3 MAYIS SINAVLAR OLUR MU?

az önce hocamla konuştum şuan dersteyim ertelenmez diyor vakalar umurlarında değilmiş
Nasıl Umurlarında Olmuyormuş Hocana bir sorsana

Bir Sağlıkçı tanıdığımıza sordum , yoğun bakım doluluk oranına göre yürüyormuş o iş
Bu yüzden ertelenir diye düşünüyorum
 
Bizim sınıfta 2 kişi korona her gün vaka var ohoo
 
Az önce hocam söyledi bu ramazandan sonra olabilir dedi ayrıca ne kadar geç yaparlarsa o kadar iyi dedi. Çünkü ben dahil sınavlardan sonra kimse derse girmeyecek ertelenme kaçınılmaz şaşadabilir bilemem ama ben şuanda çok rahatım istekte yok çalışmak için olursakta kalırım muhtemelen.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Nasıl Umurlarında Olmuyormuş Hocana bir sorsana

Bir Sağlıkçı tanıdığımıza sordum , yoğun bakım doluluk oranına göre yürüyormuş o iş
Bu yüzden ertelenir diye düşünüyorum
Dün açıkladılar bir haftada %10 küsür artmış İstanbul için şuanda %71,4 . Ertelenme kaçınılmaz bu sefer yoksa bir kimse derse girmez hocalar da bilgisayara anlatır.
 
Az önce hocam söyledi bu ramazandan sonra olabilir dedi ayrıca ne kadar geç yaparlarsa o kadar iyi dedi. Çünkü ben dahil sınavlardan sonra kimse derse girmeyecek ertelenme kaçınılmaz şaşadabilir bilemem ama ben şuanda çok rahatım istekte yok çalışmak için olursakta kalırım muhtemelen.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dün açıkladılar bir haftada %10 küsür artmış İstanbul için şuanda %71,4 . Ertelenme kaçınılmaz bu sefer yoksa bir kimse derse girmez hocalar da bilgisayara anlatır.
Ertelenecek %99
 
Böyle giderse ertelenir
Ertelenecek %99
Az önce hocam söyledi bu ramazandan sonra olabilir dedi ayrıca ne kadar geç yaparlarsa o kadar iyi dedi. Çünkü ben dahil sınavlardan sonra kimse derse girmeyecek ertelenme kaçınılmaz şaşadabilir bilemem ama ben şuanda çok rahatım istekte yok çalışmak için olursakta kalırım muhtemelen.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dün açıkladılar bir haftada %10 küsür artmış İstanbul için şuanda %71,4 . Ertelenme kaçınılmaz bu sefer yoksa bir kimse derse girmez hocalar da bilgisayara anlatır.
Demin bizim hocaya sordum, olacak gibi duruyor ama belli değil dedi.
 
Demin bizim hocaya sordum, olacak gibi duruyor ama belli değil dedi.
Hocam ayın üçüne şurada ne kaldı sadece 26 Mart dediler ne konu söylediler ne bir şey söylemeden sınav mı yapacaklarmış daha sınav kağıdını dahi hazırlamadıklarına %100 eminim.
 
Bizim tarih hocası derste sınavlar olacak 3 mayısta olmasa bile mayıs içinde olacak dedi ne kadar doğru tartışılır
 
Geri
Top