Xbox game pass alınır mı?(anket)

Xbox game pass almaya değer mi?

  • Kessinlikle!

    Oylar: 30 71.4%
  • Olabilir

    Oylar: 9 21.4%
  • Belki

    Oylar: 2 4.8%
  • Değmez

    Oylar: 0 0.0%
  • Asla!

    Oylar: 1 2.4%

  • Oy kullanan toplam üye
    42
Katılım
28 Aralık 2020
Mesajlar
478
Reaksiyon skoru
165
Bildiğiniz gibi xbox game pass e EA playide dahil etti sistemim iyi fakat oyunlara 150-200-300+ gibi fiyatlar ayıramayacağım için pek fazla hikayeli kaliteli yüksek bütçeli oyunları oynayamıyorum korsan oyunada girmek istemediğim için böyle bir şey bana ilaçmış gibi geldi sizce değer mi aylık 30 TL'ye
 
Yanlış anlama ama bu konuyu açman bile hata, xbox game pass Türkiye şartlarında ki bir ülke için büyük nimet.
 
Bildiğiniz gibi xbox game pass e EA playide dahil etti sistemim iyi fakat oyunlara 150-200-300+ gibi fiyatlar ayıramayacağım için pek fazla hikayeli kaliteli yüksek bütçeli oyunları oynayamıyorum korsan oyunada girmek istemediğim için böyle bir şey bana ilaçmış gibi geldi sizce değer mi aylık 30 TL'ye
30 TL ye alınabilecek en güzel şey olabilir açıkcası.
 
Yanlış anlama ama bu konuyu açman bile hata, xbox game pass Türkiye şartlarında ki bir ülke için büyük nimet.
Oyun konusundaki açlığım ve büyük bütçeli, kaliteli, hikayeli oyun bulamadığım için üzülürken ve korsan oyunu bile denemeyi düşünürken ilaç gibi geldiğini düşğndüm tr standartlarında galiba haklıymışım.
 
Bildiğiniz gibi xbox game pass e EA playide dahil etti sistemim iyi fakat oyunlara 150-200-300+ gibi fiyatlar ayıramayacağım için pek fazla hikayeli kaliteli yüksek bütçeli oyunları oynayamıyorum korsan oyunada girmek istemediğim için böyle bir şey bana ilaçmış gibi geldi sizce değer mi aylık 30 TL'ye
3 aylığını 6TL ye alıp sömürdüğüm için daha almam ama evet iyi hizmet 😀
 
3 aylığını 6TL ye alıp sömürdüğüm için daha almam ama evet iyi hizmet 😀
nasıl yani?Nasıl o kadar ucuza edinebildiniz ve legal yolla mıydı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yanlış anlama ama bu konuyu açman bile hata, xbox game pass Türkiye şartlarında ki bir ülke için büyük nimet.
ha ama tek sıkıntım depolama galiba toplam 570gb depolama alanım var ve battlefield lar,forza horizon,doom ve oynamak istediğim çoğu oyun için asla yetmeyecek gibi ne yapmamı önerirsiniz illa 1tb lik hdd şart mı(galiba almam lazım)
 
Bildiğiniz gibi xbox game pass e EA playide dahil etti sistemim iyi fakat oyunlara 150-200-300+ gibi fiyatlar ayıramayacağım için pek fazla hikayeli kaliteli yüksek bütçeli oyunları oynayamıyorum korsan oyunada girmek istemediğim için böyle bir şey bana ilaçmış gibi geldi sizce değer mi aylık 30 TL'ye
bende var alınır
 
nasıl yani?Nasıl o kadar ucuza edinebildiniz ve legal yolla mıydı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ha ama tek sıkıntım depolama galiba toplam 570gb depolama alanım var ve battlefield lar,forza horizon,doom ve oynamak istediğim çoğu oyun için asla yetmeyecek gibi ne yapmamı önerirsiniz illa 1tb lik hdd şart mı(galiba almam lazım)
Legal yolla aldım tabii ki. Geçen sene birkaç aylık bir süre boyunca bu kampanya vardı ondan yararlandım. İlk defa GamePass alacaklara ilk 3 aylık GamePass Ultimate 6 liraydı. Şuan hem kampanyayı hem 3 aylık paketi kaldırdılar.
 
Bildiğiniz gibi xbox game pass e EA playide dahil etti sistemim iyi fakat oyunlara 150-200-300+ gibi fiyatlar ayıramayacağım için pek fazla hikayeli kaliteli yüksek bütçeli oyunları oynayamıyorum korsan oyunada girmek istemediğim için böyle bir şey bana ilaçmış gibi geldi sizce değer mi aylık 30 TL'ye
Dostum 20-30 saat oynayacağın bir oyun için tabi ki 200 lira verilmez. Gamepass en mantıklısı. Lakin Online odaklı oyunlarda da gamepass alınmaz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,714
Mesajlar
11,070,035
Üyeler
197,967
Son üye
Yunus34
Geri
Top