Banyoda petek yok ama olanlarda denedik teşekkürlerhava sıkışmıştır, mümkünse banyodaki peteğin tapasını söküp biraz su boşalt
Boşalttık suları oldu gibi şuan ısınıyor gibi teşekkürlerKombi suyunun 1.4 bar olmasını sağlayın. Kombinin üst kısmında havasını almak için bir yer var onu gevşetin ve petekler eskiyse önüne bir leğen gibi bir şey koyup suyunu boşaltın. Bu işlemi yaparken kombiyi kapatıp su akışını kesin.
tesisatı ilk defa mı çalıştırıyorsun yoksa sürekli kullanıyo muydunuz? eğer sürekli kullanıyosanız hava yapmaması lazım bu aradaBanyoda petek yok ama olanlarda denedik
normal öyleyse 1.5 2 bar su bas ısınır, arada bir de havaları kontrol et yine deYok baya oldu 9 aya yakın ama ondsn önce kullanıyorduk