses kartı var. EQ ayarından bağımsız PEACE uygulamasında hazır ayarlar da var, oradaki IEM ayarlarını da kurcalayabilirsiniz.
Bu arada bütçen varsa KARNE10 koduyla şu ses kartını ayrıca öneririm. İçinde hazır EQ ayarları var ve ses kartı kendi başına kaliteyi artırıyor. Şu an kulağımda fazla ağırlık yapmadığından KlasseGear Feel ile kullanıyorum. Onda düz DAC veya daha ucuz ses kartında %40-50 ses seviyesinde kullanırken, şu an %30 bile şiddetli geliyor. Hatta videodaki ses kayıt kalitesi kötüyse, direkt kulağımda hataları fark ediyorum.
![]()
EPZ TP35 Pro DAC Taşınabilir Ses Kartı
EPZ TP35 Pro DAC Taşınabilir Ses Kartı özel fırsatlarla MeyerGaming’de. Hemen keşfet!meyergaming.com
Kodla ₺3700 geliyor, ama IEM tarafında daha ürün alacaksan bence temele böyle sağlam bir ses kartı almanı öneririm. İleride alacağın daha kaliteli IEM'lerde net olarak fark yaratır.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ses miktarını kulaküstüne göre biraz kısman gerekiyor. Ben Wraith EvoX ses kartıyla %40-60 arası. KlasseGear Feel ise %20-40 arası değişiyor. Kalitesine göre ses daha az gürültülü diyebilirim. Ucuz olanlarda biraz daha şiddetli ve daha az net ses diyelim. Daha iyi ürünlerde daha fazla sesi ayırt edebiliyorsun. Yukarıdaki ses kartı ve Wraith EvoX kombinasyonunda, sesler çok daha net ve anlaşılrı geliyor onu da belirteyim. Ses kartından önce o kadar net gelmiyordu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Sense nasıldır bilmiyorum, ama EvoX bence biraz kulağı yoran kötü bir tasarıma sahip. Feel'i de sırf o yüzden kullanıyorum, bu arada o kadar rekabetçi oynamadığımdan hikayeli oyunlarda falan rahat oluyor. EvoX tabii ki de ses tarafında rekabetçi oyunlarda ₺1000-1500'lerden daha iyi. Ama rekabetçi oyunlarda da kulaküstlerinde daha iyi ses kasıyorum onu da belirteyim.
Ben övmek adına demiyorum, ama IEM için gerçekten alışmak için biraz süre tanıyın. Çünkü o ucuz kulaklıkları alanlar, Gamepower, Rampage veya Havit'in kulaküstü, CMedia ses kartlı kulaklıklarını kullanıp buna geçiyorlar. O kulaklıklara göre doğal olarak daha iyiler.