Evde İnternet Hızı Sorunu ve Modem Tavsiyesi

Darvolin

80+
Katılım
2 Şubat 2025
Mesajlar
9
Reaksiyon skoru
1
Herkese merhaba,
Biz ev internetinde Turkcell Superonline müşterisiyiz. Bizim internetimiz aylardır şirketin vadettiği hızı vermiyor. Bu konuyu Superonline müşteri temsilcisi ile konuştuğumuzda onların sistemlerinde herhangi bir sorun olmadığını söylüyorlar. Bu sebepten herhangi bir ne müdahale ediyorlar bu duruma karşı ne de teknik ekip yönlendiriyorlar. Bizim sistemimizde sorun gözükmüyor deyip konuyu kapatıyorlar. Benim de aklıma acaba sorun bizim evimizdeki modemde olabilir mi sorusu geldi. Modemimiz ZTE Zxhn H1168a. Modeme bağlı 6 kablosuz cihaz 1 kablolu cihaz (TV) var. Başta sorun Wi-Fi bağlantısında olabilir diye düşündüm. Ancak modeme kablolu bağlantı da yapsak hız hep aynı seviyelerde oluyor. Ayrıca şöyle bir olay da var ki biz modemi kapatıp açtığımızda 30-40 dakika boyunca hızımız istenilen seviyelerde oluyor ama sonra tekrar bu hız testindeki seviyeye geliyor. Almayı düşündüğümüz modem de Keenetic Hopper kn-3610. bu konuda size danışman istedim ve ayrıyeten uygulamada ve telesekreterde dikkatimi bir şey çekti. Bizim paketimizi söylerken 50 Mbps ADSL hattı diyor. Böyle bir şey mümkün mü? Bu nasıl olabiliyor? Çünkü biz VDSL olarak antlaşmıştık ve uygulamanın bir kısmında VDSL yazıyor ama diğer kısmında ADSL yazıyor.

IMG-20250202-WA0001.jpg

IMG-20250202-WA0000.jpg

IMG-20250201-WA0031.jpg

IMG-20250201-WA0029.jpg

Ekran görüntüsü 2025-02-02 205428.png
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Modemimizdeki göstergeler şöyle:
 

Ekler

  • WhatsApp Görsel 2025-02-03 saat 12.38.33_e85d6d9f.jpg
    WhatsApp Görsel 2025-02-03 saat 12.38.33_e85d6d9f.jpg
    73.9 KB · Hit: 49
hocam aynı durumdan bende müzdaribim 1000mbps paket aldım fakat 200 veriyolar bu durumu söylediğimde de herhangi bi sorunun gözükmediğini söylüyolar şerefsizlik yapıyolar
 
Klasik turkcell aynı sorunu bende yaşadım hocam ıss değiştirince anca çözebildim tavsiyem ıss değiştirin modem değiştirseniz de aynı şey oluyor bir süre sonra
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Herkese merhaba,
Biz ev internetinde Turkcell Superonline müşterisiyiz. Bizim internetimiz aylardır şirketin vadettiği hızı vermiyor. Bu konuyu Superonline müşteri temsilcisi ile konuştuğumuzda onların sistemlerinde herhangi bir sorun olmadığını söylüyorlar. Bu sebepten herhangi bir ne müdahale ediyorlar bu duruma karşı ne de teknik ekip yönlendiriyorlar. Bizim sistemimizde sorun gözükmüyor deyip konuyu kapatıyorlar. Benim de aklıma acaba sorun bizim evimizdeki modemde olabilir mi sorusu geldi. Modemimiz ZTE Zxhn H1168a. Modeme bağlı 6 kablosuz cihaz 1 kablolu cihaz (TV) var. Başta sorun Wi-Fi bağlantısında olabilir diye düşündüm. Ancak modeme kablolu bağlantı da yapsak hız hep aynı seviyelerde oluyor. Ayrıca şöyle bir olay da var ki biz modemi kapatıp açtığımızda 30-40 dakika boyunca hızımız istenilen seviyelerde oluyor ama sonra tekrar bu hız testindeki seviyeye geliyor. Almayı düşündüğümüz modem de Keenetic Hopper kn-3610. bu konuda size danışman istedim ve ayrıyeten uygulamada ve telesekreterde dikkatimi bir şey çekti. Bizim paketimizi söylerken 50 Mbps ADSL hattı diyor. Böyle bir şey mümkün mü? Bu nasıl olabiliyor? Çünkü biz VDSL olarak antlaşmıştık ve uygulamanın bir kısmında VDSL yazıyor ama diğer kısmında ADSL yazıyor.

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Modemimizdeki göstergeler şöyle:
Bu arada aynı modem bende de var turkcell hattında deneyince sizin sorununuzu yaşıyorum evimdeki ıss hattına takınca düzeliyoe
 
Klasik turkcell aynı sorunu bende yaşadım hocam ıss değiştirince anca çözebildim tavsiyem ıss değiştirin modem değiştirseniz de aynı şey oluyor bir süre sonra
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Bu arada aynı modem bende de var turkcell hattında deneyince sizin sorununuzu yaşıyorum evimdeki ıss hattına takınca düzeliyoe
O zaman sorun modemden çok iss diyorsunuz. 42 günümüz kaldı. Sanırım Türknet veya Millenicom a geçiş yapabiliriz. Peki son aya girince iss değiştirmek mümkün mü yoksa son ay bitince mi değişim yapabiliyoruz? Bu konu hakkında bilginiz var mı?
 
Herkese merhaba,
Biz ev internetinde Turkcell Superonline müşterisiyiz. Bizim internetimiz aylardır şirketin vadettiği hızı vermiyor. Bu konuyu Superonline müşteri temsilcisi ile konuştuğumuzda onların sistemlerinde herhangi bir sorun olmadığını söylüyorlar. Bu sebepten herhangi bir ne müdahale ediyorlar bu duruma karşı ne de teknik ekip yönlendiriyorlar. Bizim sistemimizde sorun gözükmüyor deyip konuyu kapatıyorlar. Benim de aklıma acaba sorun bizim evimizdeki modemde olabilir mi sorusu geldi. Modemimiz ZTE Zxhn H1168a. Modeme bağlı 6 kablosuz cihaz 1 kablolu cihaz (TV) var. Başta sorun Wi-Fi bağlantısında olabilir diye düşündüm. Ancak modeme kablolu bağlantı da yapsak hız hep aynı seviyelerde oluyor. Ayrıca şöyle bir olay da var ki biz modemi kapatıp açtığımızda 30-40 dakika boyunca hızımız istenilen seviyelerde oluyor ama sonra tekrar bu hız testindeki seviyeye geliyor. Almayı düşündüğümüz modem de Keenetic Hopper kn-3610. bu konuda size danışman istedim ve ayrıyeten uygulamada ve telesekreterde dikkatimi bir şey çekti. Bizim paketimizi söylerken 50 Mbps ADSL hattı diyor. Böyle bir şey mümkün mü? Bu nasıl olabiliyor? Çünkü biz VDSL olarak antlaşmıştık ve uygulamanın bir kısmında VDSL yazıyor ama diğer kısmında ADSL yazıyor.

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Modemimizdeki göstergeler şöyle:
Hocam bu arada müşteri hizmetleri iyi olan seçerseniz paketiniz tahaahütlü olsun yoksa zamdan etkileniyorsunuz ama size kalmış bir karar yinede
 
Hocam bu arada müşteri hizmetleri iyi olan seçerseniz paketiniz tahaahütlü olsun yoksa zamdan etkileniyorsunuz ama size kalmış bir karar yinede
Müşteri hizmetleri iyi olan iss bilmiyorum hocam. Vodofone TT ve Turkcell kullandım evde. Hepsi aynı açıkçası. O yüzden Türknet ya da millenicom düşünüyorum açıkçası.
 
O zaman sorun modemden çok iss diyorsunuz. 42 günümüz kaldı. Sanırım Türknet veya Millenicom a geçiş yapabiliriz. Peki son aya girince iss değiştirmek mümkün mü yoksa son ay bitince mi değişim yapabiliyoruz? Bu konu hakkında bilginiz var mı?
Netspeed kullanıyorum müşteri hizmetleri yeteri derecede türknet de iyidir millenicom da idare eder benim size tavsiyem türkner olacakrır hatta yaparlarsa size fiber hat bile çekebilirler
 
Netspeed kullanıyorum müşteri hizmetleri yeteri derecede türknet de iyidir millenicom da idare eder benim size tavsiyem türkner olacakrır hatta yaparlarsa size fiber hat bile çekebilirler
Anladım. Fiber hat bölgemizde bulunmadığından (hatta giga kampanyası adanada bulunmuyor) çekeceklerini sanmıyorum ama düzgün vdsl verseler de bizim için güzel olur. Sorun olunca da bizde sorun gözükmüyor diyip telefonu kapatmamaları lazım. Yardımlarınız için teşekkür ederim.
 
Anladım. Fiber hat bölgemizde bulunmadığından (hatta giga kampanyası adanada bulunmuyor) çekeceklerini sanmıyorum ama düzgün vdsl verseler de bizim için güzel olur. Sorun olunca da bizde sorun gözükmüyor diyip telefonu kapatmamaları lazım. Yardımlarınız için teşekkür ederim.
200mb fiber cekebilirler
 
sari siteden zyxel dx3200 alarak sorunu çözebilirsiniz. sorunun sebebi kullandığınız modemin dslam uyumsuz olması. kısaca mahalledeki saha dolabıyla uyumsuz çalışıyor.
 
sari siteden zyxel dx3200 alarak sorunu çözebilirsiniz. sorunun sebebi kullandığınız modemin dslam uyumsuz olması. kısaca mahalledeki saha dolabıyla uyumsuz çalışıyor.
Peki saha dolabıyla uyumlu olup olmadığını nasıl anlayabiliriz? Keenetic hopper kn 3610 Adlı modemi sipariş etmiştim.
 
Geri
Top