Aida64 İşlemci Test Sonucu

Katılım
22 Şubat 2022
Mesajlar
324
Reaksiyon skoru
114
1648067993518.png

1 dakika tuttum 100 falan görünce korkudan kapattım testi ama daha uzun süre tutmalı mıyım? Bence bir sıkıntı var gibi ya. Anlayanlar lütfen yardımcı olabilirler mi ? işlemcim 11400f Stok soğutucu var
 
1 dakikada 100e çıkması anormal. Macunu doğru sürdüğüne ve fanın tam oturduğundan emin olduktan sonra tekrar dene.
 
Stok soğutucu ile biraz normal ama macunu veya fanı yanlış ayarladınız herhalde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2 gün önce toplandı. Yeni bilgisayar ya. İşlemci 0 aldım. Neden böyle anlamadım. Ne yapmam gerek
Normal oyunlardaki yükteki ısı değerleri nasıl
 
Stok soğutucu ile biraz normal ama macunu veya fanı yanlış ayarladınız herhalde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Normal oyunlardaki yükteki ısı değerleri nasıl
metin2 oynuyorum. Biliyosundur az çok 2 client açık arkada spotify açık başka bir şey açık değil bir ara 90lardaydı. Kapattım test edeyim dedim. sonuçlar yukarıdaki gibi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Stok soğutucu ile biraz normal ama macunu veya fanı yanlış ayarladınız herhalde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Normal oyunlardaki yükteki ısı değerleri nasıl
şuan sadece chrome açık ve aida açık. CPU 79 80 derece anlık olarak
 
Fazla sıcak. Macun varsa tekrar sürüp iyice yayın. Soğutucu tam oturduğundan da emin olun. Yine de benim tavsiyem bu işlemciye soğutucu almak zaten çok ısınıyor. Kasa ve anakartınıza uyumluysa T6 Ultra alabilirsiniz.
 
Fazla sıcak. Macun varsa tekrar sürüp iyice yayın. Soğutucu tam oturduğundan da emin olun. Yine de benim tavsiyem bu işlemciye soğutucu almak zaten çok ısınıyor. Kasa ve anakartınıza uyumluysa T6 Ultra alabilirsiniz.
kasam corsair carbide spec delta anakartım ise asus prime h510m-k uyumlu mudur ?
 
Sıkıntı olmaz uyumludur.
 
Sıkıntı olmaz uyumludur.
tamamdır teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sıkıntı olmaz uyumludur.
ben şuan evde neyi kontrol edebilirim . Fan gayet normal bir şekilde çalışıyor gibi duruyor? Açıp bakmam gerekir mi? İşlemciyi ilk açtığımızda termal macunu bizim mi sürmemiz gerekiyor. yoksa zaten sürülmüş bir şekilde mi gleiyor ?
 
11400F ısınan bir işlemci. T6 Ultra ile bile TAM PERFORMANS kullanırken işlemci aida64' De 85 derece. Hatta %1 throttle bile olmuştu anlığına bile olsa.
 
tamamdır teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ben şuan evde neyi kontrol edebilirim . Fan gayet normal bir şekilde çalışıyor gibi duruyor? Açıp bakmam gerekir mi? İşlemciyi ilk açtığımızda termal macunu bizim mi sürmemiz gerekiyor. yoksa zaten sürülmüş bir şekilde mi gleiyor ?
Zaten sürülü geliyor ama muhtemelen iyi oturmadı fan veya iyi sıkmadınız
 
11400F ısınan bir işlemci. T6 Ultra ile bile TAM PERFORMANS kullanırken işlemci aida64' De 85 derece. Hatta %1 throttle bile olmuştu anlığına bile olsa.
şuan bende stok soğutucu var 1 dakikalık bu test sonucu normal mi anormal mi ?
 
Geri
Top