Uzun ömürlü wireless mouse önerisi

Sana güveniyorum reis .ama bu site bazen insanları engelliyor eğer iade konusunu açarsan . Güvensizliğim o yüzden
İade etmene gerek kalmayacğı için dareu öneriyorum m800 pro yerine yoksa m800 pro önerirdim zaten dost o konuda için rahat olsun.
 
Orochi ,basilisk gibi mouselara kıyasla gerçekten aşırı bir fark var mı aralarında ? Malzeme kalitesi olarak özellikle . Eğer gerçekten fark varsa ,Dragonfly ,R1 pro max bile alabilirim . 2k vermek istemiyorum ama gerçekten kalite farkı varsa alınır .benim fps oyunları oynamayan ,düz oyuncu olarak görmeni istiyorum ama.
 
Orochi ,basilisk gibi mouselara kıyasla gerçekten aşırı bir fark var mı aralarında ? Malzeme kalitesi olarak özellikle . Eğer gerçekten fark varsa ,Dragonfly ,R1 pro max bile alabilirim . 2k vermek istemiyorum ama gerçekten kalite farkı varsa alınır .benim fps oyunları oynamayan ,düz oyuncu olarak görmeni istiyorum ama.
Evet aşırı bir fark vardır. R1 Pro max'e gerek yok ama R1 Pro alabilirsen iyi.
 
Evet aşırı bir fark vardır. R1 Pro max'e gerek yok ama R1 Pro alabilirsen iyi.
Sadece özellikler açısından fark varsa ,gereksiz olmazmı benim için ? Sonuçta mouse pad bile kullanmayan ,mouse ile çok az oyun oynayan biriyim .diablo 4 bi .ama onu da çok oynuyorum. O yüzden ofis mouse almıştım .ama eğer uzun ömürlülük de fark varsa ,hemen alıyorum pro max . Bence batarya farkı değer fiyat farkına
 
Sadece özellikler açısından fark varsa ,gereksiz olmazmı benim için ? Sonuçta mouse pad bile kullanmayan ,mouse ile çok az oyun oynayan biriyim .diablo 4 bi .ama onu da çok oynuyorum. O yüzden ofis mouse almıştım .ama eğer uzun ömürlülük de fark varsa ,hemen alıyorum pro max . Bence batarya farkı değer fiyat farkına
Valla bilemedim dragonflyda var o paralara. Açıkçası sizin 1000 1300den fazla para harcamanıza gerek yok o yüzden uğraşıyorum ben de.
 
Valla bilemedim dragonflyda var o paralara. Açıkçası sizin 1000 1300den fazla para harcamanıza gerek yok o yüzden uğraşıyorum ben de.
Valla güvenilir biryerden almayı tercih ediyorum ya . Orochi var işte bi .amazon satıyor .yoksa r1 se var . Orochinin özellikleri daha iyi gibi geldi .(pil tercih ediyorum ) .
 
Valla güvenilir biryerden almayı tercih ediyorum ya . Orochi var işte bi .amazon satıyor .yoksa r1 se var . Orochinin özellikleri daha iyi gibi geldi .(pil tercih ediyorum ) .
Dostum Wraithte güvenilir adamlar hakkında şikayet yok. Pilli olması da ekstra dezavantaj söylüyorum inanmıyorsun. Bile bile hurda bir şey mi önereyim sana onu mu istiyorsun yani?
 
Dostum Wraithte güvenilir adamlar hakkında şikayet yok. Pilli olması da ekstra dezavantaj söylüyorum inanmıyorsun. Bile bile hurda bir şey mi önereyim sana onu mu istiyorsun yani?
Sarj olma süresi nedir ? Bende aynı zamanda sarjlı klavye var ve sarjlının daha iyi olduğuna katılıyorum ama sanki 2 3 gün az gibi. Kaç saat sarj ile full oluyor sarjları . Şuan R1 alacağım nerdeyse garanti. SE ile farkı varmıdır ama malzeme kalitesinde
 
Dostum Wraithte güvenilir adamlar hakkında şikayet yok. Pilli olması da ekstra dezavantaj söylüyorum inanmıyorsun. Bile bile hurda bir şey mi önereyim sana onu mu istiyorsun yani?
Bu adam forumda mouse olarak çok iyi önerilerde bulunuyor. Hiç aldırdığı mouselarda sorun olduğunu da duymadım. Güvenin hocam. Adam daha ne desin kalite olarak? Valla kendi markası olsa bu kadar uğraşmazdı adam sjsjjs. Sırf sen ucuza kaliteli al diye uğraşıyor.
 
Sarj olma süresi nedir ? Bende aynı zamanda sarjlı klavye var ve sarjlının daha iyi olduğuna katılıyorum ama sanki 2 3 gün az gibi. Kaç saat sarj ile full oluyor sarjları . Şuan R1 alacağım nerdeyse garanti. SE ile farkı varmıdır ama malzeme kalitesinde
1 2 saate fullenir şarjı en baba. Ayrıca şarjdayken de kablolu şekilde kullanabiliyorsunuz. SE modelinin sensörü diğerlerine göre daha kötü o yüzden onu önermiyorum.
 
Bu adam forumda mouse olarak çok iyi önerilerde bulunuyor. Hiç aldırdığı mouselarda sorun olduğunu da duymadım. Güvenin hocam. Adam daha ne desin kalite olarak? Valla kendi markası olsa bu kadar uğraşmazdı adam sjsjjs. Sırf sen ucuza kaliteli al diye uğraşıyor.
Sorun bende ya .cidden zihinsel sıkıntım var . Kararsızım . Karar veremiyorum . Mouse dan çok çektiğim için ilk önerdiği mouse u alamıyorum çünkü takıldım mouse olaylarına . En son dragonfly alıp rahatıma bakacağım ya .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1 2 saate fullenir şarjı en baba. Ayrıca şarjdayken de kablolu şekilde kullanabiliyorsunuz. SE modelinin sensörü diğerlerine göre daha kötü o yüzden onu önermiyorum.
Dragonfly öneriyorsanız onu alacağım. 700tl fark bu dönemde fazla önemli değil . Bıktım kararsızlıktan . İyilerden birini alayım bari
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,998
Mesajlar
11,072,459
Üyeler
198,025
Son üye
sercancop
Geri
Top