12.SINIF USTALIK BELGESİ SINAVI

Yunus0633

80+
Katılım
20 Nisan 2024
Mesajlar
33
Reaksiyon skoru
7
ARKADAŞLAR 12.SINIFA GİDİYORUM BİLİŞİM BÖLÜMÜNDEYİM VE SON AY BİZE USTALIK BELGESİ VERMEK İÇİN SINAVA SOKACAKLARMIŞ BU SINAV NASIL OLACAK Bİ BİLGİNİZ VARMI
 
ARKADAŞLAR 12.SINIFA GİDİYORUM BİLİŞİM BÖLÜMÜNDEYİM VE SON AY BİZE USTALIK BELGESİ VERMEK İÇİN SINAVA SOKACAKLARMIŞ BU SINAV NASIL OLACAK Bİ BİLGİNİZ VARMI
Bende aynı şekilde bilişim bölümünde okuyorum. Şöyle anlatıyım 3 sene gördüğün yani 9,10,11. sınıflarda olan meslek derslerin genel bi sınav şeklinde yapılıyor.
 
Bende aynı şekilde bilişim bölümünde okuyorum. Şöyle anlatıyım 3 sene gördüğün yani 9,10,11. sınıflarda olan meslek derslerin genel bi sınav şeklinde yapılıyor.
BU SINAV YAZILIMI OLACAK YOKSA UYGULAMALIMI
 
Bize yazılı olacak dedi hoca.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sen yazılım geliştirme bölümünde misin yoksa ağ sistemleri mi?
 
Bu yazılım da işte mesela 9. sınıfta Programlama Temelleri, Bilişim Teknolojilerinin Temellerii birde Bilişim Tasarım var bu derslerin arasından bi konu seçicekler ondan 1-2 soru hazırlıcaklar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu Programlama Temelleri'nden örnek verirsek biz o derste Python gördük mesela Python ile alakalı bi örnek sorabilirler.
 
Bu yazılım da işte mesela 9. sınıfta Programlama Temelleri, Bilişim Teknolojilerinin Temellerii birde Bilişim Tasarım var bu derslerin arasından bi konu seçicekler ondan 1-2 soru hazırlıcaklar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu Programlama Temelleri'nden örnek verirsek biz o derste Python gördük mesela Python ile alakalı bi örnek sorabilirler.
TEŞEKKÜR EDERİM
 
Rica ederim, bu konu ile alakalı bilişim şefleri bi açıklama yapmadıysa mutlaka sorun bunu sınıfçak. Çünkü ne nasıl soracakları hakkında açıklama yapmaları lazım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Biz bile sınıfcak zar zor açıklama yaptırdık hocaya.
 
Hem sorumluluk sınavım var hem bu ustalık belgesi sınavım var hem de tyt var ulan hayat üstüne üstün 9. sınıfla 10. sınıftaki dersleri hiç görmedim
 
ARKADAŞLAR 12.SINIFA GİDİYORUM BİLİŞİM BÖLÜMÜNDEYİM VE SON AY BİZE USTALIK BELGESİ VERMEK İÇİN SINAVA SOKACAKLARMIŞ BU SINAV NASIL OLACAK Bİ BİLGİNİZ VARMI
ben elekitrk bitiridm ve panoyu geçtim nasıl oldu bilmiyorum (raporum vardı EHEHE :hackerman: ) sen hatasız kod yazıcan. EVLAT
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,070
Mesajlar
11,073,204
Üyeler
198,046
Son üye
xezarzk
Geri
Top