🔥İndirim Amazon Fnatic Gear Ürünlerinde İndirim

klavyeler iyi gibi, mouselar çok pahalı geldi, kulaklık denenebilir
 
Klavyeler güzelmiş tam boyut istemesem alırdım
 
Yani 3370 için öyle gibi. Ama bu ucuz 3395 olan mouselarda sanki çok hata çıkıyor bir kaç konuya denk geldim sıkıntı yaşamışlar.
3370 zaten kötü değil ama vgn falan almak daha mantıklı. bir de fnatic kendi sitesinde 80 euro ya satıyor galiba o mouse u
 
Klavyeler güzelmiş tam boyut istemesem alırdım
İlk klavye yine uyabilir size, rakamları çok aktif fazlaca kullanmıyorsanız. Bir yerden sonra masada çok kalabalık geliyor, büyük klavyeler.

F tuşları olmayan klavyeyi genel anlamda önermem, birçok kişi idare ederim desede F tuşlarının olmaması klavyeden soğuyup çok satan kişi var. Rakamları idare edebiliyorsunuz ama bunları edemezsiniz.

Fare içinde fiyatına göre bence gayet iyi 3370, GM 8.0. Viper v2'ye geçmesem bir de zamanında bu fiyatlara denk getirsem klavye ile set yapardım.
 
klavye ve mouselar al sata gider mi onu düşünüyorum
 
klavye ve mouselar al sata gider mi onu düşünüyorum
Size gelmesi 2 haftayı bulur, TR kitlesi bir garip direkt aladabilir, elinizde uzun bir süre de kalabilir :D Hele döviz böyle yukarı giderken.
 
Geri
Top