🔥İndirim Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED Monitör 31.999₺!

valla bütçeyi 50kya çıkarınca bile yok onu alma şunu al şunu al muhabbeti oluyor paran varsa alıcaksın devam ediceksin.
 
G6 G60SF ile arasında kalıyorum neredeyse sadece CS oynuyorum. Ondan dolayı 500hz tatmak istiyorum. FPS dert etmiyorum, imkanım var. İş için ips 27' 2k ekranım da var. Bununla sadece oyun arada da sahibinden, youtube vs gezerim. Ne önerirsiniz G6 ile yazılar falan o kadar rahatsız edici olur mu?
 
G6 G60SF ile arasında kalıyorum neredeyse sadece CS oynuyorum. Ondan dolayı 500hz tatmak istiyorum. FPS dert etmiyorum, imkanım var. İş için ips 27' 2k ekranım da var. Bununla sadece oyun arada da sahibinden, youtube vs gezerim. Ne önerirsiniz G6 ile yazılar falan o kadar rahatsız edici olur mu?
Bende G6 360Hz Oled kullanıyorum, yazılarda öyle rahatsızlık hissetmedim, fakat ips gibi de değil. Cs 1080 daha mantıklı tabii, 2k da arada hikayeli oyun oynuyorsan tercih edebilirsin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben de 4k monitör bakıyorum 27” mi 32” mi alsam karar veremiyorum.
 
G6 G60SF ile arasında kalıyorum neredeyse sadece CS oynuyorum. Ondan dolayı 500hz tatmak istiyorum. FPS dert etmiyorum, imkanım var. İş için ips 27' 2k ekranım da var. Bununla sadece oyun arada da sahibinden, youtube vs gezerim. Ne önerirsiniz G6 ile yazılar falan o kadar rahatsız edici olur mu?
Burada bence önemli olan mat mi istiyorsun yoksa glossy mi olmalı.
 
Burada bence önemli olan mat mi istiyorsun yoksa glossy mi olmalı.
Hocam sence hangisi
 
Hocam sence hangisi
İkisi de 4. Nesildi galiba.
Boyut farkı var sadece galiba.
 
İkisi de 4. Nesildi galiba.
Boyut farkı var sadece galiba.
Yok hocam 32 olan 3.nesil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İnan bilmiyorum fark etmez diyebilirim. Odamda güzel perdem var istediğim ışığı tamamen kesebiliyorum
Işık sorunun yoksa bence glosy al, daha parlak daha canlı renkler görürsün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

qd-oled glossy; renkler mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.

bu modelin çıkışlarının bant genişliği 4k 240hz 8bit için bile yetersiz, kaldıki bu panel native 10bit.

peki nasıl 4k 240hz gösteriyor derseniz DSC ile. buda görüntü sıkıştırması demek. görüntü kalitesinde kayba, alt tabda veya random kullanımda siyah ekranlara, çift monitor kullanımında sorunlara neden olabilir.

4k 240hz 10bit native desteklemesi için monitorun DP 2.1 uhbr20 desteklemesi gerekiyor.

zaten bu modelin ucuza satılmasının nedenlerinden biride bu.

almadan bilginiz olsun.
 
Yok hocam 32 olan 3.nesil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Işık sorunun yoksa bence glosy al, daha parlak daha canlı renkler görürsün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Arkadaşımda 2k tandem woled var. Onda bile yazılar dikkatimi çekmişti. Rica etsem senin monitörde örneğin sahibindende açık bir yazıyı yakından çekip atabilir misin?
 
Ben de almadan önce konuları takip ediyordum ama bu qd-oled monitörlerin temizlik sorunu hiç denk gelmedi. Yazı kalitesi ve yakmadan nasıl kullanılır gibi noktalara odaklanmıştım. Monitör geldi, temizlik ve çizilme konusu çıktı karşıma :D . Daha da oled almam, ta ki reklamlarda çamaşır suyuyla silindiğini, çekiçle panel sağlamlığı testini görene kadar:D.
asdasdasd.webp
 
qd-oled glossy; renkler mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.

bu modelin çıkışlarının bant genişliği 4k 240hz 8bit için bile yetersiz, kaldıki bu panel native 10bit.

peki nasıl 4k 240hz gösteriyor derseniz DSC ile. buda görüntü sıkıştırması demek. görüntü kalitesinde kayba, alt tabda veya random kullanımda siyah ekranlara, çift monitor kullanımında sorunlara neden olabilir.

4k 240hz 10bit native desteklemesi için monitorun DP 2.1 uhbr20 desteklemesi gerekiyor.

zaten bu modelin ucuza satılmasının nedenlerinden biride bu.

almadan bilginiz olsun.
Gelmiş yine eleman virüs gibi
 
Geri
Top