PC sorunlu çalışıyor!!

Alyx

80+ Silver
Katılım
17 Aralık 2020
Mesajlar
2,738
Reaksiyon skoru
1,259
Sistemi yeni yopladım start verdiğimde anakartta CPU ve DRAM ışıkları yanıyor 30 saniye sonra sönüp sıvı soğutmadaki fanlar son hızda dönmeye başlıyor. Öyle olumca biosa giremiyorum anakartta dram ve boot ışığı yanmaya başlıyor. Yardıııımmmmm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bir de sistem fanları görmüyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@HacıSOFU Yardım edebilir misin?
 
Son düzenleme:
Her şeyi tek tek kontrol et tam oturmayan parça söket var mı?
 
Her şeyi tek tek kontrol et tam oturmayan parça söket var mı?
Her şey tam oturuyor 5 dakika bekledim bios ekranı geldi ama bu sefer de sıvı soğutmanın ledleri yanmıyor ve ekstradan koyduğum 3 fan hiç çalışmıyor
 
Her şey tam oturuyor 5 dakika bekledim bios ekranı geldi ama bu sefer de sıvı soğutmanın ledleri yanmıyor ve ekstradan koyduğum 3 fan hiç çalışmıyor
Fanları nasıl bağladın?
 
Fanları nasıl bağladın?
Asiahorse cosmiq var 3 tanesini birbirine geçirip bağlantı kablosunu taktım 3 inli olanı anakartta 3 pin argb portuna 4 pin olanı sys_fan yerine bağladım ama hiç elektrik belirtisi yok.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sıvı soğutma fanları da güç dügmesine bastığımda milisaniyelik bi ışık verip hemen kapanıyor
 
Anakartı nereden aldın? Bios güncel mi?
 
Statik elektrik sanki..
statik yüzünden fanların çalışmadığını ilk defa duyuyorum bence sorun başka bir şeydi ama çözüldü kendi kendine artık bi sorun yok. şey sormak istiyorum sana işlemciyi sabit frekansta çalıştırmak mümkün mü? 5ghz hızda çalışsa bir şey olur mu? sıvı soğtuma çok dengesiz çalışıyor pcde işlem yaparken. fan devri %30lardan direkt %80lere çıkıyor sinir bozucu şekilde
 
statik yüzünden fanların çalışmadığını ilk defa duyuyorum bence sorun başka bir şeydi ama çözüldü kendi kendine artık bi sorun yok. şey sormak istiyorum sana işlemciyi sabit frekansta çalıştırmak mümkün mü? 5ghz hızda çalışsa bir şey olur mu? sıvı soğtuma çok dengesiz çalışıyor pcde işlem yaparken. fan devri %30lardan direkt %80lere çıkıyor sinir bozucu şekilde
Fan için ayar yapılır asus un uygulaması armory creative indirip, armory içinden fan control indir, fan tunning yap düzelir bu ani artışlar sonra ayar yaparsın fan devri için.
Sabit GHz çalıştırma var fakat daha çok zorlar işlemciyi, daha fazla ısınır.
 
Fan için ayar yapılır asus un uygulaması armory creative indirip, armory içinden fan control indir, fan tunning yap düzelir bu ani artışlar sonra ayar yaparsın fan devri için.
Sabit GHz çalıştırma var fakat daha çok zorlar işlemciyi, daha fazla ısınır.
uv yapsak iş görür mü peki?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Işlemci oyunda 92 derecelere çıkıyor @HacıSOFU
 
Son düzenleme:
uv yapsak iş görür mü peki?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Işlemci oyunda 92 derecelere çıkıyor @HacıSOFU
Çok fazla, montaj hatası var gibi.
Pompadaki jelatini soktüğünden emin misin?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Soğutma ne? Pompanın vidaları tam sıktın mı? Oynama var mı jelatini soktüğüysen.
 
Dostum bence sen tum kasa montajini yanlis yapmissin, git bi bilgisayarcida komple sistemi tekrar montaj yaptir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,787
Mesajlar
11,081,151
Üyeler
198,193
Son üye
Alquist #1
Geri
Top