🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

Evet doğru hocam g8 oled ultrawide ekranli modelden 32 inc 4k ya gectim.
Neden böyle bir değişiklik yaptınız hocam, elinizde 4k oled varken, tekrar 4k oled aldınız. Benim de G8 baktığım modeller arasında merak ettim.
 
Arkadaşlar bir şey soracağım. Kendime termos aldım, aileme de hediye alacaktım ama sistem izin vermiyor miktar sınırına ulaşıldı diyor.

Eşimin hesabından denedik farklı hesap farklı adres girdik ama aynı kredi kartıydı siparişi kabul etmedi.

Kredi kartını da mı farklı girmek gerekiyor?
 
Arkadaşlar bir şey soracağım. Kendime termos aldım, aileme de hediye alacaktım ama sistem izin vermiyor miktar sınırına ulaşıldı diyor.

Eşimin hesabından denedik farklı hesap farklı adres girdik ama aynı kredi kartıydı siparişi kabul etmedi.

Kredi kartını da mı farklı girmek gerekiyor?
hesap başına 1 adet aldırıyor
 
legolarda %10 indirim yazıyor ama kupon düşmüyor buga girdi sanırım
 
Neden böyle bir değişiklik yaptınız hocam, elinizde 4k oled varken, tekrar 4k oled aldınız. Benim de G8 baktığım modeller arasında merak ettim.
Hocam 4k degil ki 34 inc kavisli modeli wqhd çözünürlüklü. Hem paneli 1.nesil hem de 32 inc daha verimli olacagini düşündüğüm icin ona gectim. Suan icin cok memnunum. Kavisli ekrandan duz ekrana gecince gözün alismasi suresi varmis. Bir kaç gündür 32 inci yamuk bombeli olarak görüyordum. Sonradan göz alisinca duzeldi tabi.
 
Geri
Top