Çözüldü✓ Amazon hesabım devredışı bırakıldı!

Xtcclife

80+
Katılım
23 Aralık 2022
Mesajlar
24
Reaksiyon skoru
15
Amazon alışverişimde yaşadığım ilginç sorunu sizlere anlatacağım bilgisi olan veya daha önce başına gelmiş olan arkadaşlarımı konuya davet ediyorum...
Birkaç gün önce Xaomi Redmi Note 10 Pro siparişi vermek için hesabıma girdiğimde daha önce eklemiş olduğum bir kartla sipariş vermeyi denedim ama bu kart hata verdi. Bu kartı yanlış eklediğimi fark ettim ve daha sonradan eklediğim kartımla siparişi verdim. Siparişten birkaç saat sonra hesabın kilitlendi tarzı mail aldım. Benden hesaba hata sonucu yanlış eklediğim kartla doğrulamamı istiyor. Yahu kardeşim ben o karta sahip değilim ki yanlış yazmışım zaten nasıl doğrulayayım? Müşteri hizmetlerine her seferinde bağlanmaya çalışmama rağmen beni hesap uzmanlarına yönlendirip durdular mail gelecek dediler ama ne mail aldım ne de başka yardım görebildim. Sözüm ona 7.891 lira paramı ne iade ediyorlar ne de hesabımı açıyorlar. Asıl şoku müşteri hizmetleri "Elif" adında bir temsilcinin verdiği tepkide yaşadım. Hesabınız kapandıysa, hesap uzmanlarından olumsuz cevap alırsanız, hesabınız kapalı olduğu için size parayı iade edemeyiz tarzında bir şey söyledi! Koskoca global firma Amazon, hata sonucu oluşan bu sorunun çözümü olarak müşterilerinin parasının üstüne yatmakta mı buluyor??? Arkadaşlar şu an çok mağdur durumdayım paranın şu denli zor kazanıldığı dönemde böyle sorunlarla karşılaşıyor olmak büyük sorun. Benzer problemle karşılaşan arkadaşlar veya konu hakkında bilgisi, tecrübesi, birikimi olanları konunun altına davet ediyorum...
 

Ekler

  • Screenshot_2.png
    Screenshot_2.png
    43.4 KB · Hit: 310
İlk eklediginiz CC miydi
 
Sakin ol mutlaka sorunun hallolacak amazon bu gibi durumlarda sana mutlaka döner +44lü bir numara ararsa aç
 
Amazon alışverişimde yaşadığım ilginç sorunu sizlere anlatacağım bilgisi olan veya daha önce başına gelmiş olan arkadaşlarımı konuya davet ediyorum...
Birkaç gün önce Xaomi Redmi Note 10 Pro siparişi vermek için hesabıma girdiğimde daha önce eklemiş olduğum bir kartla sipariş vermeyi denedim ama bu kart hata verdi. Bu kartı yanlış eklediğimi fark ettim ve daha sonradan eklediğim kartımla siparişi verdim. Siparişten birkaç saat sonra hesabın kilitlendi tarzı mail aldım. Benden hesaba hata sonucu yanlış eklediğim kartla doğrulamamı istiyor. Yahu kardeşim ben o karta sahip değilim ki yanlış yazmışım zaten nasıl doğrulayayım? Müşteri hizmetlerine her seferinde bağlanmaya çalışmama rağmen beni hesap uzmanlarına yönlendirip durdular mail gelecek dediler ama ne mail aldım ne de başka yardım görebildim. Sözüm ona 7.891 lira paramı ne iade ediyorlar ne de hesabımı açıyorlar. Asıl şoku müşteri hizmetleri "Elif" adında bir temsilcinin verdiği tepkide yaşadım. Hesabınız kapandıysa, hesap uzmanlarından olumsuz cevap alırsanız, hesabınız kapalı olduğu için size parayı iade edemeyiz tarzında bir şey söyledi! Koskoca global firma Amazon, hata sonucu oluşan bu sorunun çözümü olarak müşterilerinin parasının üstüne yatmakta mı buluyor??? Arkadaşlar şu an çok mağdur durumdayım paranın şu denli zor kazanıldığı dönemde böyle sorunlarla karşılaşıyor olmak büyük sorun. Benzer problemle karşılaşan arkadaşlar veya konu hakkında bilgisi, tecrübesi, birikimi olanları konunun altına davet ediyorum...
Hem cc kart ekleyip alışveriş yapmayı denemişsin bir de gelip burada utanmadan uzun uzun ağlamışsın. Seni bu forumdan da banlamaları gerek
 
Hocam konuya yabancıyım merak ettiğimden soruyorum, cc kartı eklemesi ne demek oluyor?
İnternetten kendi rızanla bir takım araştırmalar sonucu insanların internete sızdırılmış kişisel kredi, banka kart bilgilerine ulaşıp, kullanmak. Kısaca çalıntı kredi kartı diye geçiyor.

Bir de utanmadan paranın zor kazanıldığı şu günlerde demesi yok mu! Aynen para zor kazanılıyor ne yapalım? Ee çalalım. Demek gibi bir şey bu. Utanmadan kart bilgilerini yanlışlıkla girmişim diyor. Hadi ya! Yanlışlıkla başka birinin kart bilgilerini nasıl girebiliyorsun?
 
Amazon alışverişimde yaşadığım ilginç sorunu sizlere anlatacağım bilgisi olan veya daha önce başına gelmiş olan arkadaşlarımı konuya davet ediyorum...
Birkaç gün önce Xaomi Redmi Note 10 Pro siparişi vermek için hesabıma girdiğimde daha önce eklemiş olduğum bir kartla sipariş vermeyi denedim ama bu kart hata verdi. Bu kartı yanlış eklediğimi fark ettim ve daha sonradan eklediğim kartımla siparişi verdim. Siparişten birkaç saat sonra hesabın kilitlendi tarzı mail aldım. Benden hesaba hata sonucu yanlış eklediğim kartla doğrulamamı istiyor. Yahu kardeşim ben o karta sahip değilim ki yanlış yazmışım zaten nasıl doğrulayayım? Müşteri hizmetlerine her seferinde bağlanmaya çalışmama rağmen beni hesap uzmanlarına yönlendirip durdular mail gelecek dediler ama ne mail aldım ne de başka yardım görebildim. Sözüm ona 7.891 lira paramı ne iade ediyorlar ne de hesabımı açıyorlar. Asıl şoku müşteri hizmetleri "Elif" adında bir temsilcinin verdiği tepkide yaşadım. Hesabınız kapandıysa, hesap uzmanlarından olumsuz cevap alırsanız, hesabınız kapalı olduğu için size parayı iade edemeyiz tarzında bir şey söyledi! Koskoca global firma Amazon, hata sonucu oluşan bu sorunun çözümü olarak müşterilerinin parasının üstüne yatmakta mı buluyor??? Arkadaşlar şu an çok mağdur durumdayım paranın şu denli zor kazanıldığı dönemde böyle sorunlarla karşılaşıyor olmak büyük sorun. Benzer problemle karşılaşan arkadaşlar veya konu hakkında bilgisi, tecrübesi, birikimi olanları konunun altına davet ediyorum...
Afiyet olsun Amazon'a umarım paranı alamazsın.
 
Durduk yere amazon hesabı kapatılmaz iyi yapmışlar :D
 
Geri
Top