🟥Teknobiyotik'in bu rezaletinde başımdan geçenler GÜNCELLEME !!!!! 6. sayfa

yetkili servise gitmezsen, senden parasını alır alamazsa böyle iş yapar
Ekran görüntüsü 2024-01-25 161410.png
 
yanlış bilmiyorsam endeks bilişim bakıyor,akortek yetkili değil adamlar cebinden işlemci değiştirecek değil ya
burdan yetkili birini bul garanti bitmeden muhattap ol
denerim hocam o firmalara yazmayı ama tırt çıkacak muhtemelen
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

İşlemciyi göndermeden önce tamir için gittiğine geri döneceğine dair bir işlem yapınca geri dönerken de vergi ödenmiyordu. Öyle bir şey yapabilirsin.
onu nasıl yapıyoruz acaba
 
denerim hocam o firmalara yazmayı ama tırt çıkacak muhtemelen
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


onu nasıl yapıyoruz acaba
senin işlemcin değişecek, çipinde sorun var senin tamirlik iş değil
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

denerim hocam o firmalara yazmayı ama tırt çıkacak muhtemelen
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


onu nasıl yapıyoruz acaba
cpu desktop yazanlarla muhattap olacaksın, diğerleri işlemciye bakmaz
 
senin işlemcin değişecek, çipinde sorun var senin tamirlik iş değil
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


cpu desktop yazanlarla muhattap olacaksın, diğerleri işlemciye bakmaz
Sayın Umut H.

Hizmet talebiniz: 00***** incelendi ve güncellendi.

Yanıt ve Hizmet Talebi Geçmişi:

AMD Ryzen 5500 İşlemci için garanti talebini AMD Tüketici RMA portalı aracılığıyla gönderdiğiniz için teşekkür ederiz.

AMD'nin, sorunu çözmenize yardımcı olabilecek sistem kararlılığı sorununu gidermeye ilişkin bilgi bankası makalesini yayınladığı aşağıdaki bağlantıyı ziyaret etmenizi rica ediyorum.

Lütfen aşağıdaki bağlantıya bakın

Türkiye'deki sıkı ithalat gümrük mevzuatı nedeniyle, son zamanlarda Türkiye'ye yapılan tüm gönderilerin ya gümrükte tutulduğunu ya da müşterinin gümrükleme için gerekli belgeleri sağlayamaması nedeniyle nakliyeciye iade edildiğini fark ettik.

Satıcınız garanti kapsamında değiştirme konusunda size yardımcı olmazsa, RMA'yı onaylayabilmemiz için lütfen aşağıdakileri kabul ettiğinizi onaylayın.
Arızalı iadeyi RMA kapsamında depomuza aldıktan sonra, yedek gönderiyi Ödenmemiş Gümrük Vergisi (DDU) modunda göndereceğiz
Ülkenizin yasalarına göre özel ücretleri ödemekten siz sorumlu olacaksınız.
Varsa, yedek gönderinizi almak için tüm evrakları tamamlamanız ve özel ücretleri ödemeniz gerekir.

Yukarıda istenen bilgileri aldıktan sonra, talebinizi incelemek ve doğrulamak için özenle çalışacağım.

Desteğin için minnettarım.

Garanti hüküm ve koşullarımız hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen aşağıdaki bağlantıyı ziyaret edin.



Bu hizmet talebini güncellemek için lütfen e-posta konusu veya aşağıdaki e-posta yazışmasındaki hizmet talebi referans numarasını silmeden veya değiştirmeden yanıt verin.
Lütfen Dikkat: Bu hizmet talebi, 10 gün içinde yanıt alamazsak ve yeniden açılamazsa otomatik olarak kapatılacaktır.
10 gün içinde yanıt vermek mümkün değilse, yeni bir hizmet talebi açmaktan ve desteğin devamı için bu bildirime başvurmaktan çekinmeyin.

Saygılarımla,
Şibu
AMD Küresel Müşteri Hizmetleri
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

senin işlemcin değişecek, çipinde sorun var senin tamirlik iş değil
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


cpu desktop yazanlarla muhattap olacaksın, diğerleri işlemciye bakmaz
amd den böyle dönüş geldi
 
Sayın Umut H.

Hizmet talebiniz: 00***** incelendi ve güncellendi.

Yanıt ve Hizmet Talebi Geçmişi:

AMD Ryzen 5500 İşlemci için garanti talebini AMD Tüketici RMA portalı aracılığıyla gönderdiğiniz için teşekkür ederiz.

AMD'nin, sorunu çözmenize yardımcı olabilecek sistem kararlılığı sorununu gidermeye ilişkin bilgi bankası makalesini yayınladığı aşağıdaki bağlantıyı ziyaret etmenizi rica ediyorum.

Lütfen aşağıdaki bağlantıya bakın

Türkiye'deki sıkı ithalat gümrük mevzuatı nedeniyle, son zamanlarda Türkiye'ye yapılan tüm gönderilerin ya gümrükte tutulduğunu ya da müşterinin gümrükleme için gerekli belgeleri sağlayamaması nedeniyle nakliyeciye iade edildiğini fark ettik.

Satıcınız garanti kapsamında değiştirme konusunda size yardımcı olmazsa, RMA'yı onaylayabilmemiz için lütfen aşağıdakileri kabul ettiğinizi onaylayın.
Arızalı iadeyi RMA kapsamında depomuza aldıktan sonra, yedek gönderiyi Ödenmemiş Gümrük Vergisi (DDU) modunda göndereceğiz
Ülkenizin yasalarına göre özel ücretleri ödemekten siz sorumlu olacaksınız.
Varsa, yedek gönderinizi almak için tüm evrakları tamamlamanız ve özel ücretleri ödemeniz gerekir.

Yukarıda istenen bilgileri aldıktan sonra, talebinizi incelemek ve doğrulamak için özenle çalışacağım.

Desteğin için minnettarım.

Garanti hüküm ve koşullarımız hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen aşağıdaki bağlantıyı ziyaret edin.



Bu hizmet talebini güncellemek için lütfen e-posta konusu veya aşağıdaki e-posta yazışmasındaki hizmet talebi referans numarasını silmeden veya değiştirmeden yanıt verin.
Lütfen Dikkat: Bu hizmet talebi, 10 gün içinde yanıt alamazsak ve yeniden açılamazsa otomatik olarak kapatılacaktır.
10 gün içinde yanıt vermek mümkün değilse, yeni bir hizmet talebi açmaktan ve desteğin devamı için bu bildirime başvurmaktan çekinmeyin.

Saygılarımla,
Şibu
AMD Küresel Müşteri Hizmetleri
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


amd den böyle dönüş geldi
sen şu endeks'e bi derdini anlat al faturanın bir kopyasını tut yolunu,
 
senin işlemcin değişecek, çipinde sorun var senin tamirlik iş değil
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


cpu desktop yazanlarla muhattap olacaksın, diğerleri işlemciye bakmaz
bu maildeki tüm adımları da denedim ki zaten başka sistemlerde de çalışmayan bir işlemci kendisi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

sen şu endeks'e bi derdini anlat al faturanın bir kopyasını tut yolunu,
çözülse de ben bunları rahat bırakmayacağım ztn her yerden rezil edeceğim umarım çözülür
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

sen şu endeks'e bi derdini anlat al faturanın bir kopyasını tut yolunu,
Hakem heyetinin 6 aydır hiçbir şey yapmaması da beni deli ediyor
 
bu maildeki tüm adımları da denedim ki zaten başka sistemlerde de çalışmayan bir işlemci kendisi
1,5 sene saçma sapan beklemişsin, yetkili biriyle muhattap olmamışsın. karamsarlığa kapılma adamlar zaten yetkili umurlarında olmaz değiştirirler hemen. öbür taraf yetkili değil ödenek vermezler onlara parasını senden alamayacağı için başından savmış
 
1,5 sene saçma sapan beklemişsin, yetkili biriyle muhattap olmamışsın. karamsarlığa kapılma adamlar zaten yetkili umurlarında olmaz değiştirirler hemen. öbür taraf yetkili değil ödenek vermezler onlara parasını senden alamayacağı için başından savmış
umarım haklısınızdır hocam normalde kutu dışında bir etiket oluyor ben bunun benzerini penta da yaşadım corsair kasa aldım garanti belgesinde adımız varsa bakarız dediler satın aldığım yer zaten ürünü açmıştı ve belge yoktu kalmıştı öyle bunda da öyle olur mu?
 
umarım haklısınızdır hocam normalde kutu dışında bir etiket oluyor ben bunun benzerini penta da yaşadım corsair kasa aldım garanti belgesinde adımız varsa bakarız dediler satın aldığım yer zaten ürünü açmıştı ve belge yoktu kalmıştı öyle bunda da öyle olur mu?
sen ara bakalım şu endeks'i ne der ne ister görürüz, millet boyuna tray işlemci alıyor o zaman o işlemcilerin garantisi yok?
 
sen ara bakalım şu endeks'i ne der ne ister görürüz, millet boyuna tray işlemci alıyor o zaman o işlemcilerin garantisi yok?
seri nodan sorgulattım sistemden de çıkmadı bakalım arayacağım az sora
 
Bence sen bi bios sürümünü kontrol et !!

Firmanın yurtdışı desteğiyle iletişime geçme şansın varsa deneyebilirsin yurt dışı destek birimleri varsa genelde daha çok yardımcı oluyorlar. Ben bir şey bozuldu ve garantisi varsa aldığım yeri , yetkili servisi , yurt dışı desteğini hepsini arıyorum en mantıklı cevap verene gönderiyorum bütün yetkili servisleri aramalısın bence
 
Bence sen bi bios sürümünü kontrol et !!

Firmanın yurtdışı desteğiyle iletişime geçme şansın varsa deneyebilirsin yurt dışı destek birimleri varsa genelde daha çok yardımcı oluyorlar. Ben bir şey bozuldu ve garantisi varsa aldığım yeri , yetkili servisi , yurt dışı desteğini hepsini arıyorum en mantıklı cevap verene gönderiyorum bütün yetkili servisleri aramalısın bence
yukarıdaki maile bakabilirsin hocam o yüzden gönderemiyorum :(
 
Anladım. Firma iyi mi kötü mü satış sonrası destekle belli olur. Fan sesi çok bariz bir sorun aslında ama tek sorunsuz destek deneyiminiz bu sanırım. Sorunsuz gelen ürün firma destek deneyimi ile tamamen alakasız.
Bariz olabilir ben 50tl lik üründe aylarca uğraşan biliyorum gönderdim 2 gün sonra sıfır geldi aynı şekilde gigabyte monitör gitti 4 ay bekledim Asus anakartta 2 ay bekledim en azından bekletilmedim 2 güne sıfırı geldi Teknobiyotik süper demiyorum tekrar söylüyorum her firmada yaşanıyor vatan da 2 ay Asus rog b450 bekledim itopyada tam 4 ay monitör bekledim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,558
Mesajlar
10,432,685
Üyeler
183,855
Son üye
CrawS
Geri
Top