🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

Evet doğru hocam g8 oled ultrawide ekranli modelden 32 inc 4k ya gectim.
Neden böyle bir değişiklik yaptınız hocam, elinizde 4k oled varken, tekrar 4k oled aldınız. Benim de G8 baktığım modeller arasında merak ettim.
 
Arkadaşlar bir şey soracağım. Kendime termos aldım, aileme de hediye alacaktım ama sistem izin vermiyor miktar sınırına ulaşıldı diyor.

Eşimin hesabından denedik farklı hesap farklı adres girdik ama aynı kredi kartıydı siparişi kabul etmedi.

Kredi kartını da mı farklı girmek gerekiyor?
 
Arkadaşlar bir şey soracağım. Kendime termos aldım, aileme de hediye alacaktım ama sistem izin vermiyor miktar sınırına ulaşıldı diyor.

Eşimin hesabından denedik farklı hesap farklı adres girdik ama aynı kredi kartıydı siparişi kabul etmedi.

Kredi kartını da mı farklı girmek gerekiyor?
hesap başına 1 adet aldırıyor
 
legolarda %10 indirim yazıyor ama kupon düşmüyor buga girdi sanırım
 
Neden böyle bir değişiklik yaptınız hocam, elinizde 4k oled varken, tekrar 4k oled aldınız. Benim de G8 baktığım modeller arasında merak ettim.
Hocam 4k degil ki 34 inc kavisli modeli wqhd çözünürlüklü. Hem paneli 1.nesil hem de 32 inc daha verimli olacagini düşündüğüm icin ona gectim. Suan icin cok memnunum. Kavisli ekrandan duz ekrana gecince gözün alismasi suresi varmis. Bir kaç gündür 32 inci yamuk bombeli olarak görüyordum. Sonradan göz alisinca duzeldi tabi.
 
şunu aldım bende piyasadan ucuz gibi geldi

Bende krem rengini aldım ama emin olamadım çok değil mi verdim buna diye düşünüyorum geldiğinde iade mi etsem etmesem bilemiorm
 
Selam arkadaşlar, kupon varmı 2000-3000 lira üstü kullanılabilecek? arada oluyorya 300-500 liralık kuponlar.
 
Bende krem rengini aldım ama emin olamadım çok değil mi verdim buna diye düşünüyorum geldiğinde iade mi etsem etmesem bilemiorm
ben 1 seneye yakındır kullanıyorum, aşırı memnunum. Ugreen vardı bende telefonu hızlı şarj etse de feci ısınıyordu telefon. Bunda fandan dolayı ısınma yok denecek kadar az. Fan sesi de kulağı çok hafif tırmalasa da rahatsız edici değil benim için. Her şeyi bunda tekte şarj ediyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,452
Mesajlar
11,077,420
Üyeler
198,138
Son üye
Milesklt
Geri
Top