yaklaşık 10 dakika önce canlı destekteydim sıkıntı yoktu. bağlantını kontrol edip tekrar deneyinArkadaşlar canlı destek çöktü ne arama talep edebiliyoruz ne mesaj yazabilirsiniz bana özelde yapmış olabilirler iade ürününün parası iptal.olmus sizdede aynımı yoksa bana Özel mi
yaklaşık 10 dakika önce canlı destekteydim sıkıntı yoktu. bağlantını kontrol edip tekrar deneyin
2 farklı hesaptranda denedim bağlanmayı olmadıyaklaşık 10 dakika önce canlı destekteydim sıkıntı yoktu. bağlantını kontrol edip tekrar deneyin
telefonlamı görüştün peki yoksa sohbetten miyaklaşık 10 dakika önce canlı destekteydim sıkıntı yoktu. bağlantını kontrol edip tekrar deneyin
Bende de bazen oluyor.Birkac gun sonra duzeliyorAlıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:
2 farklı hesaptranda denedim bağlanmayı olmadı
Mesaj otomatik birleştirildi:
telefonlamı görüştün peki yoksa sohbetten mi
kanki 5 k para yatırcaklar 10 gün bekletiler yatmadı bizi arayın manuel yapalım dediler aramay çalışıyorum ulaşamıyorum mail attım bi ulaşa yolu felan varmı başkaBende de bazen oluyor.Birkac gun sonra duzeliyor
aga müşteri hizmetler iiyi yardımcı oluyodsa bağlanamıyom bi bağlanabilsemAmazonda iade süreçleri çok sıkıntılı. Müşteri hizmetlerinin çoğu çok kötü davranıyor. Teslimatta çok amatör sorunlar yaşattılar.
Türkiyede amazon, ptt avmden sonra 2. En kötü alışveriş sitesi.
En son tercih edilmesi gereken yer. Alışveriş yaparsanız da, satıcı ve dağıtıcı amazon seçin. Bir nebze daha iyi. Amazon sitesinin imajı kötüye doğru gidiyor. Bana tr den çekilecekler gibi geliyor.
İşte bu da sorunlar arasında. Müşteri hizmetleri başlı başına sorun. İade süreçleri komple sorunlu.aga müşteri hizmetler iiyi yardımcı oluyodsa bağlanamıyom bi bağlanabilsem
O kadar sey siparis ettim sorun yasarsam anında hallediyorlar.Kedime bir mama alacak isem amazon harici bir yerden almamaya ozen gosteriyorum.Kargo firmalari patlak getiriyorlar.Amazon harici hepsi degisim diyorlar fakat yine ayni geliyor Yani tamamen sizin sansiniza bagli o.Amazonda iade süreçleri çok sıkıntılı. Müşteri hizmetlerinin çoğu çok kötü davranıyor. Teslimatta çok amatör sorunlar yaşattılar.
Türkiyede amazon, ptt avmden sonra 2. En kötü alışveriş sitesi.
En son tercih edilmesi gereken yer. Alışveriş yaparsanız da, satıcı ve dağıtıcı amazon seçin. Bir nebze daha iyi. Amazon sitesinin imajı kötüye doğru gidiyor. Bana tr den çekilecekler gibi geliyor.
Mail hangi adrese atildi?kanki 5 k para yatırcaklar 10 gün bekletiler yatmadı bizi arayın manuel yapalım dediler aramay çalışıyorum ulaşamıyorum mail attım bi ulaşa yolu felan varmı başka
şansla ilgili değil. daha çok bölgesel sorunlar ama konu bu da değil. bir satış kanalı her yere eşit şekilde hizmet vermesi gerekiyor. sorunları çözme kabiliyeti olmalı. yaklaşımları yapıcı olmalı. insanlar mağdur olduğu zaman kısa sürede çözüm sunabilmeli.O kadar sey siparis ettim sorun yasarsam anında hallediyorlar.Kedime bir mama alacak isem amazon harici bir yerden almamaya ozen gosteriyorum.Kargo firmalari patlak getiriyorlar.Amazon harici hepsi degisim diyorlar fakat yine ayni geliyor Yani tamamen sizin sansiniza bagli o.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Mail hangi adrese atildi?
amazon bana gonderdi mailiO kadar sey siparis ettim sorun yasarsam anında hallediyorlar.Kedime bir mama alacak isem amazon harici bir yerden almamaya ozen gosteriyorum.Kargo firmalari patlak getiriyorlar.Amazon harici hepsi degisim diyorlar fakat yine ayni geliyor Yani tamamen sizin sansiniza bagli o.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Mail hangi adrese atildi?
Ara ara oluyor. Güncelleme yapılıyordur. Birkaç gün sürebiliyor.Arkadaşlar canlı destek çöktü ne arama talep edebiliyoruz ne mesaj yazabilirsiniz bana özelde yapmış olabilirler iade ürününün parası iptal.olmus sizdede aynımı yoksa bana Özel mi