10 Dakikalık FPS Düşüşü

Mertpk

80+ Platinum
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
14,156
En İyi Cevap
5
Reaksiyon skoru
30,432
Merhaba arkadaşlar fpsim düşüyor ama drop gibi değil bazen 10dk bazen 30dk sürüyor mesela 200 fps alıyorum bir anda 17 fps falan sabitleniyor neredeyse 10dk sonra falan düzeliyor
csgoda yaşadım valorantta yaşadım ve forza horizon 4 de yaşadım ne yapabilirim
 
Çok garip, siz ne olur ne olmaz; GPU ve CPU kullanım oranlarınızı paylaşır mısınız?
 
Çok garip, siz ne olur ne olmaz; GPU ve CPU kullanım oranlarınızı paylaşır mısınız?
bilmiyorum maalesef fps düşünce sinirden alt f4 atıyorum kardeşim yaşamış bugün o da bakamaz
 
Dostum kartının bozulmasını istemiyorsan fan hızını oyundan önce en az 70 e getir kart isinmasin .işlemci ve ekran kartını ve oyunları hangi çözünürlükte oynadığını da yazsana
Alakası yok yanlış bilgi vermeyin.
 
Dostum kartının bozulmasını istemiyorsan fan hızını oyundan önce en az 70 e getir kart isinmasin .işlemci ve ekran kartını ve oyunları hangi çözünürlükte oynadığını da yazsana
r5 3600 5600xt 1080p ve fan hızını 70 yapamam max 45 yaparım ses yapıyor
 
Alakası yok yanlış bilgi vermeyin.
Dostum ben zaten yaptığı şeyin fpsi düzelteceğini söylememişim adam gibi oku .bazı kartlarda sıcaklık arttığı için kendini sinirliyor .yoksa zaten fan hızını ayarlamayan çoğu kişinin ekran kartı 1-2 ayda yanardi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

r5 3600 5600xt 1080p ve fan hızını 70 yapamam max 45 yaparım ses yapıyor
Hiç yoktan iyi dostum yaptığım testlere göre oyun açıldıktan 5 dakika sonra kart %100 yükte olmasına rağmen fan %20 açıktı
 
Dostum kartının bozulmasını istemiyorsan fan hızını oyundan önce en az 70 e getir kart isinmasin .işlemci ve ekran kartını ve oyunları hangi çözünürlükte oynadığını da yazsana
Kart kendini bozacak sıcaklıklara erişemeden sistem kendini kapatır.
Ve sıcaklığa göre kendini otomatik olarak ayarlar.
Yanlış bilgi vermeyin
 
Dostum ben zaten yaptığı şeyin fpsi düzelteceğini söylememişim adam gibi oku .bazı kartlarda sıcaklık arttığı için kendini sinirliyor .yoksa zaten fan hızını ayarlamayan çoğu kişinin ekran kartı 1-2 ayda yanardi
Fps'i düzelteceğini söylediğini söylemedim. Saçma sapan konuşma, kart ısınırsa fanın hızı da artıyor zaten otomatik olarak.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kart kendini bozacak sıcaklıklara erişemeden sistem kendini kapatır.
Ve sıcaklığa göre kendini otomatik olarak ayarlar.
Yanlış bilgi vermeyin
Aynen öyle.
 
Bu arada FPS düşüşünün sıcaklığa bağlı olduğunu nerden çıkardınız?
Ortada hol yok yumurta yok.
 
Geri
Top