PC sorunlu çalışıyor!!

Çok fazla, montaj hatası var gibi.
Pompadaki jelatini soktüğünden emin misin?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Soğutma ne? Pompanın vidaları tam sıktın mı? Oynama var mı jelatini soktüğüysen.
jelatini söktüm vidaları tam sıktım hiç boşluk yok termal macunu da yeteri kadar sürdüm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dostum bence sen tum kasa montajini yanlis yapmissin, git bi bilgisayarcida komple sistemi tekrar montaj yaptir.
şu an sistem sorunsuz çalışıyor sıvı soğutma hariç
 
jelatini söktüm vidaları tam sıktım hiç boşluk yok termal macunu da yeteri kadar sürdüm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


şu an sistem sorunsuz çalışıyor sıvı soğutma hariç
Soğutma marka model ne ?
 
Soğutma marka model ne ?
Thermalright frozen horizon 360 islemco de 7600x
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1000007605.jpg


Pompası fanları her şeyi çalışıyor ama soğutmuyor
 
Thermalright frozen horizon 360 islemco de 7600x
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle

Pompası fanları her şeyi çalışıyor ama soğutmuyor
Bi hata olmalı aynı işlemci soğutucu ile 7800X3D max 75-80 derece görüyor oyunlarda. Arkadaşa topladık...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Pompayı hangi girişe taktın?
 
Bi hata olmalı aynı işlemci soğutucu ile 7800X3D max 75-80 derece görüyor oyunlarda. Arkadaşa topladık...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Pompayı hangi girişe taktın?
Pompanın 4 pinli kablosunu pomp_fan a taktım fanlardaki 4 pinliyo de cpu_fan a taktım. Yerlerini değiştirdim bir kere bu sefer fanlar %100de çalışıyor pompa çalışmıyor geri eski haline getirdim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Boşta bekleyince biraz 50 dereceye düşüyor ama %20-30 yükte anında sıcaklık fırlıyor 70-80 derece oluyor ondan spnra 60 derecelere düşüyor geri
 
Pompanın 4 pinli kablosunu pomp_fan a taktım fanlardaki 4 pinliyo de cpu_fan a taktım. Yerlerini değiştirdim bir kere bu sefer fanlar %100de çalışıyor pompa çalışmıyor geri eski haline getirdim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Boşta bekleyince biraz 50 dereceye düşüyor ama %20-30 yükte anında sıcaklık fırlıyor 70-80 derece oluyor ondan spnra 60 derecelere düşüyor geri
macun ne kullandın nasıl sürdün?
 
Kendin mi topladın yoksa hazır sistem mi? Eğer hazır sistem ise hiç uğraşma direkt satıcı firmaya yolla ücretsiz baksınlar.
 
soğtucunun fanını sys_fan'a diğer eklediğin fanları cha_fana bağlaman gerekmiyor mu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,801
Mesajlar
11,081,294
Üyeler
198,196
Son üye
emreayde
Geri
Top