Arkadaslar merhaba Amazondan herhangi bir sipariş vermeye çalıştığımda 1.ekteki fotoğrafta yazan maili alıyorum sürekli. Orda söylediği gibi itiraz mailimi attım dedim satıcı değilim al sat yapmıyorum bireysel müşteriyim vs. Ama bu seferde 2. Ekteki mail geldi. Anlamlandıramıyorum nedir bunun çözümü ne yapmam gerek?
Ne sipariş verirsem iptal oluyor. Önce 2 kutu topkek almıştım o iptal oldu sipariş verir vermez iptal oluyor. Sonra bilgisayar kasası aldım indirimdeydi baya hatta konusunu da açtım. O da aynı şekilde iptal oldu.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Yani hangi ürünü aldığım önemsiz gibi sanki hesabım ban yemiş bir nevi
Ne sipariş verirsem iptal oluyor. Önce 2 kutu topkek almıştım o iptal oldu sipariş verir vermez iptal oluyor. Sonra bilgisayar kasası aldım indirimdeydi baya hatta konusunu da açtım. O da aynı şekilde iptal oldu.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Yani hangi ürünü aldığım önemsiz gibi sanki hesabım ban yemiş bir nevi
Bir evin ihtiyaçları nedir bu tartışmaya açık. Şu ana kadar çoklu siparişler verdim ama bunlar gerçekten belirli aralıklarla ve ihtiyaç siparişiydi. 6 adet streç film söylemişim toplam 3 kez ama aralarında 8 ay var. Deterjan, yumuşatıcı vs de böyle. Çok kitapta sipariş verdim. 10 adet aynı anda ama asla qla ban yemedim.
arkadaşlar bu şu an çok fazla kişinin başına geliyor. çok almakla alakası yok ya hata var ya da başka bir şey. çözümü olmuyor boşuna beklemeyin. müşteri hizmetlerini ararsanız talep oluşturdum diyor 72 saat veriyor, sonra size mail geliyor olumlu tekrar alın diye yine alamıyorsunuz, yine talep oluşturuyorsunuz müşteri hizmetlerinden yine aynı süreç. ya da mailden direkt red geliyor tekrar başvuruyorsun yine red. hangi sipariş iptal oluyorsa o kategoriden qla ban yiyorsunuz ve alamıyorsunuz. bu kampanya döneminde çok kişinin başına geldi. başka hesaptan alırsanız kredi kartı falan da banlı yine alamıyorsunuz haberiniz olsun
Arkadaslar merhaba Amazondan herhangi bir sipariş vermeye çalıştığımda 1.ekteki fotoğrafta yazan maili alıyorum sürekli. Orda söylediği gibi itiraz mailimi attım dedim satıcı değilim al sat yapmıyorum bireysel müşteriyim vs. Ama bu seferde 2. Ekteki mail geldi. Anlamlandıramıyorum nedir bunun çözümü ne yapmam gerek?
Amazon sadece indirimli ürün alanların veya sürekli özel kupon, toptan gibi ürünler alanların yani bir nevi al sat amaçlı alanların ya da hizmeti kötüye kullandığını düşündüğü kişilerin önce siparişlerini iptal eder,
farklı dönemlerde bu süreç devam ederse o kişiyi banlar.
Böyle bir hizmet politikaları yıllardır var, Türkiye'de bunu çok fazla suistimal ettiği için amazon türkiye kurulurken bu politikalar aktif olarak başladılar, keza amazon. usa vb sitelerin çoğu Türkiye'ye ürünlerin neredeyse hiçbirini göndermemesinin sebebi de bu.
ticket oluşturun ve kitapları kendinizin okuduğunuzu & kitap hediye etmeyi sevdiğinizi söyleyin, özür dileyip kitapları gönderip çek bile tanımlarlar.
Ama bunu buraya yazınca fırsatçılık yapan kişiler yüzünden sonra herkese benzer ihaleler patlıyor vs.
Amazon'un yapay zekası Türkiye ekonomisine uyumlu olmadığından herkese aynı muameleyi yapıyor ve daha beterini söyleyeyim, oldu pahalı bir laptop aldınız hiç hesabınız yok amazonda ilk alışverişiniz, türkçesi bozuk biri kıtalar ötesinden sizi arıyor ve ''XYZ siz misiniz, onaylıyor musunuz?''
Bir evin ihtiyaçları nedir bu tartışmaya açık. Şu ana kadar çoklu siparişler verdim ama bunlar gerçekten belirli aralıklarla ve ihtiyaç siparişiydi. 6 adet streç film söylemişim toplam 3 kez ama aralarında 8 ay var. Deterjan, yumuşatıcı vs de böyle. Çok kitapta sipariş verdim. 10 adet aynı anda ama asla qla ban yemedim.
Bende bu tarz alışverişi hep amazondan yapıyorum. Tamam o zaman alışveriş yapmayalım amazonun sundugu indirimli fiyatlardan da yararlanmayalım be saçma bir iş bu. Vallahi deli oldum durduk yere. Umarım bi hata sonucudur ama zannetmiyorum neyse