900K-1.1M araba önerisi

yo alakası yok. bizde honda civic dizel var ve gayet sessiz (1.0tsi octavia göre) ve eğer dikkatli sürersen yakıt ort. 4.0 litre ye kadar düşüyor normal kullanırsanda 5.0 litre oluyor. ve son olarak performanslı. bence sen arabadan anlamıyorsun
Ben yüksek sesli demedim sesi kötü dedim. Önce okuduğumuzu anlayalım ondan sonra yorum yapalım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,225
Mesajlar
11,074,898
Üyeler
198,083
Son üye
ahmettg
Geri
Top