rx7600 lü sistem değişme

5600 ile daha güncel ve sağlam olur. 3600'ün performansını bilmiyorum. Sattın mı yoksa sistemi ?
valla heryere koydum reisim 18 e felan gider sanırım 2 yıl garantili hicbiseyi yok orjinal vindows felan da yükledim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dostum sanki bir darboğaz girer farkettirmeden
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Elinden çıkardıysan eğer sistemi önerilerimiz bol olur hocam
valla heryere koydum reisim 18 e felan gider sanırım 2 yıl garantili hicbiseyi yok orjinal vindows felan da yükledim
 
18 gitmesi baya zor. Ancak bilgisiz kişiler alır
 
Yani 3050'li bir kasa sanırım. Diğer parçalarını bilmiyorum ama 10-12K arası olabilir.
 
Yani 3050'li bir kasa sanırım. Diğer parçalarını bilmiyorum ama 10-12K arası olabilir.
reis yok ya öldürdün sende 5 5500 gigabyte erkan kartı oc ile 5100 oluyor 2x8 ram 3200 mhz gigbyte rtx3050 6gb hava sogutucusu var 512 m2 var sanmıyorum 10 12 edecegine öyle edeceksede satmam yani
 
Dostum bu senin malın ve değerini piyasaya göre sen belirlersin tabi ki fakat geçenler de 19 bin TL'ye 8400f ve Rx7600'lü am5 sistem çıkmıştı. Kampanyalı bir üründü. Ayrıca şuan 3050'li sistemlerin sıfır hali zaten 15 bin TL'ye bulunabilir.
 
Yani 3050'li bir kasa sanırım. Diğer parçalarını bilmiyorum ama 10-12K arası olabilir.
Dostum bu senin malın ve değerini piyasaya göre sen belirlersin tabi ki fakat geçenler de 19 bin TL'ye 8400f ve Rx7600'lü am5 sistem çıkmıştı. Kampanyalı bir üründü. Ayrıca şuan 3050'li sistemlerin sıfır hali zaten 15 bin TL'ye bulunabilir.
öyleyse yapacak bişe yok o zaman reis
 
18'e satmak istiyorsan satabilirsin tabi ki benim sözümle değil de kendi insiyatifinle asıl değerine satıcaksan sat.
 
Geri
Top