denerim hocam o firmalara yazmayı ama tırt çıkacak muhtemelenyanlış bilmiyorsam endeks bilişim bakıyor,akortek yetkili değil adamlar cebinden işlemci değiştirecek değil ya
burdan yetkili birini bul garanti bitmeden muhattap ol
onu nasıl yapıyoruz acabaİşlemciyi göndermeden önce tamir için gittiğine geri döneceğine dair bir işlem yapınca geri dönerken de vergi ödenmiyordu. Öyle bir şey yapabilirsin.
senin işlemcin değişecek, çipinde sorun var senin tamirlik iş değildenerim hocam o firmalara yazmayı ama tırt çıkacak muhtemelen
Mesaj otomatik birleştirildi:
onu nasıl yapıyoruz acaba
cpu desktop yazanlarla muhattap olacaksın, diğerleri işlemciye bakmazdenerim hocam o firmalara yazmayı ama tırt çıkacak muhtemelen
Mesaj otomatik birleştirildi:
onu nasıl yapıyoruz acaba
Sayın Umut H.senin işlemcin değişecek, çipinde sorun var senin tamirlik iş değil
Mesaj otomatik birleştirildi:
cpu desktop yazanlarla muhattap olacaksın, diğerleri işlemciye bakmaz
amd den böyle dönüş geldisenin işlemcin değişecek, çipinde sorun var senin tamirlik iş değil
Mesaj otomatik birleştirildi:
cpu desktop yazanlarla muhattap olacaksın, diğerleri işlemciye bakmaz
sen şu endeks'e bi derdini anlat al faturanın bir kopyasını tut yolunu,Sayın Umut H.
Hizmet talebiniz: 00***** incelendi ve güncellendi.
Yanıt ve Hizmet Talebi Geçmişi:
AMD Ryzen 5500 İşlemci için garanti talebini AMD Tüketici RMA portalı aracılığıyla gönderdiğiniz için teşekkür ederiz.
AMD'nin, sorunu çözmenize yardımcı olabilecek sistem kararlılığı sorununu gidermeye ilişkin bilgi bankası makalesini yayınladığı aşağıdaki bağlantıyı ziyaret etmenizi rica ediyorum.
Lütfen aşağıdaki bağlantıya bakın
Türkiye'deki sıkı ithalat gümrük mevzuatı nedeniyle, son zamanlarda Türkiye'ye yapılan tüm gönderilerin ya gümrükte tutulduğunu ya da müşterinin gümrükleme için gerekli belgeleri sağlayamaması nedeniyle nakliyeciye iade edildiğini fark ettik.
Satıcınız garanti kapsamında değiştirme konusunda size yardımcı olmazsa, RMA'yı onaylayabilmemiz için lütfen aşağıdakileri kabul ettiğinizi onaylayın.
Arızalı iadeyi RMA kapsamında depomuza aldıktan sonra, yedek gönderiyi Ödenmemiş Gümrük Vergisi (DDU) modunda göndereceğiz
Ülkenizin yasalarına göre özel ücretleri ödemekten siz sorumlu olacaksınız.
Varsa, yedek gönderinizi almak için tüm evrakları tamamlamanız ve özel ücretleri ödemeniz gerekir.
Yukarıda istenen bilgileri aldıktan sonra, talebinizi incelemek ve doğrulamak için özenle çalışacağım.
Desteğin için minnettarım.
Garanti hüküm ve koşullarımız hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen aşağıdaki bağlantıyı ziyaret edin.
Bu hizmet talebini güncellemek için lütfen e-posta konusu veya aşağıdaki e-posta yazışmasındaki hizmet talebi referans numarasını silmeden veya değiştirmeden yanıt verin.
Lütfen Dikkat: Bu hizmet talebi, 10 gün içinde yanıt alamazsak ve yeniden açılamazsa otomatik olarak kapatılacaktır.
10 gün içinde yanıt vermek mümkün değilse, yeni bir hizmet talebi açmaktan ve desteğin devamı için bu bildirime başvurmaktan çekinmeyin.
Saygılarımla,
Şibu
AMD Küresel Müşteri Hizmetleri
Mesaj otomatik birleştirildi:
amd den böyle dönüş geldi
bu maildeki tüm adımları da denedim ki zaten başka sistemlerde de çalışmayan bir işlemci kendisisenin işlemcin değişecek, çipinde sorun var senin tamirlik iş değil
Mesaj otomatik birleştirildi:
cpu desktop yazanlarla muhattap olacaksın, diğerleri işlemciye bakmaz
çözülse de ben bunları rahat bırakmayacağım ztn her yerden rezil edeceğim umarım çözülürsen şu endeks'e bi derdini anlat al faturanın bir kopyasını tut yolunu,
Hakem heyetinin 6 aydır hiçbir şey yapmaması da beni deli ediyorsen şu endeks'e bi derdini anlat al faturanın bir kopyasını tut yolunu,
1,5 sene saçma sapan beklemişsin, yetkili biriyle muhattap olmamışsın. karamsarlığa kapılma adamlar zaten yetkili umurlarında olmaz değiştirirler hemen. öbür taraf yetkili değil ödenek vermezler onlara parasını senden alamayacağı için başından savmışbu maildeki tüm adımları da denedim ki zaten başka sistemlerde de çalışmayan bir işlemci kendisi
umarım haklısınızdır hocam normalde kutu dışında bir etiket oluyor ben bunun benzerini penta da yaşadım corsair kasa aldım garanti belgesinde adımız varsa bakarız dediler satın aldığım yer zaten ürünü açmıştı ve belge yoktu kalmıştı öyle bunda da öyle olur mu?1,5 sene saçma sapan beklemişsin, yetkili biriyle muhattap olmamışsın. karamsarlığa kapılma adamlar zaten yetkili umurlarında olmaz değiştirirler hemen. öbür taraf yetkili değil ödenek vermezler onlara parasını senden alamayacağı için başından savmış
sen ara bakalım şu endeks'i ne der ne ister görürüz, millet boyuna tray işlemci alıyor o zaman o işlemcilerin garantisi yok?umarım haklısınızdır hocam normalde kutu dışında bir etiket oluyor ben bunun benzerini penta da yaşadım corsair kasa aldım garanti belgesinde adımız varsa bakarız dediler satın aldığım yer zaten ürünü açmıştı ve belge yoktu kalmıştı öyle bunda da öyle olur mu?
yukarıdaki maile bakabilirsin hocam o yüzden gönderemiyorumBence sen bi bios sürümünü kontrol et !!
Firmanın yurtdışı desteğiyle iletişime geçme şansın varsa deneyebilirsin yurt dışı destek birimleri varsa genelde daha çok yardımcı oluyorlar. Ben bir şey bozuldu ve garantisi varsa aldığım yeri , yetkili servisi , yurt dışı desteğini hepsini arıyorum en mantıklı cevap verene gönderiyorum bütün yetkili servisleri aramalısın bence
Bariz olabilir ben 50tl lik üründe aylarca uğraşan biliyorum gönderdim 2 gün sonra sıfır geldi aynı şekilde gigabyte monitör gitti 4 ay bekledim Asus anakartta 2 ay bekledim en azından bekletilmedim 2 güne sıfırı geldi Teknobiyotik süper demiyorum tekrar söylüyorum her firmada yaşanıyor vatan da 2 ay Asus rog b450 bekledim itopyada tam 4 ay monitör bekledim.Anladım. Firma iyi mi kötü mü satış sonrası destekle belli olur. Fan sesi çok bariz bir sorun aslında ama tek sorunsuz destek deneyiminiz bu sanırım. Sorunsuz gelen ürün firma destek deneyimi ile tamamen alakasız.