- Bütçe
- 7
Arkadaşlar selamlar,
Dün bilgisayarım kendi kendine reset attı, ilk başta pek önemsemedim. Ancak bugün açtığımda bilgisayardan ses gelmediğini fark ettim. Ayrıca mouse ekranda anlık olarak takıla takıla (drop girerek) ilerliyor.
Masaüstüne sağ tıkladığımda AMD Driver kontrol panelinin görünmediğini fark ettim. Bunun üzerine DDU (Display Driver Uninstaller) ile mevcut sürücüyü tamamen temizledim ve güncel AMD sürücüsünü kurmayı denedim fakat şu hataları alıyorum:
Dün bilgisayarım kendi kendine reset attı, ilk başta pek önemsemedim. Ancak bugün açtığımda bilgisayardan ses gelmediğini fark ettim. Ayrıca mouse ekranda anlık olarak takıla takıla (drop girerek) ilerliyor.
Masaüstüne sağ tıkladığımda AMD Driver kontrol panelinin görünmediğini fark ettim. Bunun üzerine DDU (Display Driver Uninstaller) ile mevcut sürücüyü tamamen temizledim ve güncel AMD sürücüsünü kurmayı denedim fakat şu hataları alıyorum:
- İlk başta "opencl.dll dosyası eksik" hatası verdi. İnternetten bu DLL dosyasını indirip System32 klasörüne attım.
- Bu adımdan sonra programı başlattığımda ise "AMD Software sürümü, halihazırda olan AMD grafik sürücünüz ile uyumlu değil" hatası çıkıyor.