Merhaba arkadaşlar az önce ekran siyah oldu ve 37mh olan kazım hızı 2 milyon oldu hala öyle devam ediyor bu görsel bir bug mu yoksa cidden bu kadar kazacak mıyım?
30w çekiyor mükemmel umarım bug değildir
30w çekiyor mükemmel umarım bug değildir