🧿Gencer Gaming Afiyet Olsun☕️

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.

Fatih534

80+ Bronze
Katılım
16 Şubat 2022
Mesajlar
1,032
Reaksiyon skoru
662
Kahve İçmekle Bitmiyor Bu İşler Ben Sana Göndereyim Kahve İçerken Sistemi Nasıl Düzeltiriz Diye Düşünün @GENCERGAMİNG
IMG_0992.jpeg
68124012-C2C4-4878-AFE2-5BA4D3CBE80A.jpeg
 
Olay ne ki
 
Bunlardan bir mouse sipariş etmiştim, 10 dk içinde vazgeçip iptal ettim. Ücreti çekip iadeyi yapmadılar. Buraya konu açtım, elemanın biri ulaştı, paranızı iade edip mouseyi yollayalım dedi. Para senin olsun, yemek yer 2 çay içersin demiştim. Piyasanın elekçisi olmuş adamlar çayı kahveyi dahi beleşe getiriyor.
 
Kahve İçmekle Bitmiyor Bu İşler Ben Sana Göndereyim Kahve İçerken Sistemi Nasıl Düzeltiriz Diye Düşünün @GENCERGAMİNG
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Çok iyi yapmışsın dostum. Gençer gamingle yaklaşık bir aydır muhatap olan biri olarak şunu çok net söyleyebilirim ki teknik destekleri müşteri hizmetleri gerçekten çok kötü. Hani sattık parayı aldık gerisi çokta umurumuzda değil düşüncesi içinde olduklarını düşünüyorum. Bunlar benim deneyimlerimden edindiğim düşünceler herhangi bi marka kötüleme vb. çalışması değildir.
 
Ben dün sistemi alabildim şuan hazırlanıyor aşamasında. Kart bilgileri vs kayıt edilirse daha seri oluyor hemen alınabiliyor. Bundan sonraki süreç nasıl işleyecek ne zaman gönderecekler nasıl gönderecekler bakıp görecez
 
Bu arada bu konuyu bende hatırlıyorum linkini ekliyorum. Konuda kendilerine cevap vermiştim aldığım cevaplar çok saçmaydı. Hata etmişiz demek yok. Sınıfta kaldılar bendende.

 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top