Kombi peteği ısıtmıyor

Mert_007

80+ Silver
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
3,775
Reaksiyon skoru
1,683
Kombi bosch kombi çalışıyor ama petekler ısınmıyor isinanlarda cok az üst kısmı ısınıyor(konu yanlış olabilir kusura bakmayın bilemedim hangisi olur)
 
Hava yapmıştır. Peteklerin suyunu boşaltarak, veya varsa bir yerde bir vanası, oradan havasını almalısın.

Bir su deposu varsa, oradan da olabilir. Sonradan su ilave etmek gerekebilir. Servisi varsa oraya danışın önce.
 
Hava suyun devir yapmasını engelliyor. Bu nedenle petekler ısınamıyor.
 
hava sıkışmıştır, mümkünse banyodaki peteğin tapasını söküp biraz su boşalt
 
Kombi suyunun 1.4 bar olmasını sağlayın. Kombinin üst kısmında havasını almak için bir yer var onu gevşetin ve petekler eskiyse önüne bir leğen gibi bir şey koyup suyunu boşaltın. Bu işlemi yaparken kombiyi kapatıp su akışını kesin.
 
hava sıkışmıştır, mümkünse banyodaki peteğin tapasını söküp biraz su boşalt
Banyoda petek yok ama olanlarda denedik teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kombi suyunun 1.4 bar olmasını sağlayın. Kombinin üst kısmında havasını almak için bir yer var onu gevşetin ve petekler eskiyse önüne bir leğen gibi bir şey koyup suyunu boşaltın. Bu işlemi yaparken kombiyi kapatıp su akışını kesin.
Boşalttık suları oldu gibi şuan ısınıyor gibi teşekkürler
 
Banyoda petek yok ama olanlarda denedik
tesisatı ilk defa mı çalıştırıyorsun yoksa sürekli kullanıyo muydunuz? eğer sürekli kullanıyosanız hava yapmaması lazım bu arada
 
Geri
Top